Joulukuulle Redretin aussiepennut
-
- Le-ppä-ker-ttu
Joulukuulle Redretin aussiepennut
"Lunta tulvillaan, on raikas talvisää, ei liinakkommekaan, nyt enää talliin jää...."
Ensimmäinen pentue ikinä - apua! Ei vaan, nyt siis varattavissa joulukuussa syntyvästä Redretin A-pentueesta itselleen harrastuskaveri lajiin kuin lajiin, rodusta australianpaimenkoira.
i. evm
e. BH TK2 Hk2 vHpoK1 VAVA Redmonton Bianca, joka on valioitunut vasta agilitystä, mutta kovaa vauhtia ollaan saavuttamassa myös hausta ja tottelevaisuudesta valioituminen. Bianca on siitä minulle erityinen että sen kanssa kilpaillaan myös huumekoirakisoissa AVO-luokassa. Paremmin on pärjännyt kuin tällä hetkellä ainukainen saksanpaimenkoira! Näyttelyissä ei voittanut, mutta ERI-tulos on mielestäni riittävän hyvä teettääkseni Biancalla pentuja. Narttu on luonteeltaan sitkeähermoinen, kiltti ja kaikkien kanssa toimeen tuleva.
Terveystulokset näyttävät tältä:
Lonkat: A/A
kyynärät: 0/2
sydän: ei sivuääniä
silmät: OK
Nämä lähtevät elinikäiseen kotiin missä kilpailut ovat suuri plussa, eivät pakollisia. Ainut kriteeri on saada pennuille BH ja suorittaa paimennuksen perusrata, muuten uusi omistaja saa vapaat kädet harrastuskaverinsa kanssa. Jalostuskäytöstä olisi kuitenkin hyvä jutella minun kanssani.
Varaukset 1/2(-4)
-Gira- & Red Wolve's - n. Redret *****
Ensimmäinen pentue ikinä - apua! Ei vaan, nyt siis varattavissa joulukuussa syntyvästä Redretin A-pentueesta itselleen harrastuskaveri lajiin kuin lajiin, rodusta australianpaimenkoira.
i. evm
e. BH TK2 Hk2 vHpoK1 VAVA Redmonton Bianca, joka on valioitunut vasta agilitystä, mutta kovaa vauhtia ollaan saavuttamassa myös hausta ja tottelevaisuudesta valioituminen. Bianca on siitä minulle erityinen että sen kanssa kilpaillaan myös huumekoirakisoissa AVO-luokassa. Paremmin on pärjännyt kuin tällä hetkellä ainukainen saksanpaimenkoira! Näyttelyissä ei voittanut, mutta ERI-tulos on mielestäni riittävän hyvä teettääkseni Biancalla pentuja. Narttu on luonteeltaan sitkeähermoinen, kiltti ja kaikkien kanssa toimeen tuleva.
Terveystulokset näyttävät tältä:
Lonkat: A/A
kyynärät: 0/2
sydän: ei sivuääniä
silmät: OK
Nämä lähtevät elinikäiseen kotiin missä kilpailut ovat suuri plussa, eivät pakollisia. Ainut kriteeri on saada pennuille BH ja suorittaa paimennuksen perusrata, muuten uusi omistaja saa vapaat kädet harrastuskaverinsa kanssa. Jalostuskäytöstä olisi kuitenkin hyvä jutella minun kanssani.
Varaukset 1/2(-4)
-Gira- & Red Wolve's - n. Redret *****
- seita
- Toistolla tehoa
Re: Joulukuulle Redretin aussiepennut
(etsitkö isää tälle pentueelle? mulla ois tälläinen uros tarjolla.
)

please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
- Le-ppä-ker-ttu
seita, en välttämättä ja koska miulla on tuon sisarus niin taidan joutua sanomaan ei. :--)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mites tän pentueen laita on? Nyt vasta huomasin kun pitkästä aikaa turrilassa pyörähdin, mulla saattais olla kiinnostusta yhteen aussiemukeloon tonne Red Wolve'siin !
Jos saattaisit yhden naperoisen nakata mulle, niin mitä todennäkösimmin lähdettäisiin ainakin paimennusta ja tokoo kisailemaan enimäkseen. Samoten pk -puolelta jälkeä ja viestiä kun vain ehditään. Valioksi olisi tarkoitus päästä eritoten paimennuksen ja tokon osalta +sitten muitakin "pikkutuloksia" tulisi varmaankin muista lajeista ajanmittaa. :)
Näyttelyissäkin pyörähdettäisiin muutamaan otteeseen.
Jos saattaisit yhden naperoisen nakata mulle, niin mitä todennäkösimmin lähdettäisiin ainakin paimennusta ja tokoo kisailemaan enimäkseen. Samoten pk -puolelta jälkeä ja viestiä kun vain ehditään. Valioksi olisi tarkoitus päästä eritoten paimennuksen ja tokon osalta +sitten muitakin "pikkutuloksia" tulisi varmaankin muista lajeista ajanmittaa. :)
Näyttelyissäkin pyörähdettäisiin muutamaan otteeseen.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Pentue syntyy kunhan saadaan ainakin kaksi tai kolme varausta. :--)
// Siitä laitetaan Red Wolwe'siin pentu, onko sukupuolitoiveita?
// Siitä laitetaan Red Wolwe'siin pentu, onko sukupuolitoiveita?
-
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Hilmeri
- Le-ppä-ker-ttu
Minä voisin haluta tämmöisen pienen paimenen Vervlogeniin. Lajeiksi ajattelin juurikin paimennusta sekä jotain muuta kivaa varmaa pk puolelta. Näyttelyihinkin veisin. Toiveena olisi siis uros pentu. Jalostuskäyttöönkin ehkä.
Koirasta tulisi siis piviko. Haittaako se ? :D
Koirasta tulisi siis piviko. Haittaako se ? :D
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
but because he loves the person beside him.”
but because he loves the person beside him.”
-
- Le-ppä-ker-ttu
Valitettavasti Redretistä ei lähde pentua Vervlogeniin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Herätellään tämäkin topick vielä eloon! Vieläkö -Gira- on kiinnostunut aussiepennusta? :--)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Voi, mä en ollut edes huomannut että tätä on nosteltu. Kyllä ehdottomasti vielä aussiekakara kiinnostaa! :)
("Red Wolve's" on tosiaan muuttanut nimeä ja osoitetta -> Xeranses)
("Red Wolve's" on tosiaan muuttanut nimeä ja osoitetta -> Xeranses)