Labradorinnoutajista kiinnostuneita? MELIA
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Labradorinnoutajista kiinnostuneita? MELIA
Rekisteröin jokaisen pennut vLBL:ään! :>
Pentue syntyy 15.11!
Emänä on Peikkometsän Ajaton Aurora. Rosa on menestynyt erinomaisesti näyttelyissä, suomen muotovalio se onkin jo, tosin vahvistamaton. Jäljestysvalion arvo on myös saavutettu. Vepessä kisaa voittaja-luokassa ja ennen mahdollista pentuetta pyrin kisaamaan vepessä Rosan kanssa valioksi asti. Nomessa kisaillaan vielä alokasluokassa ja sieltä yksi ykköspalkinto onkin. Myös sitten BH-koe suoritettaisiin ennen pentuetta.
BH-koe suoritettu, mutta vepessä ei ehditä ennen pentuetta kisaamaan valioksi, koska liitto menee tauolle. Rosa on myös kansainvälinen jälkivalio!
Isä tulisi mitä luultavimmin olemaan evm uros Gereve's Yeoman. Tämä uros on valio nomessa ja BH-kokeen suorittanut. Agilityssä kisaa II-luokassa ja vepessä AVO-luokassa. Syntyperältään 'Yogo' on Kanadasta.
Toki saa tarjota omaa urostaan isäksi, mutta mielellään harvinainen suku tai evm-suku.
Innokkaita innostumaan labbiksista? : D
uros, Sekhmet/Lumikirsun
Piquantin Ballerina
Piquantin Benita Tuulialle
Piquantin Birgit
Piquantin Birja
Piquantin Bianca
Piquantin Buffy
Piquantin Bingo Jacyalle
Piquantin Brutus
Piquantin Bart
Piquantin Bruno
Piquantin Baron sekhmetille
Piquantin Benji
Pentue syntyy 15.11!
Emänä on Peikkometsän Ajaton Aurora. Rosa on menestynyt erinomaisesti näyttelyissä, suomen muotovalio se onkin jo, tosin vahvistamaton. Jäljestysvalion arvo on myös saavutettu. Vepessä kisaa voittaja-luokassa ja ennen mahdollista pentuetta pyrin kisaamaan vepessä Rosan kanssa valioksi asti. Nomessa kisaillaan vielä alokasluokassa ja sieltä yksi ykköspalkinto onkin. Myös sitten BH-koe suoritettaisiin ennen pentuetta.
BH-koe suoritettu, mutta vepessä ei ehditä ennen pentuetta kisaamaan valioksi, koska liitto menee tauolle. Rosa on myös kansainvälinen jälkivalio!
Isä tulisi mitä luultavimmin olemaan evm uros Gereve's Yeoman. Tämä uros on valio nomessa ja BH-kokeen suorittanut. Agilityssä kisaa II-luokassa ja vepessä AVO-luokassa. Syntyperältään 'Yogo' on Kanadasta.
Toki saa tarjota omaa urostaan isäksi, mutta mielellään harvinainen suku tai evm-suku.
Innokkaita innostumaan labbiksista? : D
uros, Sekhmet/Lumikirsun
Piquantin Ballerina
Piquantin Benita Tuulialle
Piquantin Birgit
Piquantin Birja
Piquantin Bianca
Piquantin Buffy
Piquantin Bingo Jacyalle
Piquantin Brutus
Piquantin Bart
Piquantin Bruno
Piquantin Baron sekhmetille
Piquantin Benji
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Re: Labradorinnoutajista kiinnostuneita?
Voisin olla hyvinkin kiinnostunut labukkavaavista. Kirjoittelen itsestäni enemmän, jos/kun pentue varmistuu!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Voi kun mukavaa! :> Jos vielä yksi varaaja löytyisi, voisi pentueen laittaa varmaksi. Mutta toisaalta, Rosalla on sukua netissä että kahdenkin pennun pentue ei olisi mahdoton.. Katsellaan! :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Mäkin olisin erittäin kiinnostunut pikkuisesta labukasta <: Kerron tosiaan itsestäni lisää kun pentue varmistuu : )
-
- Nostaa rautaa
Mullakin saattaisi ehkä olla kiinnostusta, että vaurauksen voi laittaa, mutta en oo vielä varma (:
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Pentueen voisin kyllä tässä varmistella, kun kiinnostuneita löytyy! Itsellenikin pennun tästä pentueesta otan.
Sekhmet -> tosiaan, jos olet kiinnostunut niin vähän jos kirjoottelisit jotain mihin pentu pääsisi, harrastukset yms. :>
Tuulia -> samat sanat kuin Sekhmetillekin! : D
neean -> ookoo, ilmoittele kun paremmin tiedät :>
Sekhmet -> tosiaan, jos olet kiinnostunut niin vähän jos kirjoottelisit jotain mihin pentu pääsisi, harrastukset yms. :>
Tuulia -> samat sanat kuin Sekhmetillekin! : D
neean -> ookoo, ilmoittele kun paremmin tiedät :>
2.2.2016
2.2.2016
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Eli olisin erittäin kiinnostunut pienestä labukkanaperosta Puzzlediin. Siellä asustelee tällähetkellä vain sileäkarvainennoutajaurokseni Mara, joten taloon tarvitaan kipeästi pentuenergiaa! Meille on tulossa myös Jingaroosta pieni kultainennoutaja, mutta se ei ole vielä ajankohtainen, joten pienelle labradorinnoutajanalulle riittäisi varmasti aikaa. Noh, Marallahan ei vielä tuloksia ole, koska kennel on niin uusi etten ole yksinkertaisesti ehtinyt kisaamaan sen kanssa. Pennun kanssa kuitenkin tulisi luultavasti lähdettyä kisoihin näyttäytymään, tottakai, olenhan melko aktiivinen kisaaja (vinttikoirani ovat hyvin menestyneitä).
Olen innokas noutajalajijen harrastaja - MEJÄ ja NOME olisivat varmasti etusijalla kisakalenterissamme. Tietenkin pyörähtäisimme silloin tällöin myös näyttelyissä, agilityradalla, tottelevaisuuskoulutuksessa, koiratanssissa.. missä milloinkin! Pennulla kuitenkin harrastettaisiin paljon niin näyttö- kuin käyttölajeissa. Myös maastoesteet ovat lähellä sydäntäni, ja labradorinnoutajan mahtava luonne on kuin valettu kiinni maastoesterataan! :D Niillä on älliä ja halua tehdä vaikka mitä omistajan ohjauksella - ne ovat aivan mahtavia koiria joihin olen onneksi päässyt tutustumaan oikeassakin elämässä hieman tarkemmin.
Olisi mahtavaa, mikäli minulle uskaltautuisit pennun antamaan! Kertoisinvarmasti kuulumisia sähköpostin välityksellä vähintään kerran kuukaudessa, luultavasti useimminkin, mikäli olisi jotain tärkeää tietoa (valioituminen ym.). Olisin erittäin kiinnostunut _sijoitusnartusta_, mikäli niitä otat tähän pentueeseen. Kaikki sijoituksessa olevat koirani ovat etusijalla kisaamisessa, ja näin valioituvat nopeammin kuin muut koirat. Kuvia minulla ei vielä ole, mutta ne ovat etsinnässä, joten mikäli minulle päätät pennun antaa niin tulen ne vilauttamaan.
Olen innokas noutajalajijen harrastaja - MEJÄ ja NOME olisivat varmasti etusijalla kisakalenterissamme. Tietenkin pyörähtäisimme silloin tällöin myös näyttelyissä, agilityradalla, tottelevaisuuskoulutuksessa, koiratanssissa.. missä milloinkin! Pennulla kuitenkin harrastettaisiin paljon niin näyttö- kuin käyttölajeissa. Myös maastoesteet ovat lähellä sydäntäni, ja labradorinnoutajan mahtava luonne on kuin valettu kiinni maastoesterataan! :D Niillä on älliä ja halua tehdä vaikka mitä omistajan ohjauksella - ne ovat aivan mahtavia koiria joihin olen onneksi päässyt tutustumaan oikeassakin elämässä hieman tarkemmin.
Olisi mahtavaa, mikäli minulle uskaltautuisit pennun antamaan! Kertoisinvarmasti kuulumisia sähköpostin välityksellä vähintään kerran kuukaudessa, luultavasti useimminkin, mikäli olisi jotain tärkeää tietoa (valioituminen ym.). Olisin erittäin kiinnostunut _sijoitusnartusta_, mikäli niitä otat tähän pentueeseen. Kaikki sijoituksessa olevat koirani ovat etusijalla kisaamisessa, ja näin valioituvat nopeammin kuin muut koirat. Kuvia minulla ei vielä ole, mutta ne ovat etsinnässä, joten mikäli minulle päätät pennun antaa niin tulen ne vilauttamaan.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tuulia -> Kuulostaa erittäin hyvältä! :> Mitään valittamista mulla ei ole :'D Ja harrastussuunnitelmat miellyttävät mua myös. Uskon voivani myös luottaa suht aktiiviseen kisaamiseen :>
Kuulumisia saa toki myös vieraskirjaan kirjoitella tai tänne turreihin.
Ja nartun saat ilomielin sijoitukseen! :> Elikkäs, uskallanpas laittaa sut varaajien listalle ;>
Kuulumisia saa toki myös vieraskirjaan kirjoitella tai tänne turreihin.
Ja nartun saat ilomielin sijoitukseen! :> Elikkäs, uskallanpas laittaa sut varaajien listalle ;>
2.2.2016
2.2.2016
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hienoa! Tässä pieni esittely:
Pentu tulisi ainakin alustavasti siperianhuskyja ja basenjeja kasvattavaan Lumikirsuun. Eli tosiaan alustavasti, luultavasti vielä tämän vuoden puolella pistäisin pystyyn pienimuotoisen labukoita kasvattavan kennelin.
Kokemusta labukoista löytyy IRL-elämässä (2krt viikossa ulkoiluta 4 labukka + hoidan muuten silloin tällöin).
URL minulla on 2 Sunsetin kasvattia, ja tarkoitus olisi myös uuden pennun (jos minulle tulee :D) kanssa ruveta harrastamaan ainakin NOMEa ja MEJÄä, sekä lisäksi luultavammin näyttelyissä kävisin ainakin silloin tällöin. Eli pääasiassa noutajien omiin lajeihin kuitenkin suuntautuisin. Ja tässä on vähän kisanäyttöä yhdeltä koiraltani.
Itse en ole koskaan myynyt koiria eteenpäin (tarkoitan niitä, joita olen ostanut toiselta henkilöltä), joten todella varmasti pentu saisi elää koko elämänsä yhdessä kodissa.
Kuulumisia ja "suuria tapahtumia" kertoisin sinulle silloin tällöin, riippuen mitä erikoista on sitten tapahtunut :)
Tämmöistä, toivottavasti pentu tällä pätkällä tulisi Lumikirsuun :D
Pentu tulisi ainakin alustavasti siperianhuskyja ja basenjeja kasvattavaan Lumikirsuun. Eli tosiaan alustavasti, luultavasti vielä tämän vuoden puolella pistäisin pystyyn pienimuotoisen labukoita kasvattavan kennelin.
Kokemusta labukoista löytyy IRL-elämässä (2krt viikossa ulkoiluta 4 labukka + hoidan muuten silloin tällöin).
URL minulla on 2 Sunsetin kasvattia, ja tarkoitus olisi myös uuden pennun (jos minulle tulee :D) kanssa ruveta harrastamaan ainakin NOMEa ja MEJÄä, sekä lisäksi luultavammin näyttelyissä kävisin ainakin silloin tällöin. Eli pääasiassa noutajien omiin lajeihin kuitenkin suuntautuisin. Ja tässä on vähän kisanäyttöä yhdeltä koiraltani.
Itse en ole koskaan myynyt koiria eteenpäin (tarkoitan niitä, joita olen ostanut toiselta henkilöltä), joten todella varmasti pentu saisi elää koko elämänsä yhdessä kodissa.
Kuulumisia ja "suuria tapahtumia" kertoisin sinulle silloin tällöin, riippuen mitä erikoista on sitten tapahtunut :)
Tämmöistä, toivottavasti pentu tällä pätkällä tulisi Lumikirsuun :D
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Sekhmet -> Kyllä tuolla pätkälle pentu lähtee sinne ;:D Että hyvältä kuulostaa. Oliskos narttu vaiko uros? :>
2.2.2016
2.2.2016
-
- Nostaa rautaa
Pentue tulee ehkä vähän liian aikaisin mulle, joten taidan nyt suosiolla jättää väliin tällä kertaa, vaikka muuten kyllä kiinnostais (:
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Nyt on sellainen narttuvahvuus jo, että uroksen voisin ottaa :D
Ja haittaneeko jos tästä pennusta tulisi käyttölinjainen?
Ja haittaneeko jos tästä pennusta tulisi käyttölinjainen?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ei haittaa vaikka käyttöpuolen koira tulisi! :>
2.2.2016
2.2.2016
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti: