pupelot maailmalla

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

pupelot maailmalla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Koska haluan kuoppaan näitä tuontikoiriani tai ees sillain, että ne olis jo pennutettu niin Teräshampaaseen olisi nyt taas tulossa bortsupentuja. Tällä kertaa vanhempina toimivat evm. sukuiset tuontikoirat. Isä edustaa enemmän näyttölinjaa ja emä sitten käyttölinjaa, mutta kumpikin on pärjännyt hienosti näyttelyissä ja käytössä. Pentueen ajankohta on avoin, joten se päätetään yhdessä varaajien kanssa. Pentue voi siis venyä aivan loppuvuodelle tai syntyä pari varaajaa saatuamme. Minulle ajankohdalla ei niin ole väliä.

Isä BH Hk3 vFIN KVA RH-FL B Yyhs Quo Vadis
Rakenteeltaan raskaampi uros, joka on osoittanut taitonsa pk-haussa. Agilityssä yhtä vKUMAa vaille valio ja tokosta I-tulos sekä paimennuksen perusrata suoritettu hyväksytyksi, jonka lisäksi toimii tilalla hevospaimenena. Luonteeltaan ei mikään varmin treenikaveri vaan keksii omia hömpötyksiään aina välillä. Paimenena kuitenkin melko lyömätön tapaus. Ihmisiä kohtaan avoin. Näyttelyistä erinomaisia, PU-sijoja ja yksi SERTi.

Emä BH Jk3 Fh1 RH-F A RH-FL A TK2 Roosen Rööst Stop and Stare
Kevyt blue merle narttu, joka toimii lajissa kuin lajissa mihinkä ohjaaja vain jaksaa panostaa. Hyvin rauhallinen ja työnsä hienosti hoitava narttu. PK-jäljeltä saanut yhden ykkösen, jonka lisäksi on käyty kokeilemassa erikoisjälkeä yhden 2-tuloksen verran. Tokossa kunnostautunut ja agissa kisaa III-luokassa. Pelastuskoirana tosi lupaava, mutta omistajan into lopahti kesken hienoimman menestyksen. Näyttelyistä 3 SERTiä & CACIBia. Saanut vain yhden erittäin hyvän, jonka lisäksi kaikki muut tulokset olleet erinomaisia ja yleensä SERTillä & CACIBilla varustettuja.

Varaukset 4/4

Pentueeseen otan enintään neljä varausta. Bortsujen suuresta määrästä johtuen annan jokaiselle pennulle jalostusoikeuden mukaan, mutta toivon kuulevani pentueesta ennen kuin sitä aletaan mainostelemaan, koska haluan olla mahdollisimman hyvin selvillä kasvattieni jalostuskäytöstä. Bortsupentujen omistajien toivon kisaavan paimennuksesta valioksi, käyvän hakemassa BH:n ja pyörähtävän jokusen kerran näyttelyissä, jos on rakennekuva. Kuulumisia n. kerran vuodessa tai silloin kun jotain merkittävää tapahtuu.

Pentueesta on mahdollista sijoittaa pentu kuvilla (n. ½ välissä, kaikki bc-kuvat vapaana ja sukupuolen saa valita itse), jos sopiva koti löytyy. Kodin tulisi olla kiinnostunut kisaamaan paimennuksesta valioksi, hakemaan jonkun koulutustunnuksen pk-puolelta ja käymään jokusen näyttelyn. Suotavaa olisi myös hankkia TK1, mutta se ei ole pakollista. Sijoituspennulla tulen teettämään yhden pentueen, jonka jälkeen sijoituskoira siirtyy sijoituskotinsa omaksi. Omistajalla on etuosto-oikeus sijoituskoiran pentuun. Sijoituskoiran toisen kerran jalostuskäytöstä ei ole täyttä varmuutta, mutta asiasta voidaan keskustella ensimmäisen pentueen jälkeen.

seita, narttu Teräshampaan Alvejuuri "Alva"
Flea, narttu Teräshampaan Sananjalka "Oodi" (sijoitus)
Iiskala, narttu Teräshampaan Hiirenporras "Hiiru"
Marcia, narttu Teräshampaan Noidanlukko "Lumo"
Flea
Le-ppä-ker-ttu

Re: Teräshampaan bc-kakrut

Viesti Kirjoittaja Flea »

Voiskohan Doubledareen lähteä sijoitusbortsu? Kisattaisiin ainakin sun toivomissa tokossa, pk:ssa (jälki tai viesti) ja valioitumiseen asti paimennuksessa. Myös agilityssä todennäköisesti kisailtaisiin ja näyttelyissä kanssa. Kisanäyttöä Mistyltä ja Hirmulta.
Susityttö
Höpsö veitikka

Oi ihanaa, tottakai voi lähteä! :) Voit katsella kuvia tolta sivulta jonka linkitin tai sitten valita jotkut kuvat mitkä itseltäsi jo löytyy. Jos valittet jotkut kuvat missä näkyy joku ihminen niin haluaisin leikata ne kuvat sillain, että siellä ei näy sen ihmisen pärstää. Tästä koirasta eteenpäin musta kaikki bortsut on narttuja. Sukupuolella mulle ei ole väliä, joten senkin saat sijoitusnappulalle valita itse.
Flea
Le-ppä-ker-ttu

Hienoa! Mä ottaisin mielelläni nartun, kun Doubliksessa ei oo yhtään bortsuneitiä. Tykkäsin tän koiran kuvista, oisko ne mahdollista saada?
Susityttö
Höpsö veitikka

Narttu siis sinne. Kuva käy, mutta kannattaa kiinnittää huomiota, että tuolla on myös toisesta punavalkoisesta bc:stä kuvat niin napsi sit vaan tuon kuvia :)
seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

oon edelleen kiinnostunut! :) ottaisin narttupennun.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Susityttö
Höpsö veitikka

Tosi kiva, että narttua kohtaan kiinnostus löytyy! :) Pistin sulle varauksen.

// Kolme varausta on musta aivan riittävästi, joten nyt voisin kysyä onko toiveita syntymäajan suhteen?

Nimet tulee saniaisista. Toivottavasti te löydätte kivoja, koska itse löysin ainakin jokusen tosi kivan kuuloisen (esim Käärmeenkieli, Noidanlukko, Ormio, Sananjalka, Loiko, Kiviyrtti, Hiirenporras) :)

Teräshampaan Korte
Teräshampaan Käärmeenkieli
Teräshampaan Noidanlukko, varattu
Teräshampaan Haarukkasaniainen
Teräshampaan Kuningassaniainen
Teräshampaan Sammalsaniainen
Teräshampaan Harjasaniainen
Teräshampaan Aurinkosaniainen
Teräshampaan Ormio
Teräshampaan Apilasaniainen
Teräshampaan Kellussaniaiskasvi
Teräshampaan Limaskasaniainen
Teräshampaan Kellisaniainen
Teräshampaan Saniaispuu
Teräshampaan Sananjalka, varattu
Teräshampaan Adiantumi
Teräshampaan Liesu
Teräshampaan Loiko
Teräshampaan Metsäimarre
Teräshampaan Raunioinen
Teräshampaan Nevaimarrekasvi
Teräshampaan Korpi-imarre
Teräshampaan Nevaimarre
Teräshampaan Kiviyrtti
Teräshampaan Helmisaniainen
Teräshampaan Kotkansiipi
Teräshampaan Kampasaniainen
Teräshampaan Hiirenporras
Teräshampaan Myyränporras
Teräshampaan Alvejuuri, varattu
Teräshampaan Härkylä
Teräshampaan Sarvisaniainen
Teräshampaan Kallioimarre
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mää niin haluisin...
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Susityttö
Höpsö veitikka

Mä niin haluaisin, että sä otat pennen! Sinne lähtisi oikeen mielellään pupelo ja voin antaa sulle kuvat mukaankin tolta ekassa viestissä olevasta kansiosta, jos sä vain pupsin ja kuvat sille haluat. :) Sun luotasi vika pentu saisi varmasti aivan upean kodin enkä vaadi mitään himokisaamista vaan oman mielen mukaan meet. Kalevikin on saanut niin kivan kodin!
Marcia
Höpsö veitikka

Noidanlukko mulle! Ja haluun nartun! Onks tää mikä, uros vai narttu? http://laiskatassut.kuvat.fi/kuvat/Lapi ... G_4601.jpg

On mul kyl itelläniki kuvia mut niil ei taija olla asiaa näyttelyyn.
Susityttö
Höpsö veitikka

Sulle Noidanlukko ja narttu. :) Kuvassa on kyllä narttu, mutta sait valittua juuri sen ainoan varatun kuvan. Flea mainitsi siitä tuossa pari viestiä aiemmin, että haluaa tuon koiran kuvat. Kaikki muut on vapaata riistaa.

Mulle ei niin kuvien suhteen ole väliä, joten voit myös valita omistasi. En mä pakota kasvattejani näyttelyyn, jos kuvat ei sitä salli.
Flea
Le-ppä-ker-ttu

Mun pupsista tulee Sananjalka (:
Marcia
Höpsö veitikka

seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

Teräshampaan Alvejuuri vois lähteä mun pennulle. :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Susityttö
Höpsö veitikka

Flealle ja seitalle haluamansa nimet :)

Marcia, kuvassa on narttu. Sulleko se?
Vastaa Viestiin