Sesentan C-Pentue (kuvallinen narttu vapaa) - tollerit
-
- Kanada
Sesentan C-Pentue (kuvallinen narttu vapaa) - tollerit
"C"-pentueen emänä on Ärrälän kennelistä lainaan saatu ihana Ilona (Io Vivo In de Verano). PENTUEEN AJANKOHTA 2016 TAMMIKUU.
Tulen rekisteröimään pennut vFCI:n koirarekisteriin jotta uusi omistaja pääsee kisaamaan pennun kanssa niin halutessaan. Suosittelen tutustumaan ja ottamaan kantaa uusiin sääntöihin jotka astuvat voimaan 2016 alussa näillä näkymin.
Isä
BH Tk1 LUXW-07 GBRW-07
Jazz Up's Funny Feel "Jazz"
Näy: 8*SERT 3*CACIB 3*RYP-1 1*BIS2 (LUXW-07 GBRW-07)
Muuta: NOU1, SOVE1 + ALO1 (vepe), mejästä 3*AVO1 (FIN), Tk1, vKUMA, BH
Jazz on vuonna 2007 elänyt ja syntynyt uros. Se on Yhdysvaltain tuonti (evm sukuinen) ja se asui ensin Kennel Acrobat Toller's, mutta muutti sieltä minulle Zein's kenneliin. Jazz oli aikansa näyttely tähti ja pärjäsi se muissakin lajeissa. Jazz sai pentueen elokuussa 2007 johon syntyi 4 pentua. Mahdollisesti yhtä pennuista tullaan jalostukseen käyttämään vielä, mutta varmaa se ei ole.
Emä
Io Vivo In de Verano "Ilona"
vFIN NVA Tk1
(Vepen sove hyväksytysti läpi)
Ilona on pentueesta johon syntyi 5 pentua. Kaksi asuu evm omistajilla. Yksi Kanadassa ja kaksi meidän virallisella puolella. Ilonan siskolle on mahdollisesti aikanaan tulossa pentue. Ilonan sivut tullaan päivittämään ajantasalle jolloin myös kisatulokset löytyvät sieltä. Ilonan sukutaulu on isän puolelta erikoisempi, mutta tutumpaa koiraa löytyy emän puolelta.
Pentueesta kiinnostuneet voivat kertoa minne pennun haluaisivat.
Alustavat 2/3 YHDELLE NARTTU PENNULLE KUVAT MUKAAN!
u. Jenna
Kurris
KUVALLINEN NARTTU VAPAANA!
"D"-pentue. Emänä on taas jalostuslainaan saatu Pippa (Lumihiutaleen Fragrant Tulip). PENTUE AJANKOHTAINEN MAALIS-HUHTIKUUSSA 2016!
Tulen rekisteröimään pennut vFCI:n koirarekisteriin jotta uusi omistaja pääsee kisaamaan pennun kanssa niin halutessaan. Suosittelen tutustumaan ja ottamaan kantaa uusiin sääntöihin jotka astuvat voimaan 2016 alussa näillä näkymin.
Isä
BH Vk1 RH-E Tk4 vFIN TVA VFIN NVA vjFINW-12 Ternen Fort-de-France
NÄY: SERT, vjFINW-12
MUUT: BH Vk1 RH-E Tk4 vFIN TVA vFIN NVA (lisäksi agility tuloksia ja mejä tuloksia)
Ei aikaisempia jälkeläisiä!
Sailorin vanhemmat
Isä: BH IPO1 BL's Beau Soir
Emä: BH RH-E vFIN TVA & NVA vAVA Deinzense Tyttörukka
Emä
Tk1
Lumihiutaleen Fragrant Tulip
NÄY: EH
MUUT: nomen AVO, Tk1, agility tuloksia, mejä tuloksia (ainakin Ranskasta AVO1)
Pipan vanhemmat
Isä: Tk1 Karvakorvan AceVentura
Emä: BH Moosa
Varaukset 2/3 YKSI PENTU VAPAANA
Jenna
Veera
Isä
BH Tk1 LUXW-07 GBRW-07
Jazz Up's Funny Feel "Jazz"
Näy: 8*SERT 3*CACIB 3*RYP-1 1*BIS2 (LUXW-07 GBRW-07)
Muuta: NOU1, SOVE1 + ALO1 (vepe), mejästä 3*AVO1 (FIN), Tk1, vKUMA, BH
Jazz on vuonna 2007 elänyt ja syntynyt uros. Se on Yhdysvaltain tuonti (evm sukuinen) ja se asui ensin Kennel Acrobat Toller's, mutta muutti sieltä minulle Zein's kenneliin. Jazz oli aikansa näyttely tähti ja pärjäsi se muissakin lajeissa. Jazz sai pentueen elokuussa 2007 johon syntyi 4 pentua. Mahdollisesti yhtä pennuista tullaan jalostukseen käyttämään vielä, mutta varmaa se ei ole.
Emä
Io Vivo In de Verano "Ilona"
vFIN NVA Tk1
(Vepen sove hyväksytysti läpi)
Ilona on pentueesta johon syntyi 5 pentua. Kaksi asuu evm omistajilla. Yksi Kanadassa ja kaksi meidän virallisella puolella. Ilonan siskolle on mahdollisesti aikanaan tulossa pentue. Ilonan sivut tullaan päivittämään ajantasalle jolloin myös kisatulokset löytyvät sieltä. Ilonan sukutaulu on isän puolelta erikoisempi, mutta tutumpaa koiraa löytyy emän puolelta.
Pentueesta kiinnostuneet voivat kertoa minne pennun haluaisivat.
Alustavat 2/3 YHDELLE NARTTU PENNULLE KUVAT MUKAAN!
u. Jenna
Kurris
KUVALLINEN NARTTU VAPAANA!
"D"-pentue. Emänä on taas jalostuslainaan saatu Pippa (Lumihiutaleen Fragrant Tulip). PENTUE AJANKOHTAINEN MAALIS-HUHTIKUUSSA 2016!
Isä
BH Vk1 RH-E Tk4 vFIN TVA VFIN NVA vjFINW-12 Ternen Fort-de-France
NÄY: SERT, vjFINW-12
MUUT: BH Vk1 RH-E Tk4 vFIN TVA vFIN NVA (lisäksi agility tuloksia ja mejä tuloksia)
Ei aikaisempia jälkeläisiä!
Sailorin vanhemmat
Isä: BH IPO1 BL's Beau Soir
Emä: BH RH-E vFIN TVA & NVA vAVA Deinzense Tyttörukka
Emä
Tk1
Lumihiutaleen Fragrant Tulip
NÄY: EH
MUUT: nomen AVO, Tk1, agility tuloksia, mejä tuloksia (ainakin Ranskasta AVO1)
Pipan vanhemmat
Isä: Tk1 Karvakorvan AceVentura
Emä: BH Moosa
Varaukset 2/3 YKSI PENTU VAPAANA
Jenna
Veera
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Sesentan "B-Pentue" - tolleri
Mulle voisi kelvata tollouros De'mouxiin. Tulisi sellaiseen hitaasti mutta varmasti kisautustahtiin ja sitten pentue jollakin tollonartuistamme (ei Tassupolu'n Bamce). Miltäs kuulostaa? :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mua vois kiinnostaa kasvatusmielessä pentueen isästä riippuen.
-
- Kanada
Saana
Kuulostaapi hyvälle. Mä varaan sinulle uros pentusen :)
Sigitius
Uros julki :)
Kuulostaapi hyvälle. Mä varaan sinulle uros pentusen :)
Sigitius
Uros julki :)
-
- Viesti:
Voisin ottaa pennun Flitwickiin, jos kerta noin harvinainen tilaisuus on. :)
Katson vähän koira- ja kuvatilannettani ennen sukupuolen päättämistä, mikäli luovutat minulle kakaran. Tosin mun kohdalla kasvattaja voi esittää toiveen jos haluaa mulle tulevasta kasvatistaan mieluummin piirretyn kuin valokuvallisen, piirtäähän mä voin mitä vain.
Katson vähän koira- ja kuvatilannettani ennen sukupuolen päättämistä, mikäli luovutat minulle kakaran. Tosin mun kohdalla kasvattaja voi esittää toiveen jos haluaa mulle tulevasta kasvatistaan mieluummin piirretyn kuin valokuvallisen, piirtäähän mä voin mitä vain.
-
- Kanada
Kyllä sinulle pentu lähtee :) Molemmat vanhemmat on (isä oli) valokuvallinen, mut saa piviko pentu tulla jos innostut piirtämään :)Sigitius kirjoitti:Voisin ottaa pennun Flitwickiin, jos kerta noin harvinainen tilaisuus on. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jos sulle sijoitusuros kelpaa, ni voisin semmosen ottaa ja sit jos haluat, voit valita itse kennelin kolmesta tollerista joka on morsian. Ja tottakai pennun saisit itsellesi :)
-
- Kanada
Re: Sesentan "B-Pentue" ja "C-Pentue" - tolleri
Kiitos tarjouksesta! Päätin kuitenkin pitää pennun itse.
Nimiä "B"- pentueelle!
Punakaneli
Valkea Kuulas
Huvitus
Sokerimiron
Sariola
Vuokko
Ja jos joku jäi miettimään mikä on teema niin omenat. Lisää voi katsoa täältä Saa olla kesä- syys-, tai talvilajikkeita :)
"C"- Pentue julkistettu myös! Kiinnostuneet voivat jo nyt tehdä alustavan varauksen, mutta vahvistuksia otan joulukuun puolella. Eli kyselen silloin kaikilta jotka kiinostuksen esittää onko intoa vielä. :)
Nimiä "B"- pentueelle!
Punakaneli
Valkea Kuulas
Huvitus
Sokerimiron
Sariola
Vuokko
Ja jos joku jäi miettimään mikä on teema niin omenat. Lisää voi katsoa täältä Saa olla kesä- syys-, tai talvilajikkeita :)
"C"- Pentue julkistettu myös! Kiinnostuneet voivat jo nyt tehdä alustavan varauksen, mutta vahvistuksia otan joulukuun puolella. Eli kyselen silloin kaikilta jotka kiinostuksen esittää onko intoa vielä. :)
-
- Kanada
Jos tuo pentue tosiaan syntyy vasta ensi vuoden puolella voisin olla kiinnostunut Kuparikettuun ottaa yhden.
Taukoilen
-
- Kanada
Varaan sulle penskan :)
Mitenkäs Saana ja Sigitius omenoiden nimiä?
Mitenkäs Saana ja Sigitius omenoiden nimiä?
-
- Viesti:
Mä oon yhä pyöritellyt haluanko uroksen vai nartun ja oon venyttänyt päätöstä koska pentueelle ei ole vielä asetettu syntymäpäivämäärää..
Mutta nimivaihtoehdoista mun lemppari on kyllä ollut Syyskaneli teeman julkaisusta lähtien, se lienis sopivan kummallekin sukupuolelle tarpeen tullen eli voisin varata sen tähän hätään.

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mulle Punakaneli :)
-
- Kanada
Saanalle haluamansa nimi.
Miltä varaajista kuulostaa syntymäpäivä 25.10.? Ehteisi mukaan Alankomaiden voittajaan (kuvalliset) tai maailmanvoittajaan & euroopanvoittajaan (pivikot) :)
Miltä varaajista kuulostaa syntymäpäivä 25.10.? Ehteisi mukaan Alankomaiden voittajaan (kuvalliset) tai maailmanvoittajaan & euroopanvoittajaan (pivikot) :)
-
- Viesti:
Sopii mulle. Mä taisin viime yönä päättää että mun penne on uros.
-
- Kanada
Merkkaan sulle uroksen! Sivujen kanssa ei ole kiire :)Sigitius kirjoitti:Sopii mulle. Mä taisin viime yönä päättää että mun penne on uros.