VOI LUKOTTAA kaikki löytäneet uudet kodit
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
VOI LUKOTTAA kaikki löytäneet uudet kodit
Kävin tässä läpi vähän kasvattejani, ja liian monen kohdalla tuli ilmi, että omistaja ei voikaan enää pitää koiraa. Eli nyt on usea koira ilman omistajaa, etsinnässä siis hyvät kodit.
Muutamia pieniä ehtoja tulevalle kodille:
# Pyrit tarjoamaan koiralle hyvän kodin koko sen elinajaksi.
# Jos jostain syystä joudut luopumaan koirasta, tarjoa sitä ensin minulle, älä koskaan myy kasvattiani ilman lupaani
# Käyt koiran kanssa silloin tällöin jossain kisoissa, himokisaaminen ei ole pakollista mutta toivoisin, että koiran kanssa silloin tällöin käytäisiin kisoissa. Mutta kuitenkin ihan oman fiiliksen mukaan, tärkeintä on kuitenkin, että koiralla on hyvä koti.
# Älä muuta koiran perustietoja (virallinen nimi, syntymäaika, kasvattaja, vanhemmat).
# Koiraa voi käyttää jalostukseen, mutta ei liikaa.
MYYTÄVÄT:
ei enää myytäviä (:
Myydyt:
-Spu eli saksanpaimenkoirauros KG's Bared sitten seuraavana. Bard on syntynyt 21.07.2006 ja hänellä on kohtalaisen harvinainen suku. Bardilla on yksi pentue ja Bardin siskolla on myös pentue. Bardin suku ja sisarukset löytyvät täältä. Bard on kisannut PK-puolella suojelussa ja hänellä on tunnukset BH SchH1. Paimennuksen perusrata on myös suoritettu. Bardilla on ollut hyvä menestys näyttelyissäkin, googlettamalla löytyy vielä lisää näyttelytuloksia. Tosin koska kuvat eivät tule mukaan, niin niillä ei oikein ole väliä. NETTEI
-Isovillakoiranarttu Gendarme's New York on myös kotia vailla. Yolin kanssa on vähän kisattu, pääasiassa näyttelyissä, joissa on tullut hienoa menestystä. Yolillakin on ollut sivut, mutta ne ovat kadonneet. Muita tuloksia Yolilla ei tietääkseni ole. Sukutaulu ym löytyy täältä. KETTU
-Dalmatiankoiranarttu Gendarme's Overmined myydään vain sijoitukseen, neidillä ei ole mitään tuloksia vanhasta kodista. Enteellä on vähän harvinaisempi, mutta oikein hieno suku! MARSI
-Dkn eli dalmatiankoiranarttu Gendarme's Kimonie etsii myös kotia. Kimolla ei ole mitään tuloksia ja sivutkin ovat kadonneet jonnekin. Sukutaulu ym löytyy kuitenkin täältä. SEIBRIN
-Cpkn eli pk collienarttu KG's Aada on ensimmäisenä nyt. Aadalla on ollut sivut, mutta nyt ne eivät ainakaan toimi. Aada on syntynyt 20.10.2005 ja neiti on hyvin harvinaisesta suvusta. Sukutaulu ja sisarukset täällä. Aada on kisannut jonkun verran, BH-tunnus löytyy sekä jäljen puolelta Jk1. Myös paimennuksen perusrata on muistaakseni suoritettu. MOMENT
-Toyvillakoiranarttu Gendarme's Eleora etsii myös uutta kotia. Ellilläkin on ollut sivut, mutta ne eivät enää toimi. Sukutaulu, sisarukset ja syntymäaika ovat täällä. Ellin kanssa on kisattu jonkun verran, BH löytyy, sekä muistaakseni neiti oli agilityssä luokassa MINI II. Tulokset löytyvät varmaankin viime kevään ja talven kisoista. KATJA
-Toyvillakoiranarttu Gendarme's Jahzara on myös joutunut myyntiin. Jazzkin on oikein hyvästä suvusta, siitä enemmän täällä. Jazzin kanssa ei ole kisattu ollenkaan, sivut sentään löytyvät vielä. on vielä sivutkin olemassa. Jazz kuvat saa mukaan jos haluaa, ne ovat minun ottamiani, kunhan muistaa copyt merkitä. MINNEA
-Toyvillakoirauros Gendarme's Jaquan on nyt joutunut myyntiin. Joppe on oikein hyvästä suvusta, siitä enemmän täällä. Jopen kanssa ei olla kisattu käytännössä ollenkaan, sivutkin ovat joskus olleet, mutta ne eivät toimi enää. POHJANMEREN
-Spu eli saksanpaimenkoirauros Gendarme's Indeever, jolla on peräti sivutkin vielä olemassa. Indellä ei ole oikein mitään tuloksia, muutamassa agikisassa on käynyt kuitenkin. Inden sisarukset ym. löytyvät täältä. MILLIS
---------------------
Toivoisin, että jokainen saisi mahdollisimman hyvän kodin, tarjouksia alle vain. Mulla on myös mahdollisesti antaa kuvia koirille mukaan, jos ei tunnu millään löytyvät. Kysykään koirista, jos on kysyttävää.
Muutamia pieniä ehtoja tulevalle kodille:
# Pyrit tarjoamaan koiralle hyvän kodin koko sen elinajaksi.
# Jos jostain syystä joudut luopumaan koirasta, tarjoa sitä ensin minulle, älä koskaan myy kasvattiani ilman lupaani
# Käyt koiran kanssa silloin tällöin jossain kisoissa, himokisaaminen ei ole pakollista mutta toivoisin, että koiran kanssa silloin tällöin käytäisiin kisoissa. Mutta kuitenkin ihan oman fiiliksen mukaan, tärkeintä on kuitenkin, että koiralla on hyvä koti.
# Älä muuta koiran perustietoja (virallinen nimi, syntymäaika, kasvattaja, vanhemmat).
# Koiraa voi käyttää jalostukseen, mutta ei liikaa.
MYYTÄVÄT:
ei enää myytäviä (:
Myydyt:
-Spu eli saksanpaimenkoirauros KG's Bared sitten seuraavana. Bard on syntynyt 21.07.2006 ja hänellä on kohtalaisen harvinainen suku. Bardilla on yksi pentue ja Bardin siskolla on myös pentue. Bardin suku ja sisarukset löytyvät täältä. Bard on kisannut PK-puolella suojelussa ja hänellä on tunnukset BH SchH1. Paimennuksen perusrata on myös suoritettu. Bardilla on ollut hyvä menestys näyttelyissäkin, googlettamalla löytyy vielä lisää näyttelytuloksia. Tosin koska kuvat eivät tule mukaan, niin niillä ei oikein ole väliä. NETTEI
-Isovillakoiranarttu Gendarme's New York on myös kotia vailla. Yolin kanssa on vähän kisattu, pääasiassa näyttelyissä, joissa on tullut hienoa menestystä. Yolillakin on ollut sivut, mutta ne ovat kadonneet. Muita tuloksia Yolilla ei tietääkseni ole. Sukutaulu ym löytyy täältä. KETTU
-Dalmatiankoiranarttu Gendarme's Overmined myydään vain sijoitukseen, neidillä ei ole mitään tuloksia vanhasta kodista. Enteellä on vähän harvinaisempi, mutta oikein hieno suku! MARSI
-Dkn eli dalmatiankoiranarttu Gendarme's Kimonie etsii myös kotia. Kimolla ei ole mitään tuloksia ja sivutkin ovat kadonneet jonnekin. Sukutaulu ym löytyy kuitenkin täältä. SEIBRIN
-Cpkn eli pk collienarttu KG's Aada on ensimmäisenä nyt. Aadalla on ollut sivut, mutta nyt ne eivät ainakaan toimi. Aada on syntynyt 20.10.2005 ja neiti on hyvin harvinaisesta suvusta. Sukutaulu ja sisarukset täällä. Aada on kisannut jonkun verran, BH-tunnus löytyy sekä jäljen puolelta Jk1. Myös paimennuksen perusrata on muistaakseni suoritettu. MOMENT
-Toyvillakoiranarttu Gendarme's Eleora etsii myös uutta kotia. Ellilläkin on ollut sivut, mutta ne eivät enää toimi. Sukutaulu, sisarukset ja syntymäaika ovat täällä. Ellin kanssa on kisattu jonkun verran, BH löytyy, sekä muistaakseni neiti oli agilityssä luokassa MINI II. Tulokset löytyvät varmaankin viime kevään ja talven kisoista. KATJA
-Toyvillakoiranarttu Gendarme's Jahzara on myös joutunut myyntiin. Jazzkin on oikein hyvästä suvusta, siitä enemmän täällä. Jazzin kanssa ei ole kisattu ollenkaan, sivut sentään löytyvät vielä. on vielä sivutkin olemassa. Jazz kuvat saa mukaan jos haluaa, ne ovat minun ottamiani, kunhan muistaa copyt merkitä. MINNEA
-Toyvillakoirauros Gendarme's Jaquan on nyt joutunut myyntiin. Joppe on oikein hyvästä suvusta, siitä enemmän täällä. Jopen kanssa ei olla kisattu käytännössä ollenkaan, sivutkin ovat joskus olleet, mutta ne eivät toimi enää. POHJANMEREN
-Spu eli saksanpaimenkoirauros Gendarme's Indeever, jolla on peräti sivutkin vielä olemassa. Indellä ei ole oikein mitään tuloksia, muutamassa agikisassa on käynyt kuitenkin. Inden sisarukset ym. löytyvät täältä. MILLIS
---------------------
Toivoisin, että jokainen saisi mahdollisimman hyvän kodin, tarjouksia alle vain. Mulla on myös mahdollisesti antaa kuvia koirille mukaan, jos ei tunnu millään löytyvät. Kysykään koirista, jos on kysyttävää.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: Gendarme'sin kasvattipalautuksia, spu, cpkn, dkn, villoja
Koirat kaipailisivat kovasti uutta kotia...
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
arg. toi saku kiinnostais ihan hirveesti, mut nyt ei vaan oo oikee aika ottaa pentua, kun 10 koiraa kennelissä, ja yritän niiden kisautukseen painostaa nyt tällä hetkellä. Varmasti ottaisin Rokyn (Gendarme's Nastrój) ja Siran (Exemption Flame) kaveriksi sen, kun vaan kaks sakua shelttien ja kahen collien seurana, mutta nyt vaan ei se aika oo hyvä. :ss
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joku toinen kerta sitte :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
En mä voi olla laittamatta tarjousta tosta Bardista. Se tulis siis Rosewelliin, missä meillä onkin tällä hetkellä yks sun kasvatti siitä N-pentueesta. Meillä on tällä hetkellä 5 Shetlanninlammaskoiraa, 2 Saksanpaimenkoiraa, ja 2 Pitkäkarvaista collieta. Talvella olis tarkotus ottaa yks uus shelttikin, mut saa nyt nähä otanko mä sitä, kun noita shelttejä on muutenkin niin paljon.
Kisattais noissa lajeissa, missä Bardilla on tähänkin asti kisattu + mukaan saatettaisiin ottaa myös jotain uusiakin lajeja. Ja sen kisautuksen määrän taidat jotenkin jo tietääkin, kun oon noista mun ja Rokyn kisaamisista sulle ilmotellut. :) En mitenkään älyttömästi kisaa, mut ihan silleen, et vähintään yhteen kisaan ilmotan kuukaudessa. Yleensä kuitenkin katon noi kisat läpi päivittäin, ja ilmottelen koiria niihin. Bardkin tulisi siis saamaan kisautusta osakseen, eikä jäisi tyhjänpantiksi nurkkaan muiden ollessa kisaamassa.
Mahdollisuuksien mukaan, mä saattaisin tulla käyttämään Bardia vielä kerran jalostukseen, mutten sen enempää. Ja pentueen pyrkisin pitämään kohtuurajoissa (pentue tulisi luultavasti Bardille + omalle tuontinartulleni).
Mutta tota joo. En mä kai muuta voi oikeen sanoa, tai sitte voin mut oon malttamaton enkä kirjota :D
mut kysy jos on jotain.
Kisattais noissa lajeissa, missä Bardilla on tähänkin asti kisattu + mukaan saatettaisiin ottaa myös jotain uusiakin lajeja. Ja sen kisautuksen määrän taidat jotenkin jo tietääkin, kun oon noista mun ja Rokyn kisaamisista sulle ilmotellut. :) En mitenkään älyttömästi kisaa, mut ihan silleen, et vähintään yhteen kisaan ilmotan kuukaudessa. Yleensä kuitenkin katon noi kisat läpi päivittäin, ja ilmottelen koiria niihin. Bardkin tulisi siis saamaan kisautusta osakseen, eikä jäisi tyhjänpantiksi nurkkaan muiden ollessa kisaamassa.
Mahdollisuuksien mukaan, mä saattaisin tulla käyttämään Bardia vielä kerran jalostukseen, mutten sen enempää. Ja pentueen pyrkisin pitämään kohtuurajoissa (pentue tulisi luultavasti Bardille + omalle tuontinartulleni).
Mutta tota joo. En mä kai muuta voi oikeen sanoa, tai sitte voin mut oon malttamaton enkä kirjota :D
mut kysy jos on jotain.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mulla on Ton Bardin yks pentu tuolla mun kennelissä. ;) Tajusin vasta nyt, että Aksun kasvattajakin on karvaturreissa :--DD
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nettei: Bard lähtee teille päin :D Hienoa, että saatiin uusi koti. Mahdollisesti Bardia voi käyttää vielä jalostukseen, mutta suosittelen katselemaan ennen pentuetta suvun yleisyyttä, koska Bardin siskolla on kuitenkin yksi pentue ja siitä pentueesta yhdellä nartulla on yksi pentue. Mutta sivuja sitten.
Nettah: Missäs päin Bardin pentu asustaa?
Nettah: Missäs päin Bardin pentu asustaa?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kiitoos! ;)Kuunsirppi kirjoitti:Nettei: Bard lähtee teille päin :D Hienoa, että saatiin uusi koti. Mahdollisesti Bardia voi käyttää vielä jalostukseen, mutta suosittelen katselemaan ennen pentuetta suvun yleisyyttä, koska Bardin siskolla on kuitenkin yksi pentue ja siitä pentueesta yhdellä nartulla on yksi pentue. Mutta sivuja sitten.
Joo tota jalostus asiaa vielä kattelen.
Mä teen ne sivut niin pian kun vaan kerkeän, jos kerkeen tekemään, niin saat ne jo tänään. :D
Mun pitää sitte vielä katella, että mistä saan kuvat sille, kun ei oo yhtään varautunut tälläseen.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: Gendarme'sin kasvattipalautuksia, cpkn, dkn, villakoiria
Okei :D
Löytyisikö muille kotia? Erityisesti villakoirille.
Löytyisikö muille kotia? Erityisesti villakoirille.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: spn, cpkn, dkn, ivkn, toyvillakoiria (1u/3n)
Yksi uusi sakuneiti tullut myyntiin. Villakoirat kaipailisivat kovasti kotia.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
anteeks hirveesti kun sivujen kanssa on kestänyt. nyt ne on kuitenkin tehty, vaikka kuvia ei vielä siellä ole (koko ajan kuitenkin hakusessa) ja kisaaminen alotetaan pian. Näyttelytuloksia en lisännyt, kun ajattelin, etteihän me niillä tulevaisuudessa mitään tehdä :)
http://www.freewebs.com/rosewel/bard.htm
http://www.freewebs.com/rosewel/bard.htm
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Eipä mitään, kiitoksia sivuista :)
Yksi uusi sakuneiti myytävänä, sekä edelleen kaipailisivat kotia pk collienarttu, dallunarttu, isovillakoiranarttu, toyvillakoirauros sekä kolme toyvillakoiranarttua!
Yksi uusi sakuneiti myytävänä, sekä edelleen kaipailisivat kotia pk collienarttu, dallunarttu, isovillakoiranarttu, toyvillakoirauros sekä kolme toyvillakoiranarttua!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Vuohenruokaa
Gendarme's Dicembrestä olisin kiinnostunut. Menisi yksityisiini, mutta ei ulkoasua -> ei sivuja -> en voi näyttää niitä :> Kumminkin voisin tulevaan osoitteeseen tekaista Sennalle väliaikasivut. Kisaus jatkuisi heto aktiivisena. Kisattaisiin pk-lajeissa, paimennuksessa, agilityssä ja ehkä tokossa. Sivussa voidaan kokeilla myös flyballia sekä pelastuskoirakokeitakin. Yrittäisin saada Sennan valioksi ainakin noista päälajeista. Varmasti neitokainen saisi aktiivisen ja pitkäaikaisen kodin luotani =)
Kuvat luultavasti tulisivat vaihtumaan. Jos saan hyvät kuvat näyttelyitäkin voidaan kokeilla, mutta käyttölajeihin painotetaan.
Toivottavasti tällä raapustuksella lähtisi Senna mulle.
Kuvat luultavasti tulisivat vaihtumaan. Jos saan hyvät kuvat näyttelyitäkin voidaan kokeilla, mutta käyttölajeihin painotetaan.
Toivottavasti tällä raapustuksella lähtisi Senna mulle.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kyllä sinulle Senna lähtee, hienoa, että löytyi nopeasti uusi (ja hyvä) koti :) Laittele sivuja kun kerkeät.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä