Wreikin E-sakemannit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
elena
Syvällistä
Viesti:

Wreikin E-sakemannit

Viesti Kirjoittaja elena »

Wreikiin olis tulossa ensimmäinen pentue tälle vuodelle, toinen sakupentue kaiken kaikkiaan. Luovutan pennut ennen kaikkea luotettaviin ja pysyviin koteihin. Lisäksi odotan kasvattieni kanssa kisattavan ainakin pk:ssa ja paimennuksessa, muut lajit ovat aina plussaa. Täysin kisaamattomiin koteihin pennut eivät todennäköisesti lähde. Suosittelen lukemaan myös myyntiehdot huolella läpi, mikäli wreikkiläinen kiinnostaa.

Pentueeseen voi syntyä vain käyttölinjaisia pentuja, eli näyttelylinjaisten kuvat eivät kelpaa. Piirretyt kuvat käyvät myös mainiosti, myös kuvattomat. Pentujen olis tarkoitus syntyä ~huhtikuun lopussa(/toukokuun alussa), riippuu miten saadaan kisattua ja kiinnostusta muutenkin. Jos haluat meiltä pennun, kirjoita lyhyt esittelyteksti kennelistäsi (mikäli olet uusi tuttavuus) ja anna kisanäyttöä muilta koiriltasi! :)

I. VERGEBUNG YOUNG 'N' CRAZY
BH IPO3 vFIN KVA vPoK1 RH-E RH-F A vFIN TVA vAVA vSpTM-13
  • Ace on täysin evm-sukuinen tuontikoira Saksasta. Se on luonteeltaan hyvin itsevarma ja vahvahermoinen, helposti ohjailtava ja muutonkin tasapainoinen, tyypillinen saksanpaimenkoira. Acen kanssa ollaan kisattu hyvin monipuolisesti ja pärjätty myös erinomaisesti: käyttö-, tottelevaisuus- ja agilityvalionarvot löytyvät ja näyttelyistä se on saanut yhteensä neljä SERTiä ja yhden CACIBin.
E. JOOMAGNAN I TOLD YOU SO
BH IPO3 vFIN KVA vFIN TVA
  • Kyna on 1-polvinen Marcian kasvatti, joka omaa erittäin hyvän stressinsietokyvyn ja on Acea hieman taipuisampi ja säyseämpi. Kynan kanssa ollaan kisattu etenkin pentuna näyttelyissä hyvin aktiivisesti, ja onkin pärjännyt niissä erinomaisesti, muutamat BIS-pentu sijoitukset kisakalenterissa komeillen. Se on myös käyttö- sekä tottelevaisuusvalio, vielä olisi tarkoitus yrittää kisata agilityvalioksi ennen pentujen syntymistä sekä saada paimennuksestakin tuloksia.
NIMET
Kyseessä on siis E-pentue, joten nimet määräytyvät samalla periaatteella kuin edellisetkin, etuliite Wreik ja jokin e:llä alkava, ei-suomalainen yksiosainen nimi. Tässä muutamia nimivaihtoehtoja:
  • Wreik Edouard
    Wreik Eibhilin
    Wreik Eilidh
    Wreik Eireaball
    Wreik Elatha
    Wreik Elfed
    Wreik Elspeth
    Wreik Emerald
    Wreik Enoch
    Wreik Eroica
    Wreik Euclid
VARAAJAT
Itseni lisäksi otan pentueeseen 2-3 varaajaa. Sivut tulis olla valmiina viimeistään parin viikon jälkeen varauksesta.
Cookiemonster
Kanada

Re: Wreikin E-sakemannit

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Oi mulle yks Wreikkilapsi HELL Monroe'sin muun natsilauman sekaan hääräämään? Lähdettäisiin pääpainotteisesti kisailemaan pk'ssa, tokossa, paimennuksessa ja poliisikoirakokeissa. Plussana siihen vielä mahdollisesti muita käyttöpuolen lajeja samaan syssyyn ajanmittaan. Eiköhän näyttelykehässäkin muutaman kerran voitaisi pyörähtää näyttäytymässä.

Kisanäyttöä vaikkapa Lucalta.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
elena
Syvällistä
Viesti:

Sinne ehdottomasti yks penikka! Sivuja jos saisin loppukuun aikana. :)
Deneo
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Voi ei, katselin jo edellistä pentuetta, mutta ne ehdittiin onneksi varata ennen kuin sain mitään päätettyä... Nyt kiinnostaisi siis sakumaanikkouros Standby'siin. Kisausta valioksi asti ainakin paimennuksessa, suojelussa, tokossa ja yleispoliisikoirakokeissa, lisäksi sitten ehkä taakanvetoa ja varmasti myös muutama näyttelykäynti. Kisanäyttönä vaikkapa Inciden Fuji.
Don't you wanna live before you die?
elena
Syvällistä
Viesti:

Sulle myös pentu, sivuja tosiaan jos tämän kuun aikana saisin. :)
Cookiemonster
Kanada

Tässäpä olisi herra nimeltään Wreik Erastus, alias Ero.

~ Tutummin Crissu
elena
Syvällistä
Viesti:

Kiitos sivuista!
Deneo
Vuohenruokaa

Ezra esittäytyy.
elena
Syvällistä
Viesti:

Kiitos sullekin sivuista, Ezra on nätti. :) Vielä ois yhdellä kiinnostuneella mahdollisuus pentu varata! Miten muuten käviskös teille, jos nää pennut syntyiskin jo huhtikuun alussa, kun haluaisin oman penskan keretä ilmoittaa Kanadan voittajaan? :mrgreen:
Cookiemonster
Kanada

Re: Wreikin E-sakemannit | 1 pentu vapaana | (synt. päivä)

Mulle ainakin käy.

~ Tutummin Crissu
Deneo
Vuohenruokaa

Mulle käy myös.
elena
Syvällistä
Viesti:

No jos lätkästäis synttäripäiväksi heti 1.4. eli viikon päästä!

// Lähettelin pentujen tiedot just vFCI:n rekisteriin eli sieltä löytyy sit rekisterinumerot jonkin ajan päästä. :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Pitäisikö minun ottaa tästä urospentu vai voisiko joku teistä luvata uroksensa minun Kisulle sulhoksi? Tulevaisuuden kasvatussuunnitelmia ajatellen, tarvitsisin saksanpaimenkoira uroksen ja tällä pentueella on tosi kiva suku. :) Eli olisin kiinnostunut tuosta viimeisestä pennusta, ellei joku näistä jo syntyneistä uroksista ole vapaa jalostukseen myöhemmin.
elena
Syvällistä
Viesti:

Kyllä mä voisin sulle yhden pennun mielelläni antaa! Itse todennäköisesti teetän omalla pennulla myöhemmin pienen pentueen, että mun lisäks kahdelle pennulle (parin pennun) jalostusoikeudet mukaan, riippuu tietysti sitten että teetetäänkö pennut sit evm-koirien kanssa vai miten. Eli jos pennun haluat, sivuja tässä lähiaikoina mulle niin that's it. Ja tulevaisuudessa sitten mulle viestiä, kun pentuja aletaan suunnittelemaan. :)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Voisin ottaa urospennun nimeltä Wreik Ephor (wikipedia ;Dd). Hänestä tulee siis poliisikoira ja kisataan myös palveluskoirakokeissa (luultavasti PASU). Käydään myös tokossa ja pelastuskoirakokeissa. :) Tekaisen nyt sivut, ja kuvan poju saa kun ehdin piirtää, mutta jonossa on muutama samojedipiirros ensin. :D

// Elias :)
Vastaa Viestiin