bugittaa

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Lukittu
Kirsi
Höpsö veitikka

bugittaa

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tän takia oon ollu vähä epäaktiivinen bittipiskien saralla vähä aikaa, kun oon tehny näitä sivuja aamusta iltaa hirveessä innostuksen puuskassa. :DD Nyt ei ole siis kyse virtuaalikennelistä, vaan roolipelistä. Innostuin ropeista vähä aika sitten uudestaan ja sain niin hyvän idean (ainakin omasta mielestä), että aloin väsäämään omaa.

Käy ihmeessä tutkimassa ja toivottavasti päädyt tekemään hahmoa. :)
Tervetuloa Valerianaan!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Valeriana RPG

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Jee oiskohan tää taas rope mitä voisin ruveta pelaamaan! Pitää tutustua tarkemmin. :cool:

(Hieno ulkoasu :3)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

Aaaa ooo, tosi kiinnostavalta vaikuttaa! Mä oonkin jo varmaan yli vuoden päivät ettinyt ropea jossa vois alottaa sen harrastuksen uudestaan :D Tässä vois nyt olla se, katotaas jos tulee hahmoinspis!
Kirsi
Höpsö veitikka

Jee, kiva kun tykkäätte!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Kuulostaa hyvältä! Innostuin heti ja piirsin hahmonki, joten tuun varmaan pelailemaan (: Saaks tätä mainostaa? :D
.
.
  • Kuva
Chaka
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Chaka »

Tulipas roolihimo! Tosi mielenkiintoselta kuulostaa, taidan liittyä! :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Ihan mielenkiintoisen näköinen. Voisin kokeilla roolaamista vaikkei mulla varsinaista intoa olekaan ollut pitkiin aikoihin, mut sä oot tuttu ylläpitäjä niin en usko että syöt mun päätä siitä jos mua ei ihan joka päivä siellä näy.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Meneeks tää piirros korvakoirasta tohon sun ropeen vai näyttääkö se joltain muulta niistä isokorvista enemmän?

/tän piti olla pm, mutta se jostain syystä heitti sen tähän triidiin o_o
Chaka
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Chaka »

Onks tässä sillee että ne voi tartuttaa sitä " kalmaa ", et voiks esim mun hahmon veli olla kalma?
Kirsi
Höpsö veitikka

Oottepas ihania! Sigi, kyllä tuo mun mielestä näyttää korvakoiralta! Ropehahmot on muutenkin yleensä enemmän sarjakuvahahmon näkösiä ja paljo otetaa vaikutteita esim Hopeenuolesta, nii voi miettii et kuinka paljo se ite Gin ylipäätään näyttää akitalta... :mrgreen:

Chaka, se on just idea! Kuka vaan voi muuttua kalmaksi, jos kalma pääsee puremaan tai muuten todella läheiseen kosketukseen.
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Eikä, tähän mäkin voisin haluta mukaan! Täytyy vaan miettiä et riittääkö aika... :/ Lueskelin sivut läpi mutta ei osunut silmään, että miten aktiivinen pitäisi olla, ettei heti potkita pihalle? Mä en todennäköisesti ihan joka ikinen päivä pystyis kirjoittelemaan, mutta mahdollisimman usein tietysti!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Eikä, tähän mäkin voisin haluta mukaan! Täytyy vaan miettiä et riittääkö aika... :/ Lueskelin sivut läpi mutta ei osunut silmään, että miten aktiivinen pitäisi olla, ettei heti potkita pihalle? Mä en todennäköisesti ihan joka ikinen päivä pystyis kirjoittelemaan, mutta mahdollisimman usein tietysti!

Jaa että mun viesti tuli sitten kahteen kertaan. Tuli joku ihme error kun yritin viestiä lähettää ja luulin et se ei sit lähteny ollenkaan. Noh, enpä pysty sitä enää poistamaankaan. :D

//Täs on joku häikkä täs koko topikis :O Mulla näyttää et vastauksia on vaan kaks ja että Chaka on viimeinen kirjoittaja ja Mainostukset-alueelle viimeinen kirjoittaja olis Aveline eikä tää kaiken huipuks ees kertonu että tänne olis tullu uusia viestejä... :D
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Vita
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Vita »

Oon ollu pian kaks vuotta roolaamatta, mutta pitäskö kumminkin yrittää tuonne tekasta hahmoa. Ei kumminkaan mikään massajuoni niin ei heti ehdi kyllästyä ja kun ihan uus niin tulee olo, että pääsee ite vaikuttamaan siihen jotenkin ultrahyvin.

Mutta lueskelen sivua läpi ja voisin tunkasta yhden melkein valmiin neitini tuonne.
I blame it on my own sick pride
Vita
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Vita »

Oon ollu pian kaks vuotta roolaamatta, mutta pitäskö kumminkin yrittää tuonne tekasta hahmoa. Ei kumminkaan mikään massajuoni niin ei heti ehdi kyllästyä ja kun ihan uus niin tulee olo, että pääsee ite vaikuttamaan siihen jotenkin ultrahyvin.

Mutta lueskelen sivua läpi ja voisin tunkasta yhden melkein valmiin neitini tuonne.

//sama kävi täällä, kuin Kuronekolla erroria pukkas

edittiä//: huomasin myös saman :D tässä topikissa nyt kyllä häikkää
I blame it on my own sick pride
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Tää on aika jännä topic kun monille tullut jotain bugeja tms viestiensä kanssa, mulle myös kun yks päivä kirjotin kännyllä ja sit heittikin ulos.. Mitäs kummaa.
Mutta hei lisää pelaajia tonne! Sain kauhean ropeinnon ja oli mahtavaa kirjotella eka aloitus pitkään aikaan, viime kerrasta on ainakin puolitoista vuotta. :D
Kuva
Lukittu