Hopslin suunnittelee toista ja kolmasta chihuhahua pentuetta. Pentue ajoittuu heti kiinnostuneiden määrästä ja varauksien täytettyä.
Tästä siis hyvä harraste ja jalostus koira kenneliin. En pyydä mitään säännöllistä kisausta. Pääsiä, että pennut saisivat pysyvän kodin eivätkä häviä yllättäen.
Haluaisin tietää kiinnostuneilta minne pentu pääsisi (sivujen osoite), sivu-, ja kisanäyttöä sekä mahdollisista tulevaisuuden suunnitelmista.
HOPSLIN pk-chihu
BH, VKTV, vFBV, vAVA, vFIN TVA i. Siipirikon Amir
Valioitunut toko, agility, koiratanssi, flyball ja suorittanut BH-kokeen hyväksytysti.
e. Minelin, evm
VARAAJAT 2/2
Valkosuklaa, narttu - Hopslin Sorry For Party Rockig
Hex, narttu - Hopslin Sexy And I Know it
NIMIÄ - LMFAO biisejä
Hopslin La La La
Hopslin Rock The Beat
Hopslin Shots
Hopslin With You
Hopslin All Night Long
Hopslin Best Night
Hopslin Reminds Me Of You
Hopslin Champagne Showers
Hopslin Sexy And I Know it
Hopslin Party Rock Anthem
Hopslin Sorry For Party Rockig
Hopslin I`m In Miami Bitch
Hopslin Leaving U4 The Groove
Hopslin I Don`t Wanna Be
Hopslin I Am Not A Whore
Hopslin Scream My Name
NIMIÄ - 3OH!3 biisejä
Hopslin I´m Not The One
Hopslin Double Vision
Hopslin I Know How To Say
Hopslin House Party
Hopslin Touchin On My
Hopslin We Are Young
Hopslin Don't Trust Me
Hopslin My First Kiss
Hopslin I`ve Become
Hopslin New Girl
Hopslin Go Fuck Yourself
Hopslin Do Or Die
Hopslin Hungover
Hopslin Back To Life
Hopslin Youngblood
Hopslin Make It Easy
Hopslin Omens
Hopslin Starstrukk
Jännää. Oukei, jos saan yhden lk chihun niin olisin tyytyväinen :) tulisi Music Shepherdiin perus kisakoiraksi. Ei ole kummoisempia pentusuunnitelmia, kun ei kasvattirotuna chihut ole :D Kisanäyttökoiraksi valitsin Unen sillä sen olen itse kisauttanut mutta kun olin pitkän ajan tauolla koska kiinnostus lopahti niin ei ole tullut kisautettua tuon jälkeen :oops: Ymmärrän kuitenki jos et pentua anna koska en ollut vastuullinen tämän kyseisen pentueen isän omistajana mutta tällä kertaa olisin parempi omistaja sen lupaan.
Puhuttiin yksällä ja lupasit mulle tän pk chihun pennun nii sopisko, että nimi olis : Hopslin Sorry For Party Rockig ja koira olisi narttu ?
Ja lähetin yksällä pari kysymystä, joten olis kiva, jos vastaisit sitten niihin :)
No jos ei tule tuohon pk chihuun varaajia, ja suostut antamaan vielä pk'nkin? :) Jos millään suostut, niin sekin olisi narttu, nimeltään mieluusti Hopslin Sexy And I Know it. Ymmärrän tosi hyvin jos et anna pentua, koska oonhan mä jo lyhytkarvastenkin varauslistalla :D