Porokoirapentuja joulu-tammikuulle, syntynyt. LUKKOON

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
sasu.
Sumopainija

Porokoirapentuja joulu-tammikuulle, syntynyt. LUKKOON

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Suunnitelmissa on ollut jo pidemmän aikaa Kuurakuun ensimmäinen pentue ja lähiaikoina sen pitäisi toteutua mikäli ottajia on. Rotuna lapinporokoira.

VANHEMMAT
Isänä tulee toimimaan oma koirani Jeg Elsker Dig eli Digi. Pojalla tittelirivistö näyttää tällä hetkeltä tältä: BH vNW-08 VK1.
Näyttelyistä Digillä on yhteensä 5 SERTiä ja 1 CACIB.
Maastoesteissä kisaa AVO- luokassa ja agilityssä MAXI2:sessa. Tokossa ollaan menestytty hyvin ja kisataan jo VOIssa. Yritetään siirtyä vielä erikoisvoittajaan. Flyballista 50p/70p ja frisbeestä 28p. Paimennuksessa BII ja yritetään päästä BIII.
BH- koe suoritettu ja viestissä mennään AVOssa.
Digi on evm. sukuinen ja se on tuotu Tanskasta.

Emänä tulee olemaan kaunis parkkinarttu Alexandra Excellent Action eli Tara. Tara on pärjännyt mainiosti niin käyttö kuin näyttö puolellakin. Leidillä on tällä hetkellä nämä tittelit: BH Hk3 VAVA VPVA vFIN JVA vKTV VFBL vFIN & vEST & vGBR & vKRE & vNL & vLT & vBEL & vRUS & vCA & vSWE & vKANS MVA vBELW-07 vMV-07 vBELW-08.
Tara on hyvä luontoinen porokoira ja oiva morsian Digille. Tarankin suku on evm.

Pentuja on suunniteltu joulukuun loppuun tai tammikuun alkuun. Riippuen kysynnästä. Pentuja tulee max. 4.
Nimien teemana Apulanta- yhtyeen kappaleiden nimet ja eteen liite Kuurakuun.

ALUSTAVAT VARAUKSET 2/4
uros, Kuurakuun Mitä vaan / -Roba
narttu, Kuurakuun Kaksoishuiput/ Hassu

NIMET
Nimien sukupuoli saa vaihtaa, jos kuullostaa paremmalle jotenkin toisin. ^^ Nimiä saa myös itse ehdottaa, mutta niiden pitää olla Apulannan kappaleiden nimiä.

POJAT

Kuurakuun Pöljä
Kuurakuun Faarao
Kuurakuun Amerika
Kuurakuun Trauma

TYTÖT

Kuurakuun Elli
Kuurakuun Ihmemaa
Kuurakuun Ilona
Kuurakuun Maanantai
Kuurakuun Routa

MUUT

Kuurakuun Jumala
Kuurakuun Hiekka
Kuurakuun Maailmanpyörä
Kuurakuun Laululintu
Kuurakuun Liikaa
Kuurakuun Huomenna
Kuurakuun Muistijäljet
Kuurakuun Näytelmä
Kuurakuun Lupaus
Kuurakuun Odotus
Kuurakuun Mitä vaan -Roba
Kuurakuun Päivästä toiseen
Kuurakuun Hetki
Kuurakuun Ylijäämävalumaa
Kuurakuun Kaksoishuiput Hassu
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Viesti Kirjoittaja -Roba »

Mooi!

Me keskusteltiinkin jo yksärillä..? Eli pennun olisin kyllä varaamassa vielä.

Mielelläni uroksen ottaisin, ja nimeksi tuo Kuurakuun Mitä vaan. Kuulosti kivalta :D (olisin ottanu Laululintu, mut ei ehkä taida sopia urokselle..?) Mutta Nobleen tulisi.
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!

Saisiko olla pieni puraisu?

Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Oivoi, kohta minä kyllä sorrun ottamaan pennun :p Täytyy tosin keskustella vielä Wolfien kanssa asiasta että jos voitais porokoiraipana Never Everiin ottaa, mutta luulisin että se käy ^^ Ihanat vanhemmat <3 Saisin varmaan kuvatkin helposti, sillä olen menossa ylihuomenna ja sunnuntaina Jyväskylän kansainväliseen koiranäyttelyyn kuvailemaan, mut.. kahtotaan :p
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Pakko sortua. Oon nimittäin jo jonkun aikaa tälläistä miettiny, mutta kun ei oo pentueita ollu eikä myytäviä koiria oikein niin on ollu vaan miettimisen tasolla. Ja nyt kun ois näin ihana pentue...

Eli haluaisin pupsin Borderskyhin. Kisaus tulisi olemaan melko aktiivista, kisanäyttöä voit katsoa tuolta koiriltani. Kira varmaankin vastaa parhaiten tämän hetkistä kisausaktiivisuutta. Tosin pennulle tulisi kuvat joilla pärjää näyttelyissä, joten näyttelyissä tullaan ahkerasti kisaamaan (näyttöä Rhon ja Devinin sivuille). Mutta käyttölajejakaan ei unohdettaisi missään nimessä. Sukupuolesta en osaa vielä sanoa, täytyy tutkailla kuvavarastoja kummalle löytyy paremmat kuvat. :)

// Sain päätettyä kuvat, joten uroksen haluan.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
sasu.
Sumopainija

-Roba, sulle lähtee pentu niin kun lupailin ja nimi käy hyvin. :)
Hassu, mieti vaan rauhassa ja kyllä täältä sulle pentu lähtee, jos vaan otat 8D
Hobu, sulle annan pennun ihan varmasti. Tunnen sut kisautuspuolelta sen verran hyvin että tiedän miten ahkera oot enkä mä nyt mitään hyperaktiivista kisautusta vaadi. Onko nimi jo tiedossa?

Haluaako muuten joku pennun sijoitukseen? Pehko sanoi että voi ottaa, jos kukaan muu ei halua, mutta jos halukkaita on niin ilmoitelkaas.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Nimeksi haluun Kuurakuun Lupaus. Mulle käy kyllä sijotus jos sijotuskoiraksi käy sulle uros. :)
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

No juu, en minä voi vastustaa ^^ Olisi ihanaa saada Never Everiin ensimmäinen porokoiranapero!
Juu, eli kuten tuossa jo sanoinkin, pentu menisi Never Everiin (http://www.freewebs.com/iinan-omat, en jaksa linkittää :p). Wolfielta en ole vielä asiasta kysynyt, mutta luulisin hänen koirarakkaana suostuvan. <: Ja kuitenkin, porokoirat ovat sen verran suloisia otuksia, ettei niitä kukaan voi vastustaa x>
Never Everissä on jo entuudestaankin lappalaisrotuja (2 x suomenlapinkoira, 2 x ruotsinlapinkoira) sekä yksi suomenpystykorva, joten saisi ainakin seuraa samanlaisistaan arktisista pystykorvista ja paimenista. Pennulla kisaamme ainakin paimennuksessa ja agilityssa. En nyt muista, onko porokoira palveluskoirarotu enkä jaksa mennä sitä katsomaan, joten jos on, niin kisaisimme sillä myös pk-lajeissa. Ja meidänhän kisaaminen olisi sellaista rentoa, että emme ihan joka eteen tulevaan kisaan osallistu (; Mutta siis tietenkin kisaamme koiralla, ja koti tulisi olemaan pitkäaikainen. Sanotaanpa nyt vaikka näin, että ainakin 5 kisaa koiralle tulisi kerran kuukaudessa, ehkä jopa useamminkin (x

Kuvia minulla ei vielä naperolle ole, muttah.. Mikäli Jyväskylässä on sunnuntaina porokoiria, käyn niitä kuvaamassa ja ehkä saankin meidän NEIDILLE hyvät ja hienot kuvat (; Niin, ja nimeksi ajattelin Kuurakuun Kaksoishuiput, mukavan talvinen ja "lappimainen" nimi, minä kun Lapista pidän niin kovasti x) Joten, lähtisikö meille Kuurakuun Kaksoishuiput? (;

// sain mie tämmösen kuvan jonka aattelin laittaa, mutta katselen vielä. Siis tosiaan, sunnuntaina oon sinne Jyväskylään menossa joten sieltä saatan kuvata ipanalleni, mutta jos en kuvaa, niin otan tuon kuvan ja saan siitä ensi viikonloppuna enemmänkin kuvia (x
sasu.
Sumopainija

Hobu, nimi on ok ja sijoitushommakin käy!
Hassu, teille lähtee pentu, hyvältä kodilta vaikuttaa :>> Kisautus riittävää ja kuva ihan ok. <: Nimi kans hyvä.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Sori, mut mun on sittenkin pakko perua tää pentu. Kun tajusin just et oon taas alkunu haaliin koiria ja en halua et joudun taas sit myymään koiria, joten parempi etten nyt ota tätä pentua.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
sasu.
Sumopainija

^ Harmi Hobu :<
sasu.
Sumopainija

Pehkokin perui pennun, joten vielä kaksi varausta otetaan!!

-Roba tai Hassu, haluaako jompi kumpi pentua sijoitukseen?
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Noo, mulle se on ihan sama (; Mitäs sit, kisaatkos sie mukana vai hoidetaanko mie ja Wolfie se vain keskenään? Vai mitä siihen sijoituskoirasopimukseen siis kuuluu?
sasu.
Sumopainija

Annamme pentueista yleensä yhden nartun sijoitukseen. Jos otat koiran sijoitukseen omistamme sen puoliksi. Koiralla kisataan ahkerasti monissa lajeissa ja yritetään menestyä mahdollisimman hyvin. Kun koira on kypsässä iässä sillä teetetään pennut Kuurakuun nimen alle. Kun pennut on teetetty sinusta tulee virallisesti koiran omistaja ja me emme voi vaikuttaa siihen enää mitenkään. Yleensä autamme mahdollisimman paljon kisautuksessa, jos on tarvetta.

Kopioin tuon Kuurakuun kasvatus- sivulta. Voimme siis kisata koiralla muutamassa lajissa ja ilmoitella aina samalla kuin muutkin koirat. :) Haluaisitteko apua vaikka paimennuksessa ja PK-lajeissa? Vai tuleeko jotain muita mieleen.
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Roba »

Mulle ei mielellään sijoitukseen.
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!

Saisiko olla pieni puraisu?

Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

No, minä vissiin otan sijoituspennun sitten? Ja saako sivuja alkaa jo tekemään?
Vastaa Viestiin