Virtuaalinen Tanskandoggiyhdistys?
-
- Epätoivoinen katse
Virtuaalinen Tanskandoggiyhdistys?
Onkos millä mallilla, päivitelläänkö enää ollenkaan? Onko tulossa uutta? Olisi mukava saada taas toimintaa, ja miksen minäkin voi pystyyn pistää jos ei ole toimivaa enää pystyssä.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
- Epätoivoinen katse
Re: Virtuaalinen Tanskandoggiyhdistys?
Otin tässä lähiaikoina yhteyttä Troyaan ja Cianiin, jotka olivat ainakin joskus laittamassa pystyyn yhdistystä. Nyt vaikuttaa siltä, että he eivät sitä aio pystyyn laittaa, joten kyselin heiltä jos minä voisin ottaa yhdistyksen harteilleni. Mutta jos sinultakin löytyy innostusta, niin minun puolestani voitaisiin pystyttää tanskandoggiyhdistys yhdessä. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
- Epätoivoinen katse
Toki, käy mulle :) Hmm, pitäsköhän sitä alkaa suunnitella sitte jo jos ne ei oo sen eteen nyt just mitään tekemässä? Dogit lisääntyy kokoajan ja yhdistykselle ois varmasti käyttöä ja siitä iloa.
-
- Epätoivoinen katse
Voisihan sitä alkaa miettiä. Voisit vaikka lisäillä minut meseen: kevattuulahduksen@hotmail.com
-
- Epätoivoinen katse
Just samaa mietin. Lisäilen heti :)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Meillä on Troyan kanssa hyvä alku yhdistykselle, mutta troya näyttää poistuneen kuvioista :(
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
- Epätoivoinen katse
Hmm. Mitenhän sitten toimittaisiin? Tehdäänkö me kolme sitten?
-
- Alkupalat
Nyt on kyllä pakko kysyä, että teettekö te tätä yhdistystä julkaisu kuntoon paraikaa, vai onko tämä juttu jäänyt junnaamaan paikalleen? (Vai onko yhdistyksen sivut jo valmiit?) Mietin vain kun keskustelunne näytti tyssänneen. En minä tietenkään tiedä oletteko te ottaneet yhteyttä muilla tavoin, vai mitä... Ajattelin vain, kun olen kiinnostunut rodusta ja jos sille tulisi yhdistys, voisin alkaa vakavasti harkita, alkaisinko kasvattamaan rotua vai en. 

Yokoso! Irrashaimase...
-
- Epätoivoinen katse
Meillä on kummallakin juuri nyt kovin kiireistä, joten yhdistyksen tekeminen lykkääntyy nyt ainakin jonkin verran. Mutta kai sitä rotua voi alkaa kasvattamaan tai ainakin aloitella kasvattamista ilman rotuyhdistystäkin. ;)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Mä olen suunnittelemassa virtuaalista tanskandoggiyhdistystä, koska sellaista ei näköjään löydy vFCI:n listalta. Olen jo mahdolliset sivut tehnyt niille. 

- Troya
- Le-ppä-ker-ttu
Troya pahoittelee suuresti kuvioistaanpoistumista, IRL-elämässä tapahtuneen mullistuksen vuoksi jouduin jäämään pitkäksi aikaa pois virtuaalimaailmasta. Toivottavasti ymmärrätte ja pahoittelen suuresti, minua kun olisi todella paljon kiinnostanut tämän yhdistyksen alkuun saaminen.
Nyt kuitenkin olen tekemässä paluuta, vaikka mahdollisesti en välttämättä tanskandoggien merkeissä palaa (kennelinteko vaiheessa, kasvatusrodut kysymysmerkkejä edelleen), että jos minua edelleen huolitaan yhdistyksen toimintaan mukaan niin olen kiinnostunut jatkamaan sen parissa työskentelyä ja näin, vaikka ihan pitäjäksi en taida joutaa / haluta / kelvata. Meillä kun Cianin kanssa oli jo jonkinlaista alkua tuossa, tekstejä valmiina ja kaikkea kivaa. Tietenkin minun puolestani saatte kaikkia minun kirjoittamia rotutilannetiedotuksia yms käyttää, jos kelpuutatte, vaikka minua ette ottaisikaan projektiin mukaan. (:
Cianiltä kannattaa varmaan kysellä yhdistyksen tekstejä jos kiinnostaa niitä saada hyppysiinsä seuraavaa yhdistystä varten, mulla saattaa olla ne irtokovalevyllä mutta jos ei niin sitten ne on kadonneet.
Nyt kuitenkin olen tekemässä paluuta, vaikka mahdollisesti en välttämättä tanskandoggien merkeissä palaa (kennelinteko vaiheessa, kasvatusrodut kysymysmerkkejä edelleen), että jos minua edelleen huolitaan yhdistyksen toimintaan mukaan niin olen kiinnostunut jatkamaan sen parissa työskentelyä ja näin, vaikka ihan pitäjäksi en taida joutaa / haluta / kelvata. Meillä kun Cianin kanssa oli jo jonkinlaista alkua tuossa, tekstejä valmiina ja kaikkea kivaa. Tietenkin minun puolestani saatte kaikkia minun kirjoittamia rotutilannetiedotuksia yms käyttää, jos kelpuutatte, vaikka minua ette ottaisikaan projektiin mukaan. (:
Cianiltä kannattaa varmaan kysellä yhdistyksen tekstejä jos kiinnostaa niitä saada hyppysiinsä seuraavaa yhdistystä varten, mulla saattaa olla ne irtokovalevyllä mutta jos ei niin sitten ne on kadonneet.
I hope your apple pie is freakin' worth it!
-
- Epätoivoinen katse
On tosiaan jäänyt tämä aikalailla kun on IRL kiireitä ollut yhdellä jos toisellakin. Ulkoasuakin aloin silloin vääntää kun keskustelua aloittelin.
Mutta siis mun puolesta ainakin voit ihan hyvin mukaan tulla, eiköhän päivittelyt ja kaikki suju paremmin usemman hlön kanssa, kunhan vaan kaikista jutuista sovitaan ja pidetään yhteyksiä ylläpitäjien kanssa. Mullakin kun välillä tulee noita viikkoja jne jotka on kiireisempiä, niin en ehdi ehkä aina sivuja päivitellä ajantasalle kovin nopeasti.
Tosiaan, vielä ei ole mitään tehty, ja juttu on lähtömaalissa, eli mitäs nyt asianomaiset ehdottelis toimintatavaks että saatas juttu aluilleen? :)
Mutta siis mun puolesta ainakin voit ihan hyvin mukaan tulla, eiköhän päivittelyt ja kaikki suju paremmin usemman hlön kanssa, kunhan vaan kaikista jutuista sovitaan ja pidetään yhteyksiä ylläpitäjien kanssa. Mullakin kun välillä tulee noita viikkoja jne jotka on kiireisempiä, niin en ehdi ehkä aina sivuja päivitellä ajantasalle kovin nopeasti.
Tosiaan, vielä ei ole mitään tehty, ja juttu on lähtömaalissa, eli mitäs nyt asianomaiset ehdottelis toimintatavaks että saatas juttu aluilleen? :)
- Troya
- Le-ppä-ker-ttu
Mua saa lisäillä meseen (troyatistic@hotmail.com) ja latasin juuri nettiin kaiken mitä me saatiin sillon jo Cianin kanssa valmiiksi. Saanen esitellä teille puoliksi valmiin vTDYn?
xxx Sieltä löytyy kaikki teksti mitä ollaan saatu aikaiseksi, ja olen ihan varma että Cian antaa vielä lupansa ulkoasun käyttöön? Suurin osa kuvista on otettu WikiMedia Commonsista, eli se on kaikki luvallista ja saa ottaa seuraavankin yhdistyksen käyttöön.
Minä voin myös tarjota stupid-lamb.netissä sivutilan kyseiselle yhdistykselle, jos tarve vaatii. (:
xxx Sieltä löytyy kaikki teksti mitä ollaan saatu aikaiseksi, ja olen ihan varma että Cian antaa vielä lupansa ulkoasun käyttöön? Suurin osa kuvista on otettu WikiMedia Commonsista, eli se on kaikki luvallista ja saa ottaa seuraavankin yhdistyksen käyttöön.
Minä voin myös tarjota stupid-lamb.netissä sivutilan kyseiselle yhdistykselle, jos tarve vaatii. (:
I hope your apple pie is freakin' worth it!
-
- Epätoivoinen katse
Kivat ja siistit sivut kyllä!
Mä vaan pelkään että mun aika tän kanssa puurtamiseen tulis olemaan aika vähissä..
IRL-koirajutuissa, ja doggien parissa, menee niin paljon aikaa myös nyt lomalla.
Eli jos te haluutte keskenään paremmin suunnitella tätä eteenpäin nyt pian niin mulle on ok,
saatte varmasti nopeammin tuloksia aikaan jos en ite ota vastuuta mistään isoista osa-alueista.
:)
Mä vaan pelkään että mun aika tän kanssa puurtamiseen tulis olemaan aika vähissä..
IRL-koirajutuissa, ja doggien parissa, menee niin paljon aikaa myös nyt lomalla.
Eli jos te haluutte keskenään paremmin suunnitella tätä eteenpäin nyt pian niin mulle on ok,
saatte varmasti nopeammin tuloksia aikaan jos en ite ota vastuuta mistään isoista osa-alueista.
:)
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Onkohan joku pistämässä doggiyhdistystä pystyyn? Zandie?
Jos ei, niin itse olisin kiinnostunut yhdistyksen ylläpitämisestä, ja mielellään joku siihen kaveriksi :)
Jos ei, niin itse olisin kiinnostunut yhdistyksen ylläpitämisestä, ja mielellään joku siihen kaveriksi :)