Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan - Vapaita vielä, NIMET
-
- Kriisissä
Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan - Vapaita vielä, NIMET
Nyt olisi Olvidaan tulossa pointtereita. Pentueen ajankohta on marras/joulukuu. Mielellään saisin tämän lauman maailmaan jo marraskuussa. Mikäli kiinnostuneita on. Olisin valmis myös sijoittamaan yhden näistä, jos hyvä koti löytyy.
Isänä pentueessa olisi oma tuontini Demanding Rascal. Masille on titteliriviksi kasaantunut seuraava: vFIN KVA, BH, ESTW-07, CAW-07, SWEW-07, KREW-07, vRUSW-07. SERTejä herralla on kahdeksan ja CACIBeja 5. Herralta löytyy myös yksi ryhmäsijoitus. Masin sivu on hieman päivittämätön mutta yritän saada sen ajantasalle pentuihin mennessä. Masi kilpailee TOKOssa VOI-luokkassa. Se valioitui kanakoirapuolelta todella nopeasti, SOVE ja BH on suoritettu. Koiratanssistakin on pisteitä. Masi on todella vietikäs, loistavan ulkonäön omaava uros.
Pointterikannan pienuudesta johtuen (2 aktiivisesti kisaavaa pointteria, molemmat minulla) pentueen emä tulee tällä kertaa olemaan evm. koira. Nartun nimi on Beskäftig Skogtrollet. Se on ruotsalaista metsästävää pointterisukua. Lillalla on myös tuloksia näyttelyistä ja tokosta, mutta pääasiassa sitä käytetään metsällä. Tästä pentueesta pitäisi siis tulla vietikkäitä hyvän näköisiä kakaroita.
Pentujen omistajilta en odota mahtipontista kisausta. Tosin mielellään näkisin näitä vekaroita kanakoirakokeissa. Minulla ei kauheasti ole kuvia, mutta joillekkin pitäisi löytyä kuvat. Nartuille on enemmän kuvia kuin uroksille.
Varaukset:
Minä, Olvida, uros
Spyro, Aeris, uros
Maya, Fiancé, uros/narttu
Juulia, Geewas, uros
Nimet tulevat tässä:
Make the Circus of Olvida - Milla
Circus is Fake of Olvida - Spyro
Take Me to the Circus of Olvida - Juulia
Circus Drake of Olvida
Bake for the Circus of Olvida
Circus Cake of Olvida
Break the Magic of the Circus of Olvida - Maya
Flake of Snow in the Circus of Olvida
Isänä pentueessa olisi oma tuontini Demanding Rascal. Masille on titteliriviksi kasaantunut seuraava: vFIN KVA, BH, ESTW-07, CAW-07, SWEW-07, KREW-07, vRUSW-07. SERTejä herralla on kahdeksan ja CACIBeja 5. Herralta löytyy myös yksi ryhmäsijoitus. Masin sivu on hieman päivittämätön mutta yritän saada sen ajantasalle pentuihin mennessä. Masi kilpailee TOKOssa VOI-luokkassa. Se valioitui kanakoirapuolelta todella nopeasti, SOVE ja BH on suoritettu. Koiratanssistakin on pisteitä. Masi on todella vietikäs, loistavan ulkonäön omaava uros.
Pointterikannan pienuudesta johtuen (2 aktiivisesti kisaavaa pointteria, molemmat minulla) pentueen emä tulee tällä kertaa olemaan evm. koira. Nartun nimi on Beskäftig Skogtrollet. Se on ruotsalaista metsästävää pointterisukua. Lillalla on myös tuloksia näyttelyistä ja tokosta, mutta pääasiassa sitä käytetään metsällä. Tästä pentueesta pitäisi siis tulla vietikkäitä hyvän näköisiä kakaroita.
Pentujen omistajilta en odota mahtipontista kisausta. Tosin mielellään näkisin näitä vekaroita kanakoirakokeissa. Minulla ei kauheasti ole kuvia, mutta joillekkin pitäisi löytyä kuvat. Nartuille on enemmän kuvia kuin uroksille.
Varaukset:
Minä, Olvida, uros
Spyro, Aeris, uros
Maya, Fiancé, uros/narttu
Juulia, Geewas, uros
Nimet tulevat tässä:
Make the Circus of Olvida - Milla
Circus is Fake of Olvida - Spyro
Take Me to the Circus of Olvida - Juulia
Circus Drake of Olvida
Bake for the Circus of Olvida
Circus Cake of Olvida
Break the Magic of the Circus of Olvida - Maya
Flake of Snow in the Circus of Olvida
-
- Kriisissä
Re: Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan
Eikö ketään kiinnosta harvinainen herkku, mitä todennäköisemmin metsällä menestyvä pointteri lapsi?
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Minua voisi kiinnostaakin urospentu. Pentu pääsisi asumaan Aerikseen saksanseisojiemme kanssa, ja tulisimme käymään ahkerasti ainakin kanakoirakokeissa ja metsäjäljessä. Mahdollisesti myös tokossa tulisimme kilpailemaan ja näissä kaikissa (ensisijaisesti kuitenkin kanakoirakokeissa ja metsäjäljessä) tavoittelisimme sitten valionarvoa. BH koekin olisi tarkotus yrittää suorittaa sitten jossain vaiheessa. Meidän koirillamme ei ole tällähetkellä kehuttavaa kisanäyttöä, sillä suurin osa kisoista on lisäämättä sivuille, mutta tällähetkellä Vilpulla on eniten kisoja kalenterissa. Ja jos lupaavat kuvat löytyvät, kävisimme varmasti näyttelyissäkin jonkin verran.
Kisaustahti ei ole kovinkaan vilkasta, ja kisojen määrä kuukaudessa riippuu aivan omasta kisainnostuksestani. Toivotaan että meille tulisi tuollainen pikku taapertaja taloon, ja vielä kun huomennakin saan ehkä Kajaanin ryhmiksestä siitä ainoasta pointterista kuvia, niin niitä voisin ehkäpä pennullakin käyttää (jos kyseessä on uros, ja edes hiukan pointterin näköinen yksilö ;>)
Kisaustahti ei ole kovinkaan vilkasta, ja kisojen määrä kuukaudessa riippuu aivan omasta kisainnostuksestani. Toivotaan että meille tulisi tuollainen pikku taapertaja taloon, ja vielä kun huomennakin saan ehkä Kajaanin ryhmiksestä siitä ainoasta pointterista kuvia, niin niitä voisin ehkäpä pennullakin käyttää (jos kyseessä on uros, ja edes hiukan pointterin näköinen yksilö ;>)
-
- Kriisissä
Hienoa, että kiinnostusta löytyy. Kisauksen ei todellakaan tarvitse olla päätä huimaavaa, minulle on tärkeämpää että koira saa mahdollisimman pitkäaikaisen kodin. Mulla on valitettavasti pääasiassa kuvia nartuille mutta voin vielä tarkistaa sen. Pointtereilla ei itse asiassa ole oikeuksia MEJÄän, mutta mä olen laittamassa siitä Jennalle viestiä. Ja jos pointterit oikeudet saavat niin, Masi aloittaa varmaan kisauksen myös. Eli kyllä sulle Spyro pentu lähtee.
//Nyt on muuten pointtereillakin MEJÄ-oikeudet eli sekin laji avautui näille. Eli Masi aloittaa kisaamisen MEJÄssä...
////Kiinnostuneita?
//Nyt on muuten pointtereillakin MEJÄ-oikeudet eli sekin laji avautui näille. Eli Masi aloittaa kisaamisen MEJÄssä...
////Kiinnostuneita?
-
- Kriisissä
Re: Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan - Spyro
Nostellaan
//vieläkö Spyroa kiinnostaa? Tästä taitaa sitten tulla kahden pennun pentue, jolla on mahdollisesti evm. sisaruksia.
//vieläkö Spyroa kiinnostaa? Tästä taitaa sitten tulla kahden pennun pentue, jolla on mahdollisesti evm. sisaruksia.
-
Kyllä kiinnostaa edelleenkin. Kuvia vain ei ole, mutta niillä ei varmastikaan ole kiire? :>
-
- Kriisissä
Ei ole tosiaan mikään kiire. Eikä muo haittaa ollenkaan vaikka koira ois ikuisesti kuvaton. Olisko syntymäaikana 31.12. liian myöhään? Meinasin vielä ennen pentuja kisata Masin kanssa MEJÄssä.
-
Ei ole ollenkaan liian myöhään. Jääpähän hyvin aikaa etsiskellä kuvia ja kisauttaa vähän muitakin koiria :>
-
- Kriisissä
Mulla itse asiassa on sulle yhdestä uroksesta kuvat. Kyseessä on Claypond's Cralto nimisen AVO uroksen kuvat. Kiinnostaako?
-
No arvaas vain :o Jos edes jonkinlaiset kuvat on mahdollista saada, niin hyökkään heti. :D Että kyllä kiinnostaa, jos vain et itse tosian tarvitse.
-
- Kriisissä
Mulla on itelläni itse asiassa parikin kuva sarjaa uroksista. Kaivelin oikein tehokkaasti mun kansiota :D . Laitan noi yhdet nettiin kun pääsen kotiin. Niitä on sitten aika paljon, mutta se ei varmaan haittaa. Lisäks mulla on pari vaihtoehto urosta, mutta niistä mietin vielä haluunko käyttää ite niitä kuvia.
-
- Kriisissä
Re: Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan - Vielä pari vapaana
Täs ois nää kuvat. Kuvissa on oikeesti Claypond's Cralto ja siis AVO uros. Jos mielit noi kuvat niin copyihin kuvan ottajaksi Milla M. ja linnki osoitteeseen vkennuchien [at] luukku.com . Ja mielellään kans selvä merkintä että jos omistaja ei halua koiransa kuvia käytettävän niin ottaa suhun yhteyden eikä muhun.
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090273.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090272.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090271.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090260.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090255.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090253.jpg
Ja nyt on noi nimet tossa ekassa viestissä eli sieltä valkkaamaan. Jos joku vielä haluaa pennun niin mahiksia on. Syntyvät vasta 31. joten aikaa on. Voit Spyro tehdä sivut jo mutta vielähän sulla on aikaa.
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090273.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090272.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090271.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090260.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090255.jpg
http://i137.photobucket.com/albums/q211 ... 090253.jpg
Ja nyt on noi nimet tossa ekassa viestissä eli sieltä valkkaamaan. Jos joku vielä haluaa pennun niin mahiksia on. Syntyvät vasta 31. joten aikaa on. Voit Spyro tehdä sivut jo mutta vielähän sulla on aikaa.
-
Re: Pointteri pirpanoita tulossa Olvidaan - Vapaita vielä, NIMET
Circus is Fake of Olvida kuulostaa kivalta ja nuo kuvat kelpaavat mainiosti. Sivuja tulee varmasti piakkoin. :>
-
- Kriisissä
Hienoa toi nimi teille. Pennut syntyvät nyt sitten 31.12. Eli jos ton syntymäajan jälkeen ei kahteen viikkoon kuulu sivuja niin sitten mäkin alan jo kuulostelemaan. Mulle jää sitten yksi kakara kotiin. Ootko Spyro ajatellut jalostusta? Mä meinaan mielelläni käyttäisin jompaa kumpaa näistä naperoista jatkamaan Masin sukua. Eli siis jos suo ei semmonen homma kiinnosta niin mä käytän tota omaa kakaraa jolle teen kans kohta puoliin sivut.
-
- Nakkisotilas
Hei, minulla voisi olla kiinnostus pointtereihin. JOS ei ole liian myöhäistä.
Koiran tuleva koti tulisi ainakin ensisijaisesti olemaan Fiancé kenneli, jonne pentu pääsisi temmeltämään kolmen bretonin kanssa, joista kaksi on uroksia ja yksi on narttu. Itse kennelillä on ollut hieman kisautuksen kannalta epäaktiivinen jossain määrin, enkä ole todellakaan mikään hirveän aktiivinen kisauttaja aina välillä, mutta toki pyrin aina ilmoittautumaan kisoihin mukaan niin aktiivisesti kuin suinkin pystyn. Todennäköisesti kisailisin siinä missä bretonitkin, eli kanakoirakokeissa, mejässä ja tokossa ainakin. Myös satunnaisesti kokeiltaisi näyttelyä, agilityä sekä mahdollisesti muitakin lajeja.
Itselläni ainaki OLI todella hyvät kuvat niin pointteri nartusta kuin uroksestakin, mutta joko minä tai kone on kadottanut ne. Täytyy kuitenkin vielä yrittää etsiä niitä.
Koiran tuleva koti tulisi ainakin ensisijaisesti olemaan Fiancé kenneli, jonne pentu pääsisi temmeltämään kolmen bretonin kanssa, joista kaksi on uroksia ja yksi on narttu. Itse kennelillä on ollut hieman kisautuksen kannalta epäaktiivinen jossain määrin, enkä ole todellakaan mikään hirveän aktiivinen kisauttaja aina välillä, mutta toki pyrin aina ilmoittautumaan kisoihin mukaan niin aktiivisesti kuin suinkin pystyn. Todennäköisesti kisailisin siinä missä bretonitkin, eli kanakoirakokeissa, mejässä ja tokossa ainakin. Myös satunnaisesti kokeiltaisi näyttelyä, agilityä sekä mahdollisesti muitakin lajeja.
Itselläni ainaki OLI todella hyvät kuvat niin pointteri nartusta kuin uroksestakin, mutta joko minä tai kone on kadottanut ne. Täytyy kuitenkin vielä yrittää etsiä niitä.