Besonder's cockereita x2 (syntyneet)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Besonder's cockereita x2 (syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Noina »

Otetaanpas tämä topic uusiokäyttöön! Edellinen pentue (wss) syntyi 30.06., nyt tarjolla cockereita tuplana. Pennut lähtevät suht aktiivisille spanieliharrastajille, jotka ovat kiinnostuneet erityisesti spanielikokeista. Kaikille pennuille voi saada kuvat mukaan (sivu 2).

Kuva

e. Copel Frozen With Swans "Sara" vKTV-F vAVA vFIN TVA vGERW-11 vCANW-12
Sara tuli minulle kodinvaihtajana parin vuoden ikäisenä. Sillä on kaksi sisarusta, joista kumpaakaan ei ole käytetty jalostukseen. Saralta puuttuu enää yksi tulos spanielikokeista ja mejästä. Näyttelyistä on tullut pääasiassa ERIä, muutama EH sekä neljä SERTiä. Kaksi ROP- ja VSP-sijoitustakin löytyy. Saralla on puhtaat lonkat, kyynärät ja silmät.

i. Copel Innate Loss "Elvis" vFIN JVA & TVA & KVA vAVA vGERW-11 vFINW-11 vFIN & vGER MVA vKANS MVA
Elvis, myöskin Miiran kasvatti, on yksi lempikoiristani. Se on ollut loistava ja monipuolinen harrastuskoira ja ensimmäinen näyttelyissä menestynyt cockerini. Elviksellä on kasassa 11 SERTiä, neljä CACIBia ja useita ROP-/VSP-sijoituksia. Poju on kilpaillut hyvin pistein myös spanielikokeissa. Elviksellä on kaksi sisarusta, toiselle on tulossa pentue jossain vaiheessa. Lonkat B/A, muuten täysin terve.

Varauksia otetaan max. kolme. Jalostuskäyttöä kannattaa harkita tarkkaan, ei mielellään kovin suuria pentueita. Pentueeseen voi syntyä yksivärisiä sekä kirjavia.

Synt. 1.4.
- Noina, Besonder's | uros Besonder's Up In The Clouds
- Marcia, Detur | uros Besonder's Very Found

Kuva

e. Besonder's Maud of Old Windsor "Maud" vFIN JVA & TVA vAVA vFIN & vLTU MVA vFINW-11
Maud on ensimmäisestä kasvattamastani cockeripentueesta, sisaruksia on kaksi, kummallakaan ei ole jälkeläisiä. Maud on edennyt hyvin tasaisesti kisaurallaan ja saavuttanut valioudet n. vuodessa. Tavoitteena on vielä saada kaksi I-tulosta spanielikokeista. Näyttelyistä on tullut lukuisia PN-sijoituksia, kuusi SERTiä ja kaksi ROPia. Lonkat kuvattu B/B, kyynärät ja silmät täysin puhtaat.

i. Besonder's Delonix "Niksi" vFIN TVA vAVA vjFINW-11 vjSWEW-12
Niksillä on sukua vain yksi polvi, samoin vain yksi veli jolla on kolme jälkeläistä. Niksi on muutamaa tulosta vaille agility-, käyttö- ja mejävalio. Näyttelyistä poitsu on saanut pelkkää ERIä, kolme SERTiä ja muutaman ROP-juniori sijoituksen. Niksi on kuvattu terveeksi.

Varauksia otetaan 3-4. Pentueeseen voi syntyä sekä yksivärisiä että kirjavia, ehkä todennäköisimmin blue ja orange roaneita.

Synt. 6.4.
- Zellie, Black Fiasco (sij.) | narttu Besonder's Tallahassee
- Mima, Utopihan | narttu Besonder's An Apple Red as Blood
- Kurris, Kuparikettu | uros Besonder's 7:15 A.M.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Besonder's walesinspringerspanielit

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

MINÄ! Lasipisaraan spanielikokeisiin ja mejään sekä sit sivussa jotain muita lajeja :) Kuvista en oo varma enkä sukupuolestakaan ja kenties tulevaisuudessa jalostuskäyttöön.

Teillä on ihan sika hieno uusi ulkoasu!
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Teille pupsi! Kiitos, muutama päivä tuon kanssa menikin. :D

/ Ainakin yksi varaus olisi kiva, nyt ottamaan tämmönen hauska spanieli! Nimiteema löytyy aloitusviestistä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Mun pentu voisi ottaa tuon esimerkkinimen eli Besonder's Silky Sawyl ja sukupuoleltaan siis uros :)
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

No joo, käviskö syntymäpäiväksi 30.6? Syntyy sitten kaksi pentua. (:
Susityttö
Höpsö veitikka

Kelpaa
Susityttö
Höpsö veitikka

Tässä olis Silky. Kuva tulossa ja myös tekstit sit joskus myöhemmin.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Besonder's cockereita x2

Uusiokäyttöön, tarjolla cockereita kahdesta eri yhdistelmästä.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Mun varauksen saa jättää pois, oon vasta ottamassa Sparklelta emv. sukuista narttua ja lauma on aika täynnä...
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Varmistelen tässä oman sijoituspupsini! :) Kuvia kurkin mielelläni, kun vaan ehdit näyttää. Remonttihan meillä on kesken vieläkin, kun en siihen ole taas hetkeen ehtinyt huomiota kiinnittää, mutta kisailu käynnissä silti.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Mima, ootko nyt ihan varma? :D En vaadi himohimokisaamista, koska mulle tulee määrittelemättömän pituinen tauko v-piskeihin kunhan saan pentueet syntymään.

Zellie, jees! Sulle varmaan sopii että penneli on narttu? Koitan viikonloppuna katsoa kuvia.
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Narttu käy oikein hyvin. Sijoituspiski kyseessä, niin ei mulla juuri ole väliä kumpaa sukupuolta edustaa. :D
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Äyyyh... Ehkä mä oon liian helposti suostuteltavissa, mutta koska yks koiruli lähti toissapäivänä pilvien päälle niiin..... :D

Sara x Elvis pentueesta uros Utopihaan :mrgreen:
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Voi vitsi, taidan kuitenki perua tän, Elviksellä ja meijän Nerolla sama emä, eikä mun kannata ottaa noin lähisukulaista... Harmi. Tuosta Maudinkaan pentueesta ei kannata ottaa muksua, koska Maud ja [url=http://puuhuilu.net/uk/demi.htm">Demi [/url] on sisaruksia. :< Ei ei tuu meille pentua tällä kertaa, sori. :[
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Aktivoidaanpas tätä topicia. Edelleen kummastakin pentueesta mahdollisuus saada kuvallinen pentu!
Vastaa Viestiin