M: Twenty'sin koiria
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
M: Twenty'sin koiria
Yhyy, nyt tuli lopputili. Vähän valehtelin tuolla Whatsernamen topikissa että jatkaisin kasvatusta collieiden parissa, mutta ei. Asia on nyt niin, että Hassu hiljentää vähän virtuaalitouhujaan. Jätän kuitenkin muutaman koiran yksityiseksi itselleni ja saatan tuon Twenty'sin ekan ja vikan A-pentueen maailmaan, mutta sitten koko kennel saa painua mullan alle. Mikään ei ole ikuista, ei edes Twenty'sin taival. Kauanhan tuo kennel ei virtuaalimaailmassa ollut, mutta.. En mä teitä kuitenkaan jätä! Ymmärrän suuttumuksenne, kasvattajat, saatte tulla vapaasti räyhäämään ja kertomaan mitä mieltä asiasta olette, i know what you feel.
Myytävänä siis:
Joikutassun Aamu-Uninen, suomenlapinkoiranarttu
Hillaliinan Huura Neito, suomenlapinkoiranarttu
Lumilampaan Alkuaine, suomenlapinkoiranarttu
NachtFrostin Dingdong, suomenlapinkoiranarttu
Hampus, suomenlapinkoirauros PÖPÖ
Piquantin Arka Aliisa, suomenpystykorvanarttu, kasvattaja?
Hillaliinan Chileläinen Balleriina, suomenpystykorvanarttu, kasvattaja? KIRSI
Anteeksi. Olen kamala, tämä tekee kipeää mutta tiedän, että tämä on oikea vaihtoehto. Heihei. </3 Ehkä teen paluun vielä joskus uuden kennelin merkeissä, mutta nyt jäävät vain Hassun yksityishurtat.
Myytävänä siis:
Joikutassun Aamu-Uninen, suomenlapinkoiranarttu
Hillaliinan Huura Neito, suomenlapinkoiranarttu
Lumilampaan Alkuaine, suomenlapinkoiranarttu
NachtFrostin Dingdong, suomenlapinkoiranarttu
Hampus, suomenlapinkoirauros PÖPÖ
Piquantin Arka Aliisa, suomenpystykorvanarttu, kasvattaja?
Hillaliinan Chileläinen Balleriina, suomenpystykorvanarttu, kasvattaja? KIRSI
Anteeksi. Olen kamala, tämä tekee kipeää mutta tiedän, että tämä on oikea vaihtoehto. Heihei. </3 Ehkä teen paluun vielä joskus uuden kennelin merkeissä, mutta nyt jäävät vain Hassun yksityishurtat.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Re: M: Twenty'sin koiria
Mutta kun Hassu ei osaa päättää, niin kyllä varmaan pieni sekakennel on tulossa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Mulle Balleriina metsälle ja haukkuun (+ muut vähemmän tärkeet lajit), nuo kuvathan tulee vissiin mukaan? Mulle on tullut ja on tulossa parikin koiraa, eli nyt on kisaamiset vähän täynnä, mutta alkuvaiheessa vähän hiljakselleen ja pikkuhiljaa? Haukussa ja agissa pystytään alottamaan samantien, sekä PAKK:iin kanssa päästään. Tokot ja maastoesteet ym, tulee sitten myöhemmin ensimmäisten luokkien ryntäyksen rauhoituttua :D
Kisa- ja sivunäyttönä vaikka Ajattar, näin pystäri henkeen.
Kisa- ja sivunäyttönä vaikka Ajattar, näin pystäri henkeen.
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
^ Siis totta mooseksessa sulle Veera lähtee, mutta mun täytyy vielä kysäistä tyttösen kasvattajalta Viiviltä. Luulisin kuitenkin että se käy (;
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kyseleppäs ja ilmottele sitten :)
-
- Ei riitä.
Kisaan tota sun koiraas Nacht Frostin Dingdongia koiratanssissa ja huomasin et myyt koiras. Kisoja ei oo ollu en oo voinu kisata. Jatkanko siis silti kisaamista vai jääkö se tähän?
Pinaco Kisser <3
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
^^ Selvä (; Ja kuvathan Veeralle lähtee siis mukaan, mutta tietysti voit aina vielä varmistaa kuvien ottajalta essiltä <:
^ Ethän sinä edes kisannut? Tai ei ainakaan yksäriin tullut yhtään viestiä ilmoitetuista kisoista.. Btw, kisaaminen taitaa kyllä nyt jäädä, tietysti uuden omistajan kanssa voit sopia asiasta.
^ Ethän sinä edes kisannut? Tai ei ainakaan yksäriin tullut yhtään viestiä ilmoitetuista kisoista.. Btw, kisaaminen taitaa kyllä nyt jäädä, tietysti uuden omistajan kanssa voit sopia asiasta.
-
- Ei riitä.
-
- Nostaa rautaa
juu, Sailalta tuli viesti että ei anna valitettavasti kuviansa käyttöön, joten toivottavasti Huura pääsee sitten parempaan kotiin (: Oikeastaan tämä helpotti minuakin koiramäärän kasvun kanssa ^^
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Nyt oli ihan pakko tarttua tähän, nimittäin Teelikamenttilta on saanut kuvaluvat esimerkiksi vivskis ja tuskin on ainoa Hassun kanssa. Eli jos mun puheilla nyt on mitään painoa, niin en kyllä lähtisi pyytämään lupia.Dream kirjoitti:Ja toinen ehto olisi, että saisin puolestasi kysyä Teelikamentteniltä kuvaluvat ja käyttäisin Huuralla samoja kuvia, mitä tähänki asti. Olen nimittäin kuolannut noiden perään jo pitkään :'P
-
- Nostaa rautaa
Tottahan tuo on Kirsi, mutta en käyttäisi Teelikamenttesta kuin vain tuon Minnin kuvia, jotka on Huuralla. En ole ainakaan samoja kuvia nähnyt muilla kuin Huuralla (:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Ookei :D Ei siinä sitten mitään.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voi ihanaa! Suomenlapinkoirauros Hampus myynnissä! Minä olisin kovasti kiinnostunut siitä kenneliini Lounatuuleen.
Sivu [urlhttp://turri.awardspace.com/lahja.php]näyttöä[/url].
Kisa näyttöä.
Koiran kanssa tulisin kisaamaan lähes kaikessa mahdollisessa, erityisesti paimennuksessa ja näyttelyttäisin tätä. Herää vain yksi, tai oikeastaan kaksi kysymystä...
a) Jos todellakin olen niin onnekas, että saisin Hampun, niin minä en saisi sitä jalostukseen käyttää tulevalle evm-sukuiselle lapikas nartulleni?
b) Tulevatko kuvat mukaan?
Ja vielää...
c) Paljon maksaa.. jos rahaa pyydät. Toki minä tuosta voin jotain antaa / tehdä, nimittäin juuri tuollaisesta virtuaalikoirasta olen haaveillut.
Sivu [urlhttp://turri.awardspace.com/lahja.php]näyttöä[/url].
Kisa näyttöä.
Koiran kanssa tulisin kisaamaan lähes kaikessa mahdollisessa, erityisesti paimennuksessa ja näyttelyttäisin tätä. Herää vain yksi, tai oikeastaan kaksi kysymystä...
a) Jos todellakin olen niin onnekas, että saisin Hampun, niin minä en saisi sitä jalostukseen käyttää tulevalle evm-sukuiselle lapikas nartulleni?
b) Tulevatko kuvat mukaan?
Ja vielää...
c) Paljon maksaa.. jos rahaa pyydät. Toki minä tuosta voin jotain antaa / tehdä, nimittäin juuri tuollaisesta virtuaalikoirasta olen haaveillut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Dream, siis oletko ostamassa Huuraa vai et? :'D
Pöpö, myyn Hampuksen sulle (: Kuvat tulevat mukaan mutta voihan vielä kysäistä niiden piirtäjältä iinalta, jos jostain löytyy hänen sähköpostinsa. Ja Hampusta ei voi enää käyttää jalostuksessa, sillä on jo 2 pentuetta takana ja muuten koiran suku tulisi liian yleiseksi virtuaalilappareiden keskuudessa. Lisäksi Hampus on valioitunut jo paimennuksessa, joten sitä ei kannata enää siinä kisauttaa 8))
Pöpö, myyn Hampuksen sulle (: Kuvat tulevat mukaan mutta voihan vielä kysäistä niiden piirtäjältä iinalta, jos jostain löytyy hänen sähköpostinsa. Ja Hampusta ei voi enää käyttää jalostuksessa, sillä on jo 2 pentuetta takana ja muuten koiran suku tulisi liian yleiseksi virtuaalilappareiden keskuudessa. Lisäksi Hampus on valioitunut jo paimennuksessa, joten sitä ei kannata enää siinä kisauttaa 8))
-
- Nostaa rautaa
Hieman sekaavaahan tämä on, mutta siis päädyin siihen etten ota Huuraa, kun en Teelikamentteniin saanut kuvalupia (: Pääsee sitten ahkerampaan kotiin ja vältyn taas yhdeltä uudelta koiralta ^^