Ostetaan ranskanbulldoggi tai no kaksi

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Fyy
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Ostetaan ranskanbulldoggi tai no kaksi

Viesti Kirjoittaja Fyy »

Noniin, eli siis olen saanut taas inspiraation kennelin pitämisestä ja kenneli on kohta valmiina. Linkkiä en kuitenkaan teille kenneliin anna, yllä mainitusta syystä. Mutta siis, kennelin nimi on Nine's French ja se kasvattaa pääsääntöisesti ranskanbulldoggeja, mutta pari keskiaasianpaimenkoiraakin sieltä löytyy. Olen suunnitellut kennelistä pientä, eli jos lähdettäisiin aluksi 1 narttu ja 1 uros ranskiksesta ja katottas mihin se sitten siitä johtaa, niin olisin tosi happy! ;)

Kokemusta minulla on virtuaalikoirista jo noin 6 vuoden ajoilta, aikaisimmat on ihan hoitajan urilta ja vasta viimeiset pari vuotta olen kunnolla jaksanut perehtyä oman kennelin pitämiseen. Viimeisin kennelini Rimiann, on nyt toki valitettavasti kuollut. Uskon että "kuolinsyy" oli liian paljon koiria yhdellä rysäyksellä /: Mutta tällä kertaa olen oppinut läksyni, ja uskon tai toivon pystyväni pitämään koiramäärän pienenä = kenneli ei kuolisi vuoden sisällä.

Laittakaapas sitten myytäviä koiria esille, mutta varoitan koirille ei ole vielä kuvia, mutta lupahakemukset on jo kenneleille laitettu!

//narttu saatu, ja kennelin sivut ovat mainostuksissa :)
Sintsu
Epätoivoinen katse

Re: Ostetaan ranskanbulldoggi tai no kaksi

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Oma kasvattini, 22.12.2007 syntynyt ranskis narttu Small Bat's Artemis olisi kotia vailla. Sivuja sillä ei ole vielä ollut joten en niiden osoitetta voi tähän laittaa.
Small Bat's kennelin olen lopettamassa ja siirrän koiria juuri toiseen kenneliini joka kokee suurta muutosta. Koirien sivut kuitenkin ovat jotakuinkin valmiita joten tässä hieman sukuselvitystä.
Äiti
Isä
Sisko
Fyy

Viesti Kirjoittaja Fyy »

Sintsu, jos vaan haluut mulle ton koiruliinin myydä niiin mikäs siinä :D Laitan sulle sivut viikon sisällä?
Sintsu
Epätoivoinen katse

Ei niillä sivuilla ole mikään kiire. Kutsumanimen saat muuten keksiä itse.
Fyy

Viesti Kirjoittaja Fyy »

eikö muka kellään ole pikku possua? 8<
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

Mä voin kyllä sulle koiran tuoda, jos vaan kelpaa?

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Sintsu
Epätoivoinen katse

Milloinkas ne kuvat olisivat mahdollisesti tulossa? Minäkin voisin jonkunlaiset kuvat antaa, jos tarvitset. Ja kisautustakaan et ole tainnut aloittaa? Eikai pikku Nemi ole taas jäänyt täysin unohduksiin kuten edellisellä omistajallaankin?
Vastaa Viestiin