Deneon lapset | pypp, akk, skn, ess, eurasier, kai, hpk

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Deneo
Vuohenruokaa

Deneon lapset | pypp, akk, skn, ess, eurasier, kai, hpk

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Suursiivous tarkoittaa sitä, että vanhempia koiria karsitaan nyt oikein urakalla! Pahasti keskeneräisiä en käytä vielä, joten nämä pentueet ovat vähintäänkin melkein valmiita syntymään. Kaikista ihan yleisesti: toivoisin kisausta jossain rodunomaisessa lajissa. Paimenet siis paimennukseen ja niin edelleen, kaikki muu kisaaminen on plussaa. Rekisteröin kasvatit itse. Tähän listaan on tulossa vielä bordercolliepentue, kunhan varmistan asian isän omistajalta.

Standby's Q, australiankarjakoira
I: Bh IPO2 Tk2 Zarawa Feel Like a Sir
E: Bh Jk3 Tk4 vFIN KVA vPVA vAVA vNLDW & WW-14 vFINW-15 vNORDW-16 Standby's So Alive

Hipun olen tuonut kisaamaan vain muutaman tuloksen ennen pentuetta, eli se on vähistä meriiteistä huolimatta valmis, kuten myös Sas. Sasilla on sukua yhden veljen pentueesta, mutta ainoat aktiiviset koirat ovat minulla, joten jalostusoikeudella lähtee kaikki pennut. Tosin erityisesti tämän pentueen kohdalla haluaisin sitten tietää mahdollisista jalostussuunnitelmista!

Varaukset 2/3
Deneo, uros, Standby's, Standby's Quiet Riot
Talvililja, narttu, Cidisa, Standby's Quality Label

Synttärit 18.6.
Nimet
Kaksiosainen englanninkielinen, ensimmäinen sana Q-alkuinen

Incide drinkit, pitkäkarvainen pyreneittenpaimenkoira
I: Bh Jk3 Tk3 vPVA vAVA vBELW-13 vCANW & DNKW & LTUW & NLDW-14 vISLW & FINW-15 vNORDW-16 vFIN & BEL & ISL & CAN & DNK & LTU & NLD & GRC & KANS MVA Incide Looking for Satellites
E: Maureen Amarante (evm)

Hirmulta puuttuu yksi Jk3, mutta se nyt jää sitten saavuttamatta. Lupaan ryhdistäytyä niin, että seuraavalla pitkäkarvapentueella on jo molemmat vanhemmat virtuaalimaailmassa... :D. Hirmulla on yksi kisaamaton sisarus, eli jalostuskäytön suhteen saa vapaat kädet.

Varaukset 2/3
Deneo, uros, Incide, Incide Screaming Ninja
Sintsu, narttu, Blepicas

Synttärit 19.6.
Nimet
Blood and Sand
Blue Tigershark
Caribbean Blues
Coffee X43
Dark and Stormy
Disco Dancer
Exotic Assassin
Florida Skies
Flying Horse
Golden Cadillac
Havana Zombie
Hollywoody Lady
Learn to Fly
Long Tall Sally
Mind Eraser
Old Fashioned
Party Bear
Passionate Benedict
Poker Face
Prince of Wales
Red Drama
Royal Temptation
Stanley Steamer
Sudden Knockout
Twisted Ghost
Woo-Woo
Zombie Prince

DL Zwei, kainkoira
I: Kiyiko Tamika (evm)
E: Bh vSWEJM-13 & -14 vSWE & FIN JVA vFINW-12 vUSAW & BELW-13 vLTUW & WW-14 vFINW-15 Yumiko Imajuku

Vähän harvinaisempaa herkkua, joka lähtee poikkeuksellisesti myös vain näyttelykehiä kiertämään.

Varaukset 2/3
Deneo, uros, DL, DL Koyubi no Paradox
Talvililja, uros, Cidisa, DL Shiroi Machi

Synttärit 20.6.
Nimet

Junjo Spectra
Kakucho Place
Shiroi Machi
Watashigai no Uta

DL drinkit, eurasier
I: Bh Tk4 vBELW-13 vLTUW-14 Shyster Unsterblich
E: Bh Tk4 vFINW-13 vCANW & DNKW & LTUW & NLDW & WW-14 vFINW-15 Tuhkatien Ei Yhtään Todistajaa

Näihin ei riittänyt motivaatio joten menkööt näillä kisauksilla. Jos tästä joku pennun haluaa niin sellaisen saa, jos ei niin jätän yhden itselleni.

Varaukset 1/?
KuroNeko, skp, Hawktime

Synttärit 21.6.
Nimet kts. Incide drinkit

Tuurilla ?, sileäkarvainennoutaja
I: Bh Vk3 vFIN KVA & NVA Tk1 vAVA vFIN JVA vGBRW-13 vDNKW-14 DL Blast from the Past
E: Bh Hk3 vFIN KVA & NVA Tk4 vLTUW-14 vNORDW-16 vFIN & LTU MVA Gendarme's Lavender Grey

Syntymävalmiita monitoimiflatteja. Gemman sisarusten tilanteista en ole varma, muistaakseni yhdellä on ollut pentue? Riski on pentueensa ainoa.

Varaukset 1/3
Deneo, narttu, Tuurilla

Tuurilla ?, käyttölinjainen englanninspringerspanieli
I: evm
E: Tk4 vFIN TVA & KVA vAVA vRpoK2 Divide et Bridle

Vähän erilaista ess:ää, kasvateille toivoisin käyttölinjaisen kuvia. Gina on valmis eli pentue voi syntyä vaikka heti.

Varaukset 1/3
Deneo, skp, Tuurilla

Zeldzaam S, pitkäkarvainen hollanninpaimenkoira
I: evm
E: Bh Hk3 vFIN KVA Tk3 vDNKW-14 vFINW-15 vPVA vCCV vPoK1 Standby's Ironic Irene

Zeldzaamin ekat, wohoo! Saagan kisaan vielä tokovalioksi, eli kolmea ykköstä odotellaan. Tulee todennäköisesti syntymään näistä viimeisenä, eli menee varmaan ainakin heinäkuun puolelle. Saagalla on yksi kisaamaton veli, jolle tuskin tulee jälkeläisiä.

Varaukset 2/3
Deneo, uros, Zeldzaam
Sparkle, skp, Hiljamielen/Nandyhill
Don't you wanna live before you die?
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Re: Deneon lapset | akk, pypp, husky

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Mulle karjisuros mun karjisnartun Sierran seuraksi ja ehkä tulevaksi mieheksi?:D On niin harvinainen tilaisuus, karjiksia kun v-maailmassa ei ihan liikaa ole... Tulisi siis Ode To Bordercolliesiin. Kisautusta ainakin paimennuksessa, tokossa, palveluksessa, agilityssä ja pelastuksessa. Jossakin vaiheessa tultaisiin melko varmasti käyttämään jalostukseen kuten jo aikaisemmin sanoinkin. :)
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Deneo
Vuohenruokaa

Sierralle sulhanen! :)
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Hei oon ootellu Milan pentuja jo kauan aikaa! Lähtiskö mulle napero Trollkiniin? :) Kisautusta samaan malliin kun muillakin Trollkinin koirilla. Jos tarvii lisää turinoida, niin voin kertoa kyllä!
Deneo
Vuohenruokaa

Viimeinen napero Trollkiniin! Ps. mulle sitten joskus pikkususi ;>.

Nyt vois sitten alkaakin jo miettimään synttäripäivää. Oisko viikon päästä liian aikaisin? Nimiksi jotain H:lla alkavaa ja kaksiosaista englanniksi (esim D-pentueen Dashing Dilbert, E-pentueen Eternal Endearment, F-pentueen Freddie Mercury). Yritän saada vielä tänään jotain ehdotuksia aikaan, jos tuntuu että itsellä ei inspaa.
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Re: Deneon lapset | akk, pypp, husky - cattleille nimiä

Viikon päästä kuulostaa hyvältä :) Olisi kiva jos laittaisit joitakin ehdotuksia, mä oon erittäin huono keksimään nimiä.. :D
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viikon päästä sopii mullekin! Mulla on pari nimeäkin jo mielessä, mutta haluan ensin kaivella mun kuvavarastot läpi ennenkun teen päätöksiä, torstaina pääsen selaamaan!
Deneo
Vuohenruokaa

Synttäripäivä on sitten 9.3. Nimien kanssa tuli mullekin vähän ongelmia, kun en löydä sanakirjaa mistään :D Mutta omastani tuli Harmless Hailey, saman tyylisiä vaikkapa Hopeful/Hopeless, Helpful/Helpless, Hallowed, Haunted, Hunting/Hunter, Herding/Herder, Howling/Howler ja loppuun vaikka joku nimi. Niiden ei siis tarvitse olla juuri adjektiiveja tai verbejä, näitä vaan tuli ensimmäisenä mieleen. Pitäisköhän siirtyä Standby'sinkin kanssa teemanimiin, kun ilman sanakirjaa on näin vaikeaa...

//Tosiaan, se unohtui mainita. Ei tarvitse, jälkimmäinen voi alkaa ihan millä vain :).
+ Hiskien isä on nyt tiedossa!
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Täytyykö molempien sanojen alkaa H:lla?

// Mulle Standby's Hazy Henpecked, eli utuinen tohvelisankari :D
/// Heppu. Hepusta ei siis tullut näytteöyissäkävijää, toivottavasti ei haittaa? Ja pentukuva vain siksi että jos olisi vain 2-kuvaa niin se näyttäs tyhmältä kun niitä ei sais fiksusti vierekkäin...
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

No niin, kuvat selailtu, mulle siis narttulapsi! Ja nimeksi oon ajatellut Standby's Hyper Horcrux, mikäli semmonen passaa :3

// Hymni!!
Deneo
Vuohenruokaa

Re: Deneon lapset | pypp, husky

Kiitoksia molemmille sivuista, ei haittaa vaikkei ole rakennekuvia :). Tässä vielä meidän Huima, ja sit ei muuta kuin onnea kisakentille!
Deneo
Vuohenruokaa

Re: Deneon lapset | pypp, husky, bc

Käyttöbortsuja tarjolla!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mä en mikään superaktiivinen ole viimeaikoina ollut virtuaalikoirapuolella, mutta voisin kuitenkin uskoa kykeneväni tarjoamaan paimentavan kodin bc-lapselle Pennyroyalista. Kisautus tapahtuu lähinnä sitä mukaa kun kisoja järjestetään (ja kun jaksan kalentereita tsekkailla :D), mutta tavoitteena olisi ainakin PVA-arvo, sekä sitten jos vaan onni käy myöten niin agi-, toko-, pk- yms yms valionarvot myös. Sukupuolesta en uskalla vielä sanoa juuta enkä jaata, voisin kyllä harkita urosta jota tulevaisuudessa käyttäisin Myylle taikka Tiimalle, mutta saa nähdä miten käy.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Deneo
Vuohenruokaa

Sinne yksi lapsonen!
Deneo
Vuohenruokaa

Re: Deneon lapset | pypp, bc, hpk

Holskuja tarjolla.