Davinheimin viimeiset (bpg & bc) KIINNOSTUNEITA?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Reetta
Kanada

Davinheimin viimeiset (bpg & bc) KIINNOSTUNEITA?

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Lopettelen pikkuhiljaa virtuaalitouhuja, joten nämä pentueet tulevat olemaan Davinheimin viimeiset. Pentueet eivät ole vielä ajankohtaisia, sillä vanhemmilta puuttuu vielä joitakin tuloksia. Ajattelin kuitenkin pystyttää topickin jo nyt, koska samaa rotua olevia pentueita tulee koko aika ja haluan antaa ihmisille tietoon nämä pentueen ja harkinta-aikaa. (:

J-PENTUE, BELGIANPAIMENKOIRA TERVUEREN
i. BH vFIN KVA vAVA vPVA SchH3 JK1 TK3 RH-E RH-T B RH-F A WhiteLight's All You Need Is Destiny
e. BH vFIN TVA vFIN KVA vAVA vPVA Tk4 Hk3 The Problem With Popplers of Kemroes

VARAUKSET, SYNTYNYT 16.09.2013
narttu, Davinheim's Junglescene, Sparkle
uros, Davinheim's Juggernauts, Mima

K-PENTUE, BELGIANPAIMENKOIRA GROENENDAEL
i. BH vFIN TVA vPVA vjNLW-12 Kemroes Ivory Iraya (Ginnin sukuselvitys)
e. BH Tk4 IPO3 vFIN TVA vPVA vAVA Vroengard Castle of Glass

VARAUKSET
uros, NeaS

------------------------

Jos kiinnostuneita löytyisi, niin bordercolliepupsejakin olisi luvassa. Kaksoisastutus!

i. BH vFIN TVA vFIN KVA Tk4 Jk1 Hk3 Vk2 vAVA vPVA Kemroes Ramachandra
i. BH Hk1 Vk3 Jk2 Tk4 vFIN TVA vPVA vFIN KVA vAVA Lowryder Bleu Pisang Ambon
e. BH vFIN TVA vPVA vFIN KVA vAVA Jk1 Hk3 Tk4 Filthy Post-Traumatic Stress Disorder

VARAUKSET
Iiro x Trauma / sukupuoli, KuroNeko ?
Iiro x Trauma / sukupuoli, Talvililja
Iiro x Trauma / narttu, Hex
Axel x Trauma / sukupuoli, Liv
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Re: Davinheimin viimeiset (bc + mahd bpg, bpt)

Viesti Kirjoittaja Miira »

Tervupentujen isäksi voisin tarjota Neroa (BH vFIN KVA vAVA vPVA SchH3 JK1 TK3 RH-E RH-T A RH-F A WhiteLight's All You Need Is Destiny). Itselläni kun ei oikein ole ollut sopivaa narttua urokselle niin antaisin herran oikein mielelläni jollekulle lainaan harvinaisemman sukunsa tähden.

Kiinnostaisi kovasti muutenkin nämä belgipentueet, mutta virtuaalikoirailut takkuilut viime aikoina sen verran etten ainakaan juuri nyt osaa ajatella ottavani yhtään lisää koiria. Kyllä ottaa päähän.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Jos Nero isänä, mikä ois teevujen ajankohta? Nimim. Nandyhilliin kiinnostais älyttömästi :cool:
Reetta
Kanada

Nero olis kyllä mitä mainioin isukki tälle pentueelle! :) Koitan luoda uutta linjaa tervuihin, joten Nero sopis tähän aivan täydellisesti.

Kiva kuulla Sparkle. :) Hmm.. sitten kun saan otettua itteeni niskasta kiinni ja kisattua ton tyttösen valmiiks ;p Uskaltaisinkohan luvata, että heinäkuussa vois olla tuloillaan. Riippuu kisamenestyksestä.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Sopii tosi hyvin eikä pieni myöhästyminenkään haittaa. Ihana saada tästä linjasta pupsi!
NeaS
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Mua voisi myös mahdollisesti gronttu/tervu pentu kiinnostaa Cinnamon Circle'siin jos ei tosiaan ihan heti ole ajankohtainen :-D Niin ja voisin myös tarjota gronttu pentueeseen isä-ehdokkaaksi Ginnin mutta se on vaan vielä aika kesken kisautukselta (on valio agissa, tokossa ja paimennuksessa mutta pk-puolelta vaan ipo1)
Reetta
Kanada

^ Kiva kuulla! :) Tarkastelen Ginniä paremmin vielä paremmalla ajalla, mutta ainakin näin alustavasti katsottuna vaikuttais oikei hyvältä jätkältä tän pentueen iskäks. Ilmottelen sitten vielä!
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Mua kiinnostaisi tervu-uros! Utopihaan olisin muksua ottamassa. Paimennuksessa oon kisaullu ahkerastikin edellisen sukupolven paimenten kanssa, mutta äkinäisessä sukupolvenvaihdoksessa paimentelu vähän jäi, eivätkä nykyiset paimeneni ole vielä päässeet kentille pyörimään. Tähän on kuitenkin tulossa muutos. Tervulin kanssa tultaisiin kuitenkin kisaamaan ainankin agilityssä ja tokossa, kuvien salliessa näyttelyissäkin. Jalostukseenkin tultaisiin käyttämään.
Reetta
Kanada

^ Kyllä mä sullekin pennun mielelläni annan. :)

Ja NeaS, tarkastelin nyt Giniä (sori että kesti) ja ottaisin sen erittäin mielelläni pentueen isäksi. :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Davinheimin viimeiset (bpt + mahd bpg)

(K. Ivory Irayan koko sukuselvitys täällä)

// Hehe, mun mielestä belgien sukutaulujen selvittely vaan on niin mukavaa hommaa! :D
Reetta
Kanada

Vautsi minkä työn oot tehnyt! Toi suku on kyllä aivan upee
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Minäpäs vahvistan tämän varauksen nartuksi! (pakko tehdä tässä vaiheessa kun vielä muistaa mitä haluaa :mrgreen: )
Reetta
Kanada

Re: Davinheimin viimeiset (bpt & bpg + kiinnostusta bc??)

Emi valioitui nyt sitten paimennukseta, että tervu pentuee vois alkaa oleen tässä ajankohtanen, jos ihmisille vaan sopii. :) Mulla ei tämän kanssa ole mikään kiire, että jos teille sopii myöhäsempi ajankohta niin on OK. Haluisin vielä varmistuksia noihin varauksiin, että onko ketä nyt ottamassa. Mahdollisuus oon vielä varata oma pentu!

Gronttu pentueesta sen verran, että Nada valioitui agilitysta juuri, että saavuttamatta on vielä käyttövaliontitteli, meiltä puuttuu yksi koulari VOI luokasta.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Tervua oon edelleen ottamassa ja sukupuoli säilyy samana. :) Bortsupentueesta todennäköisemmin urokselle olisin tarjoamassa paikkaa.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Mulle myös olisi edelleen paikka tervupoitsulle :)
Vastaa Viestiin