V-kaneja / hermeliini

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

V-kaneja / hermeliini

Viesti Kirjoittaja Danay »

Edelliseltä omistajaltaan takaisinotettu hermeliininaaras Starchaser kaipaisi uutta kotia! Väriltään neiti on valkoinen punasilmä, syntynyt 03.03.2012. Ei kisattu, vanhat sivut hävinneet. Annetaan niin kisa- kuin lemmikkikotiinkin! Lisää tietoa Starchaserista (vanhemmat, sisarukset jne) poikuesivulta.
Multa mahdollista saada piirroskuva ja luonne pupulle messiin c:
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: V-kaneja / hermeliini ja ranskanluppa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Saisiks mä tuon ranskanlupan ja kuvan sille mukaan? Voisin yrittää opiskella noita pupujen kisojen saloja, mutta pääasiassa vain lemmikkipupuksi :D Puputti voisi muuttaa BB:n maatilalle.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Hmm, voisin vähän katella tuleeko muitakin tarjouksia : ) jos joku olisi vaikka kiinnostunut aktiivipupun hankkimisesta, sulla noita eläimiä on kuitenkin käsittääkseni melkoinen määrä. Ei se kanien kisaaminen haastavaa kuitenkaan ole!
Katellaan vaikka viikko ja jos kukaan ei halua ranskista kisakotiin, niin lähtee teille möllöttämään.
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Oi, haluaisin ihan älyttömän paljon ton ranskanlupan. Oon muutenkin miettiny et vois ottaa yhden virtuaalikanin kun mulla on aikaisemmin IRLissä noita pupuja ollu niin nyt kun oon kaniton ni olis kiva saada sentään edes yks virtuaalinen puputtaja. Tulis siis Milteiniin pitämään koirille vähän jöötä. Kisaisin näyttelyissä ja esteillä nyt ainakin ja varmaan jossaki vaiheessa tulis vaikka muutama poikanen (jahka saisin ensin hankittua toisenkin ranskiksen ja molemmille tarpeeksi tuloksia). Valokuvista en niin piittaa joten sais piirretyt.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Miltein vaikuttaisi kivalta! Säkin oot tosin ilmeisesti palannut takaisin tässä hiljattain, mutten kehtaa siitä nakittaa kun olen itsekin tämmöinen comebackkaaja :D
Piirrätkö itse/haetko kuvat muualta vai piirränkö minä kuvan messiin?
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

^Piirrä sä, jos vaan viittit kun mun omat teokset on kröhöm.. vähän mitä sattuu :D Jee, nyt meen äkkiä tekeen sivuja ja sitte kanikisoja!

//Haluisitkohan valaista mua, että mikä on isabellan generotyyppi?
///Tässä olis sivut. Vielä pitää toi geenijuttu saada tietää jostain ja sitte kuva sulta. Luonnetta rustailen varmaan huomenna.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Re: V-kaneja / hermeliini

Kiitos sivuista, pyrin saamaan kuvan tänään tai huomenna aikaiseksi ja pistän vaikka piksulla tulemaan sitten :)
Luonnonisabellan genotyyppi on AA bb CC dd GG, ellet sitten halua sen kantavan jotain muita geenejä, jolloin voi heittää esim. Aachi bb Cc dd Ggo (chinchillageeni ja ns. ottergeeni lisätty)
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Re: V-kaneja / ranskanluppa

Ranskis takaisin myyntiin.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Re: V-kaneja / hermeliini

Avaruuspoikueesta takaisinotettu hermeliinityttö kaipaa uutta kotia.
Vastaa Viestiin