Kupariketun novascotiannoutajat! SYNTYNEET!
-
- Kanada
Kupariketun novascotiannoutajat! SYNTYNEET!
Nyt olisi aika yrittää kaupitella tolleri vauvoja! Kupariketun A-pentue hienoista vanhemmista :)
Isänä pentueelle toimii meidän oma BH HK3 VK2 RH-F A vSWE JVA vFIN NVA Renwa Amazing Agassi eli Agsu
Agsu on ollut enemmän kuin hyvä harrastus koira. Tuloksia löytyy hiukan joka puolelta. Nomessa se on valiotunut. Mejästä päästiin ruotsin valioksi hienosti kahdessa kuukaudessa ja VOI luokassa kisataan norjassa, suomessa ja tanskassa. Palveluskoirakokeissa ollaan haussa yhtä VOI1 vailla vFIN KVA ja pennut on tarkoitus saattaa maailmaan Agsun valioiduttua tästä lajista. Näyttelyissä herra on pärjännyt hienosti ja sillä on suomesta 2 sertiä, ehkä joskus siittä saadaan muotovalio.
Emänä on Susitytön BH Jk2 Vk3 Hk3 HkM-09 vFIN KVA vSWEJM-10 vNJM-10 vSWE, vNOR & vEST JVA TK3 Piquantin Diktaattori eli Pomo
Pomolta löytyy myös mejä tuloksia monesta maasta ja se onkin valioitunut ruotsista, norjasta ja virosta. Pomo on myös hausta valioitunut.
Tolleri pennuistamme odotetaan vilkkaita noutajan alkuja kaikenlaiseen tekemiseen. Etsin pennuille pääsääntöisesti aktiivisia, harrastavia koteja. Toivon että näen kasvattini ilmoitettavan edes muutamiin kilpailuihin (NOU/NOME & PK) Pennuilta ei pitäisi rodunomaista ulkonäköäkään tulla puuttumaan ja toivon mukaan kaikkien kanssa käväistään myös näyttelyistä hakemassa jokin tulos. Pennun saavuttua uuteen kotiin tulee sen sivut olla ilmoitettuna minulle viimeistään viikon kuluttua. Sivuilla tulee mainita pennun kasvattaja eli Kuparikettu linkkillä sekä olisi myös mukava että pennun vanhempien sivut linkitettäisiin.
Jos et saa käyttöösi mistään hyvää kuvaa niin pyrin antamaan jokaiselle kasvatille rakennekuvan.
Rakenne kuvia voi katsoa TÄÄLTÄ
Varaukset 2/3 ja olisi kiva jos joku tahtoisi ottaa sijoitukseen joko uroksen tai nartun.
1. Kotiin, Kupariketun Vastatuuleen
2. Susityttö, Uros Kupariketun Siipirikko
3. ?
Isänä pentueelle toimii meidän oma BH HK3 VK2 RH-F A vSWE JVA vFIN NVA Renwa Amazing Agassi eli Agsu
Agsu on ollut enemmän kuin hyvä harrastus koira. Tuloksia löytyy hiukan joka puolelta. Nomessa se on valiotunut. Mejästä päästiin ruotsin valioksi hienosti kahdessa kuukaudessa ja VOI luokassa kisataan norjassa, suomessa ja tanskassa. Palveluskoirakokeissa ollaan haussa yhtä VOI1 vailla vFIN KVA ja pennut on tarkoitus saattaa maailmaan Agsun valioiduttua tästä lajista. Näyttelyissä herra on pärjännyt hienosti ja sillä on suomesta 2 sertiä, ehkä joskus siittä saadaan muotovalio.
Emänä on Susitytön BH Jk2 Vk3 Hk3 HkM-09 vFIN KVA vSWEJM-10 vNJM-10 vSWE, vNOR & vEST JVA TK3 Piquantin Diktaattori eli Pomo
Pomolta löytyy myös mejä tuloksia monesta maasta ja se onkin valioitunut ruotsista, norjasta ja virosta. Pomo on myös hausta valioitunut.
Tolleri pennuistamme odotetaan vilkkaita noutajan alkuja kaikenlaiseen tekemiseen. Etsin pennuille pääsääntöisesti aktiivisia, harrastavia koteja. Toivon että näen kasvattini ilmoitettavan edes muutamiin kilpailuihin (NOU/NOME & PK) Pennuilta ei pitäisi rodunomaista ulkonäköäkään tulla puuttumaan ja toivon mukaan kaikkien kanssa käväistään myös näyttelyistä hakemassa jokin tulos. Pennun saavuttua uuteen kotiin tulee sen sivut olla ilmoitettuna minulle viimeistään viikon kuluttua. Sivuilla tulee mainita pennun kasvattaja eli Kuparikettu linkkillä sekä olisi myös mukava että pennun vanhempien sivut linkitettäisiin.
Jos et saa käyttöösi mistään hyvää kuvaa niin pyrin antamaan jokaiselle kasvatille rakennekuvan.
Rakenne kuvia voi katsoa TÄÄLTÄ
Varaukset 2/3 ja olisi kiva jos joku tahtoisi ottaa sijoitukseen joko uroksen tai nartun.
1. Kotiin, Kupariketun Vastatuuleen
2. Susityttö, Uros Kupariketun Siipirikko
3. ?
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Re: Kupariketun novascotiannoutajat!
No joo. Pistäisitkö mulle nyt sittenkin uroksen? Sain kivan kuvankin :D
-
- Kanada
Heh, hyvä jos nää jollekkin kelepaa ;) Pittääköhän tästäkin jättää yksi kotia :c
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Mä halusin heti alussa pennun, mutta ajattelin, että ei mulla ole kivaa kuvaa sille ja ajattelin, että kun yritän tota Ternen muuttoa tehdä niin parempi jättää väliin. Mut kun tykkään tosta isästä niiiiiiin paljon <3 Ja onhan toi Pomokin ihan kiva, mutta toi isä vaan on niin ihana ja alussa jo päätin, että haluan sen pennun sit tulevaisuudessa. Ootko nimiä miettinyt jo tai syntymäaikaa? Tein meinaan pojalle jo raa'an sivupohjan :D
Jätä ihmeessä ittelles yksi! Koskaan ei voi olla liikaa tolloja ;)
Jätä ihmeessä ittelles yksi! Koskaan ei voi olla liikaa tolloja ;)
-
- Kanada
Tietty pennut voisi ehkä syntyä vaikka heti miten, sillä tulee Agsulle tuo viiminen VOI1 ennemmin tai myöhemmin. 2 pentua tästä pentueesta ois ihan OK jos Zema aikoo joskus käyttää Agsun siskoa jalostukseen.
Nimiä Neljänsuora yhtyeen biisien nimistä
Kupariketun...
Ujo poika
Irwinin hattu
Kivinen tie
Siipirikko
Tuhma tyttö kahvilassa
Mansikkaa ja valkoapilaa
Löytäjä saa pitää
Valtava maailma
Täävalssi
Raudat ranteissa
Ole hyvä, ole paha
Kesäyö
Yksi päivä ja yksi yö
Oudot kolikot
Nimiä Neljänsuora yhtyeen biisien nimistä
Kupariketun...
Ujo poika
Irwinin hattu
Kivinen tie
Siipirikko
Tuhma tyttö kahvilassa
Mansikkaa ja valkoapilaa
Löytäjä saa pitää
Valtava maailma
Täävalssi
Raudat ranteissa
Ole hyvä, ole paha
Kesäyö
Yksi päivä ja yksi yö
Oudot kolikot
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Kupariketun Siipirikko "Rico".
Kahen pentuen pentue on mulle ainakin ok, koska Pomon kumpaakin sisarusta on tosiaan käytetty jalostukseen. Saisipa sit ainakin rauhassa itse käyttää eikä tarttis kauheasti surra, että yleistyykö suku liikaa :) Ilmoittele vain syntymäpäivä niin pistän sen Ricon sivulle.
Kahen pentuen pentue on mulle ainakin ok, koska Pomon kumpaakin sisarusta on tosiaan käytetty jalostukseen. Saisipa sit ainakin rauhassa itse käyttää eikä tarttis kauheasti surra, että yleistyykö suku liikaa :) Ilmoittele vain syntymäpäivä niin pistän sen Ricon sivulle.
-
- Kanada
Oo, komea Rico! :) No oisko liian äkkiä jos laittais jo huomisen syntymäpäiväksi nii kerkeis ilmotella vaikka tuonne Belgian KVhen?
Meille muuttaa Kupariketun Vastatuuleen tutummin Asta &.&
Meille muuttaa Kupariketun Vastatuuleen tutummin Asta &.&
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
Pistelin Ricon näyttelyilmot menemään Suomeen ja Belgiaan :) Asta on kanssa tosi nätskä! Lisään synttäripäivän sivulle kun kerkiän.
-
- Kanada