Eli collieyhdistys siirtyi minun hoiteisiini ja samalla yhdistys koki ulkoasunvaihdoksen. Ei muuta kuin kommenttia tulemaan!
COME IN!
Katsothan myös tämän!
Uudistunut VCY - virtuaalinen collieyhdistys
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Uudistunut VCY - virtuaalinen collieyhdistys
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Re: Uudistunut VCY - virtuaalinen collieyhdistys
Ihana ulkka!
Voisitko poistaa Canta Rion ja Ninja´s Secretin kasvattajalistoilla? Lisäksi mut voi poistaa jäsenetlistalta (Cimma, tuomariksi at gmail.com)
Voisitko poistaa Canta Rion ja Ninja´s Secretin kasvattajalistoilla? Lisäksi mut voi poistaa jäsenetlistalta (Cimma, tuomariksi at gmail.com)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
^ Jep, poistelen :-)
Juu, Tuulia teki kyllä kivan ulkan ^_^
Juu, Tuulia teki kyllä kivan ulkan ^_^
- jannu
- Kanada
laiskimus kun oon, en jaksa kirjoitella sinne sähköpostiin. Ihmellisesti oon häippässy tuolta kasvattajalistalta, jos sinne takas?
<a href="http://www.shockk.net/nama">Nâma</a>
PK + LK COLLIET
om. jannsu (jannsu@gmail.com)
KENNELKUVAUS; Pienimuotoista pitkä- ja lyhytkarvaisten collieiden kasvatusta näyttöön kuin käyttöön.
sit repesin et tuolla on mun ikivanha sähköposti-osotetekkin jäsenissä. Jäseniin korjaus, jannsu ja jannsu@gmail.com , eli jansu, alfamorg@netti.fi tilalle. pitänee ilmotella vielä tonne tietokantaan tms noita koiria myöhemmin.
Ulkoasu on todella nätti, ja hyviä tekstejä. :) tietokantaan ei vain käy nuo pitkäkarvainencollie-kuvateksti. :s kokonaisuudessaan upeat sivut!
<a href="http://www.shockk.net/nama">Nâma</a>
PK + LK COLLIET
om. jannsu (jannsu@gmail.com)
KENNELKUVAUS; Pienimuotoista pitkä- ja lyhytkarvaisten collieiden kasvatusta näyttöön kuin käyttöön.
sit repesin et tuolla on mun ikivanha sähköposti-osotetekkin jäsenissä. Jäseniin korjaus, jannsu ja jannsu@gmail.com , eli jansu, alfamorg@netti.fi tilalle. pitänee ilmotella vielä tonne tietokantaan tms noita koiria myöhemmin.
Ulkoasu on todella nätti, ja hyviä tekstejä. :) tietokantaan ei vain käy nuo pitkäkarvainencollie-kuvateksti. :s kokonaisuudessaan upeat sivut!
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viesti:
^ Siellä kasvattajat- sivulla on se lähetä nappi sitä varten, että tuosta voi suoraan lähettää sen ;-). Mutta lisäilen sinut kasvattajalistalle. Tosiaankin, noi tietokannan rotujen otsikot onkin vähän silmiinpistävät. Pitääkin jossain vaiheessa ainakin pinentää niitä, jos en sitten minkäänlaista muuta otsikkokuvakokonaisuutta keksi. :D
- jannu
- Kanada
^ jee oon viisas. kiitos kumminkin! :)
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.