M: Miman asukit
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
M: Miman asukit
Yli vuoden hiljaisuuden jälkeen voin ehkä todeta, etten tule enää ihan hetkeen palaamaan virtuaalikoirien pariin. Elättelen vielä pieniä toiveita belgialaisten kanssa, mutta ehkä nyt on aika hyvästellä muut rodut.
Utopihan - 6kpl cockerspaniel
Pupupulan - 6kpl suomenajokoira (Virkku ei ole myynnissä), 1kpl beagle, 1kpl harrieri 1kpl posavinanajokoira
Yksityiset - 1kpl bc, 1kpl islanninlammaskoira, 1kpl norfolkinterrieri, 1kpl chodsky pes
Toivon koirien päätyvän järkeviin koteihin, joissa ne pääsevät jatkaman edes jossain määrin kisauraansa. Mikäli koiria käytetään jalostukseen, niin ärki käteen siinäkin - mikäli suku vaikuttaa liian yleiseltä, teetä suosiolla pienempi pentue.
Utopihan - 6kpl cockerspaniel
Pupupulan - 6kpl suomenajokoira (Virkku ei ole myynnissä), 1kpl beagle, 1kpl harrieri 1kpl posavinanajokoira
Yksityiset - 1kpl bc, 1kpl islanninlammaskoira, 1kpl norfolkinterrieri, 1kpl chodsky pes
Toivon koirien päätyvän järkeviin koteihin, joissa ne pääsevät jatkaman edes jossain määrin kisauraansa. Mikäli koiria käytetään jalostukseen, niin ärki käteen siinäkin - mikäli suku vaikuttaa liian yleiseltä, teetä suosiolla pienempi pentue.
-
- Höpsö veitikka
-
- Höpsö veitikka
Re: M: Miman asukit
Juksun & Muffen myit mulle silloin joskus aikaisemmin.
Jos Deltan suku on sivulla oikein niin haluaisin sen BB:n noitten kahen beaglen kaveriksi. BEAJ-kokeita sais kisailla ja kierrellä näyttelyitä. Pihka & Outa vois kanssa muuttaa BB:n remmiin mukaan ja kisaamista AJOK & KEAJ.
Peetalle saa kuvan mukaan.
P.S. Ei sulla taida olla kahta beaglea myynnissä, kun tuo mun kasvattini ainakin on harrieri ;)
Jos Deltan suku on sivulla oikein niin haluaisin sen BB:n noitten kahen beaglen kaveriksi. BEAJ-kokeita sais kisailla ja kierrellä näyttelyitä. Pihka & Outa vois kanssa muuttaa BB:n remmiin mukaan ja kisaamista AJOK & KEAJ.
Peetalle saa kuvan mukaan.
P.S. Ei sulla taida olla kahta beaglea myynnissä, kun tuo mun kasvattini ainakin on harrieri ;)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ottakaa pois vaan :) Myytille en uskalla luvata kuvia mukaan, kun kyselin ne silloin joskus aikaa sitten joltain kasvattajalta. Hipinkin kuvat voi varmistaa Jabberilta, mutta Micran kuvien pitäis lähteä mukaan, jos vaan nuo kelpuutat. :D
Kyllä tuo Deltan suku näyttäis ihan oikealta :)
Kyllä tuo Deltan suku näyttäis ihan oikealta :)
-
- Höpsö veitikka
Lähtiskö Gina ja Kyösti mulle yksityisiin? Ps ginan sivu ei toimi....
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tämän koiran isän vanhemmat ovat Deattan Simsalabim ja Eahkedan Áhkáras, eikä suinkaan evm-sukuiset.
Tälle kasvatilleni saat puolestani etsiä kodin. Toivottavasti joku noista olisi kiinnostunut.
Tälle kasvatilleni saat puolestani etsiä kodin. Toivottavasti joku noista olisi kiinnostunut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mitäköhän Ginalle on tapahtunut o.o sen sivuja ei löytynyt enää mistään... Kyösti lähtee ilman muuta sulle!
Lisäilenpäs Sputnikin sukutauluun!
Lisäilenpäs Sputnikin sukutauluun!
-
- Kanada
Don't you wanna live before you die?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ai anteeks! No ainankin selvis miksei mulla oo Ginan sivuja... :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Lähtiskö noi kummatki ranskikset mun matkaan? Gallethiin :)
// Ainii kisautusta jatketaan noissa lajeissa mitä ovat jo alotelleet. Tuon kummallenkin tyttöranskikset kavereiksi elikkä jalostuskäyttöön tulisivat. Kisaaminen tapahtuu hitaasti mutta varmasti! :)
// Ainii kisautusta jatketaan noissa lajeissa mitä ovat jo alotelleet. Tuon kummallenkin tyttöranskikset kavereiksi elikkä jalostuskäyttöön tulisivat. Kisaaminen tapahtuu hitaasti mutta varmasti! :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^juu ilmanmuuta! :) niitä en ainakaan toivottavasti ole myynyt eteenpäin koskaan....
-
- Epätoivoinen katse
Minä olisin myös ranskikset voinut ottaa, mutta näyttivät olevan jo Jacyalla täällä
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
No mitämitä miten mää oon ehtiny muka myyä kaiken... -.- Anteeksi Lyydia!
-
- Kriisissä
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?