Irlanninsusikoiran pentuja (kaikki varattu)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Irlanninsusikoiran pentuja (kaikki varattu)
» Kennel Korpinmusta «
Kennel Korpinmustan toinen pentue syntyy syyskuun alkupuolella, 09.09.2018. Rotuna tällä kertaa irlanninsusikoira. Pentujen myyntiehdot on luettavissa [täältä](http://kemikaaliromanssi.net/koirat/kasvatus.php).
Pennut voi rekisteröidä itse (kasvattaja Tinu, kennelnimi Korpinmustan), tai vaihtoehtoisesti myös minä voin sen tehdä.
(Tämä topa löytyy myös Keskusta-foorumilta: x)
Irlanninsusikoirapentue, Irlannin kreivikunnat-nimiteemalla
Isä Tahwero
evm / BH TK4 vJK-14 vSWEJK-15 vKTV-H vFIN TVA vFIN KVA-R & KVA-M vGBR KVA-R & KVA-M vSWE KVA-R & KVA-M vUSAW-13 vBELW-13 vCANW-14 vDNKW-14 vLTUW-14 vNLDW-14 vWW-14 vISLW-15
Emä Yellowcard Windy Weather
evm / TK3 vPFINW-17 BH vPDNKW-17 vAVA vPFINW-18 RTK1
Kilpailee vielä rally-tokossa (tasolla AVO, maksimitaso VOI), käy mahdollisesti PIVIKO:n näyttelyissä vielä pentueen jälkeenkin
Varaukset (4/4)
n. Korpinmustan Tipperary (Tinu)
n. Korpinmustan Kildare (Kamomilla)
n. Korpinmustan Londonderry (Deneo)
u. Korpinmustan Galway (eilwen)
Nimiehdotuksia
Nimiehtodukset lödät tältä listalta. Käyttöön ensisijaisesti englanninkieliset nimet.
Kennel Korpinmustan toinen pentue syntyy syyskuun alkupuolella, 09.09.2018. Rotuna tällä kertaa irlanninsusikoira. Pentujen myyntiehdot on luettavissa [täältä](http://kemikaaliromanssi.net/koirat/kasvatus.php).
Pennut voi rekisteröidä itse (kasvattaja Tinu, kennelnimi Korpinmustan), tai vaihtoehtoisesti myös minä voin sen tehdä.
(Tämä topa löytyy myös Keskusta-foorumilta: x)
Irlanninsusikoirapentue, Irlannin kreivikunnat-nimiteemalla
Isä Tahwero
evm / BH TK4 vJK-14 vSWEJK-15 vKTV-H vFIN TVA vFIN KVA-R & KVA-M vGBR KVA-R & KVA-M vSWE KVA-R & KVA-M vUSAW-13 vBELW-13 vCANW-14 vDNKW-14 vLTUW-14 vNLDW-14 vWW-14 vISLW-15
Emä Yellowcard Windy Weather
evm / TK3 vPFINW-17 BH vPDNKW-17 vAVA vPFINW-18 RTK1
Kilpailee vielä rally-tokossa (tasolla AVO, maksimitaso VOI), käy mahdollisesti PIVIKO:n näyttelyissä vielä pentueen jälkeenkin
Varaukset (4/4)
n. Korpinmustan Tipperary (Tinu)
n. Korpinmustan Kildare (Kamomilla)
n. Korpinmustan Londonderry (Deneo)
u. Korpinmustan Galway (eilwen)
Nimiehdotuksia
Nimiehtodukset lödät tältä listalta. Käyttöön ensisijaisesti englanninkieliset nimet.
-
- Vuohenruokaa
Re: Irlanninsusikoiran pentuja
Meille! DL:ään on ollut pitkään tarkoitus ottaa irlis :). Sukupuolesta en ole vielä varma, mutta tiedossa ois ainakin näyttelyitä, juoksua ja rally-tokoa. Näillä näkymin ei jalostussuunnitelmia, eli ihan vaan kisakaveriksi. Nimeksi sopis Londonderry.
Don't you wanna live before you die?
-
- Alkupalat
- Viesti:
Deneo, pistetään sulle pentu varaten 

- eilwen
- Ei riitä.
- Viesti:
Heii ja mulle se yks kans! Sukupuolesta en vielä varma, täytyy katsoa mitä kuvia mulla on. Super Fast tarjoaa vinttikoiran unelman, paljon tilaa ja paljon ruokaa! Tulee radalle ja maastoon, näyttelyihin kans. Mahdollisesti pennutukseen myöhemmin :)
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds
life is not life without sighthound
-
- Alkupalat
- Viesti:
eilwen, pahoittelen, että mulla kesti näin kauan vastata tähän viestiin! Mutta vika pentu lähtee sulle :) Onko sulla mitään nimitoiveita?
+ Pentujen syntymäpäiväksi tarkentunut 09.09.2018. Pennut voi rekisteröidä itse (kasvattaja Tinu, kennelnimi Korpinmustan), tai vaihtoehtoisesti myös minä voin sen tehdä.
+ Pentujen syntymäpäiväksi tarkentunut 09.09.2018. Pennut voi rekisteröidä itse (kasvattaja Tinu, kennelnimi Korpinmustan), tai vaihtoehtoisesti myös minä voin sen tehdä.
- eilwen
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: Irlanninsusikoiran pentuja (kaikki varattu)
Korpinmustan Galway vois olla mun pentunen. Ja urosta pukkais, jos se vaan sopii :)
// Edit tässä olis Korpinmustan Galway eli Galileo
// Edit tässä olis Korpinmustan Galway eli Galileo
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds
-
- Alkupalat
- Viesti:
eilwen, kiitos sivuista! (:
-
- Vuohenruokaa
Londonberry eli Tuutikki.
Don't you wanna live before you die?
-
- Alkupalat
- Viesti:
Deneo, kiitos sivuista ja pahoittelut omasta epäaktiivisuudestani! Nimessä on pieni kirjoitusvirhe, Londonberryn pitäisi olla Londonderry, muuten kaikki ok.
Laitoin Kamomillalle kyselyä hänen varaamansa pennun perään, laittelen pentueen rekisteriin kun saan häneltä vastauksen/pennun sivut (:
Laitoin Kamomillalle kyselyä hänen varaamansa pennun perään, laittelen pentueen rekisteriin kun saan häneltä vastauksen/pennun sivut (:
-
- Alkupalat
- Viesti:
Kamomillasta ei ole kuulunut, mutta kaikki muut kolme pentua on nyt saaneet rekisterinumerot.
VTR-20007 Korpinmustan Tipperary
VTR-20009 Korpinmustan Galway
VTR-20008 Korpinmustan Londonderry
VTR-20007 Korpinmustan Tipperary
VTR-20009 Korpinmustan Galway
VTR-20008 Korpinmustan Londonderry