D-tervut & E-malit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

D-tervut & E-malit

Viesti Kirjoittaja Kisse »

D-tervut

Mietin pitkään uskaltaisinko käyttää Wineä jalostukseen kun sillä kuitenkin on niin pitkä suku. Mutta kun toinen tervumme, Ara, sai itselleen muutaman valion arvon ajattelin että kaipa minä voisin sitä käyttää pienelle pentueelle isäksi kun Ara kuitenkin on evm sukuinen. Nimiteemana on siis vain D-kirjain, olen huono keksimään mitään ihmeellisempiä nimiteemoja!
Pentue tulisi syntymään joskus joulukuun alussa tai marraskuun lopussa varaajista riippuen!

ISÄ Nothing Winner Dog Sing Well with Bad Karma
>> vFIN KVA, Tk4, BH, IPO3
>> Wine on yksi parhaimmista belgeistäni. Se tottelee kuin unelma ja on todela miellyttämisen haluinen poika.

ii. Liirun Laarun Gazet
iii. Davinheim's Clarembaud
iie. Wunder's Troll

ie. Davinheim's I Feel Free
iei. Terranois Lethal Injection
iee. Wunder's Tender Whisper

ÄITI Kauku's Kaiku Luola
>> vAVA, vPVA, Tk1, BH
>> Ara on melkoinen pakkaus toimintaa. Se voi juosta tunti kausia ympäri taloa ja jaksaa sen jälkeen vielä juosta ympäri agility kenttää hyppien ja pomppien. Se on se lauman äiti joka paimentaa kaikki sen perheen jäsenet kokoon.

ii. evm
ie. evm

Kenelle?
Aktiiviseen kotiin. Pentu ei saa jäädä nurkkaan leikkimään villakoiraa, vaan sen kanssa pitää myös kisata. En vaadi mitään valion arvoja tai suurempia, mutta ne olisivat iso plussa. Ainakin jossain palveluskoira lajissa ja mahdollisesti tokossa tai paimennuksesta muutama tulos. Näyttelyt olisivat hieno homma jos kuvat löytyy, mutta ne eivät ole pakollisia.

Varaajat 0/3
u. ZeitBombe's Demon, Kisse
u/n. ZeitBombe's D... omistaja
u/n. ZeitBombe's D... omistaja

E-malit

Jare on ensimmäisen virtuaalikennelini (Wolf Nightin) ensimmäisen pentueen ensimmäinen pentu, eli siis todella tärkeä koira minulle. Emoa en pentueelle löytänyt, mutta jos jollain narttu tälle pentueelle on niin saa laittaa tähän tai yv:llä. Nimiteemana on siis vain E-kirjain, olen huono keksimään mitään ihmeellisempiä nimiteemoja!
Pentue syntyy joulukuun alussa!

ISÄ Wolf Night Raisin
>> vFIN KVA, TVA, IPO3, Tk4, BH
>> Jare on avoin ja iloinen otus, jolta sujuu tuo treeni kentillä asuminen, vaikka sataisi kaatamalla ja se kai onkin syynä sen kisa menestykseen tokossa ja suojelussa.

ii. vFIN KVA, TVA, IPO3, Tk4, BH Wolf Night Brave (kuollut)
ie. Tk1, Wolf Night Princes (kuollut)

ÄITI evm. (ellei nyt jostain narttua löydy)

Kenelle?
Aktiiviseen kotiin. Pentu ei saa jäädä nurkkaan leikkimään villakoiraa, vaan sen kanssa pitää myös kisata. En vaadi mitään valion arvoja tai suurempia, mutta ne olisivat iso plussa. Ainakin jossain palveluskoira lajissa ja mahdollisesti tokossa tai paimennuksesta muutama tulos. Näyttelyt olisivat hieno homma jos kuvat löytyy, mutta ne eivät ole pakollisia.
HUOM! mahdollisen sijoitus pennun kanssa pitää kisata ainakin käyttö valioksi!

Varaajat 1/3
n. ZeitBombe's Electric Lady Shady
u/n. ZeitBombe's E... omistaja
u/n. ZeitBombe's E... omistaja
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: D-tervut & E-malit

Maleissa olisi vielä maailmalle lähdössä kaks terroristia, yksi mahdollisesti sijoitukseen ja tervuissa olis kolme pentue vapaana, eikö kellekkään lähtis? ;)
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

eikö oikeesti ketään kiinnostais tervu?
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Koska nää ois syntymässä?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Niin onko nää pennut tulossa vai jo unohdettu?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Aran pentue kiinnostais mua? Kun oon itekki joskus koiran omistanu, ni oisha kiva siitä saada pentu :) Lisää tietoa kohta :)
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Olisin kiinnostunut Aran pentueesta :) Vaikka en ole kisannut paljoa koirillani, tänä vuonna aion kisata niitä valioiksi. Aran pentu olisi siis viimeinen pentu, jonka ottaisin ennen kisabuumia. Kilpailuista sen verran, että tulisi osallistumaan rodunomaisiin lajeihin (poliisikoirakokeet, paimennus, toko) yms. Tulevaisuudessa ei tulisi jalostuskäyttöön, vaan ihan kisakoiraksi, kunnes eläke alkaa :)
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Hex kirjoitti:Olisin kiinnostunut Aran pentueesta :) Vaikka en ole kisannut paljoa koirillani, tänä vuonna aion kisata niitä valioiksi. Aran pentu olisi siis viimeinen pentu, jonka ottaisin ennen kisabuumia. Kilpailuista sen verran, että tulisi osallistumaan rodunomaisiin lajeihin (poliisikoirakokeet, paimennus, toko) yms. Tulevaisuudessa ei tulisi jalostuskäyttöön, vaan ihan kisakoiraksi, kunnes eläke alkaa :)
Tota mä en ihan tiedä kun tää pentue perjaatteessa meni jo ja mä kerkisin just kuopata noi vanhemmatkinmutta jos tälle ei tuu jalostuskäyttöö niin ei muuta kun sivuja tekemään, ilmottele mulle niitä yksityisellä ;)
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Ei tule jalostuskäyttöön, sillä ei ole kasvattirotumme :) Teen sivuja kohta :)

// Narttu, ja nimeksi tulisi ZeitBombe's Diamond "Dia" :)
Vastaa Viestiin