Kleinspitzejä! Syntyvät 15.12.08 SIVUJA
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kleinspitzejä! Syntyvät 15.12.08 SIVUJA
Kleinspitzpentuja! Syntyvät 15.12.08!!
Pentueen sivu: http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/ikuinen.htm
Elikkäs, on tullut aika teettää pentue sijoitusnartullani Sumuketun Barcelona Girlillä jonka omistaa nalle. Tuulia on mustan värinen. "Tuulia" on kisaillut jonkun verran ja saavuttanut neljä sertiä sekä BELW-08 tittelin. Luonteeltansa Tuulia on ihana!
Isäksi valitsin oman tuontini, Chriskees Black Bouncer, valkoinen uros joka on saavuttanut paljon Suomessa ollessa. "Snowilla" on pari Kreikan ja Ruotsin valiota.
Omaan makuuni Tuulialla on liian pitkä kuono, mutta Snow ja Snown suku lienee korjauttaa sen. Tuulia on aavistuksen pitkäselkäinen mutta muuten todella kaunis kleinspitz. Snow on melkeimpä täydellinen kleini, paitsi korvat jotka ovat hiukan haralleen asettuneet.
Pennuista voi tulla taaseen minkä tahansa värisiä, sillä molempien suvut sisältävät jos minkä värisiä esi-isiä, ja tällä kertaa on myös mahdollista syntyä kirjavia kleineja! Mitä eniten toivoisin olisi puhdas valkoinen väri.
Jos alkoi kiinnostamaan kleinipentu, niin pennut ovat odotettavissa Marras-Joulukuussa (:
Emä: BELW-08 + 4xsert Sumuketun Barcelona Girl http://www.karvakuono.org/maikerin/tuulia.htm
Isä: LTW-08 CAW-08 MV-08 FIN & LT MVA Chriskees Black Bouncer http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/snow.htm
Varaukset 3/3
Moonie, narttu
Sara, narttu
Kukka, uros
Pennut
S. Ikuinen Lumous - Kukka
S. Ikuinen Säihke - Sara
S. Ikuinen Valo - Moonie
Sitten vaan sivuja tekemään ;)
Pentueen sivu: http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/ikuinen.htm
Elikkäs, on tullut aika teettää pentue sijoitusnartullani Sumuketun Barcelona Girlillä jonka omistaa nalle. Tuulia on mustan värinen. "Tuulia" on kisaillut jonkun verran ja saavuttanut neljä sertiä sekä BELW-08 tittelin. Luonteeltansa Tuulia on ihana!
Isäksi valitsin oman tuontini, Chriskees Black Bouncer, valkoinen uros joka on saavuttanut paljon Suomessa ollessa. "Snowilla" on pari Kreikan ja Ruotsin valiota.
Omaan makuuni Tuulialla on liian pitkä kuono, mutta Snow ja Snown suku lienee korjauttaa sen. Tuulia on aavistuksen pitkäselkäinen mutta muuten todella kaunis kleinspitz. Snow on melkeimpä täydellinen kleini, paitsi korvat jotka ovat hiukan haralleen asettuneet.
Pennuista voi tulla taaseen minkä tahansa värisiä, sillä molempien suvut sisältävät jos minkä värisiä esi-isiä, ja tällä kertaa on myös mahdollista syntyä kirjavia kleineja! Mitä eniten toivoisin olisi puhdas valkoinen väri.
Jos alkoi kiinnostamaan kleinipentu, niin pennut ovat odotettavissa Marras-Joulukuussa (:
Emä: BELW-08 + 4xsert Sumuketun Barcelona Girl http://www.karvakuono.org/maikerin/tuulia.htm
Isä: LTW-08 CAW-08 MV-08 FIN & LT MVA Chriskees Black Bouncer http://www.tipsuttajat.net/sumukettu/snow.htm
Varaukset 3/3
Moonie, narttu
Sara, narttu
Kukka, uros
Pennut
S. Ikuinen Lumous - Kukka
S. Ikuinen Säihke - Sara
S. Ikuinen Valo - Moonie
Sitten vaan sivuja tekemään ;)

-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Saksanpystykorvista melkein pienimpiä odotettavissa!
Tosiaan, ja jos joku haluaa vierailla vielä Tuulian sivuilla, sinne pääseepi tästä.
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
- Floodari
Ihastuin kaverin irl-kleiniin, ja kyllä kutkuttaisi ottaa yksi pallero :> Koiramäärä vaan ei anna periksi, jos pentuja on vielä joulukuussa varattavissa ja saan hyvin noita luokkasiirtoja niin katselen uudelleen :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Riippuu siitä monta varausta saan (: Palleroitako ei kukaan halua?

-
- Nakkisotilas
Olisin kiinnostunut pennuista! Olen tässä jo katsellut että kuinka vähän kasvattajia tähän rotuun on. Milloin pennut syntyis ja voiko vielä varata? Ottaisin mielelläni yhden. Sivuni: www.freewebs.com/scapik.
Kysy jos on kysyttävää! :)
Kysy jos on kysyttävää! :)
-
- Kanada
Lol mulla olisi sekä mustalle että valkoiselle kleinille kuvat (ja valkoisen kleinin kuvissa esiintyy Thomdy Dom's Fairy King, eli sama kuin pentueen isän kuvissa :'D)
Mää voisin harkita pennun ottoa.
Mää voisin harkita pennun ottoa.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Alkupalat
Mä olisin kiinnostunut :>>
Tulis Balancediin mitteleiden ja shelttien keskelle.
Tulis Balancediin mitteleiden ja shelttien keskelle.
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Noniin, hienoa, varauksia alkaa sadella (: Minnea, jos otat pennun niin suosittelen mustan kleinin kuvien laittamista koiralle :D Hienoa että on näin paljon kiinnostunutta porukkaa (:

-
- Nakkisotilas
Ootko vielä päättäny kuinka ison/pienen pentueen teet?
Sillä ois kiva tietää kuinka monta varausta otat :)
Sillä ois kiva tietää kuinka monta varausta otat :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Nyt näyttää kyllä siltä että varauksia tulee liikaakin kleiniemon synnytettäväksi :)
Kolme pentua olen siis päättänyt että syntyy, ja yksi niistä menee minulle. Nyt kun tuli näin monta varausta, niin valitsen mielestäni sopivimmat, en varausjärjestyksessä. Moonie ja Minnea saavat siis pennun, pahoitteluni Sara.
Moonie ja Minnea: Uros vai narttu?
Kolme pentua olen siis päättänyt että syntyy, ja yksi niistä menee minulle. Nyt kun tuli näin monta varausta, niin valitsen mielestäni sopivimmat, en varausjärjestyksessä. Moonie ja Minnea saavat siis pennun, pahoitteluni Sara.
Moonie ja Minnea: Uros vai narttu?

-
- Alkupalat
Mä ottaisin uroksen : )
your mind on the fantasy, living on the ecstasy
-
- Kanada
Sara saa mun puolesta ottaa sen pennun, mikä olisi minulle varattu. Mun on pakko tällä kertaa kieltäytyä pennun ottamisesta.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Selvä Minnea.
Sara, oletko vielä kiinnostunut pennusta?
T. Kukka
Sara, oletko vielä kiinnostunut pennusta?
T. Kukka
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
- Nakkisotilas
olen :)
Kiitos Minnea!
Kiitos Minnea!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Kleinspitzejä! Syntyvät 15.12.08
Sara, uros vai narttu?
Alan tässä kohtapuolin kehitellä nimiä, sen verran voin sanoa että pentue ei tule olemaan C-pentue, vaikka olisikin sen aika. Pentueella tulee olemaan joku teema (:
Alan tässä kohtapuolin kehitellä nimiä, sen verran voin sanoa että pentue ei tule olemaan C-pentue, vaikka olisikin sen aika. Pentueella tulee olemaan joku teema (: