Virtuaalikennel Nori - Pirteää menoa! //uudistuksia!
- Roenna
- Alkupalat
Virtuaalikennel Nori - Pirteää menoa! //uudistuksia!
Nori on saatu valmiiksi 07.09.2008 ja on siis vielä hieman keskeneräinen. Vain yhden koiran sivut toimivat mutta korjaan asiaa viikon mittaan! Nori kasvattaa Sk kettuterriereitä. Kenneliin otetaan hoitajia. Risuja ja Ruusuja saa antaa ja otan parannus ehdotukset mielelläni vastaan.
Kommenttia, kiitos! ^^
NORI - ASTU SISÄÄN
//13.9.2008, nyt on sitten uudistuksia tehty. Vieraskirja on saanut uutta väriä ja index sivua korjailtu paremmaksi. Kohta laitan kaikki koirat toimimaan!
//14.9.2008 Kaikkien koirien sivut toimivat!
Kommenttia, kiitos! ^^
NORI - ASTU SISÄÄN
//13.9.2008, nyt on sitten uudistuksia tehty. Vieraskirja on saanut uutta väriä ja index sivua korjailtu paremmaksi. Kohta laitan kaikki koirat toimimaan!
//14.9.2008 Kaikkien koirien sivut toimivat!
Taukoilua toden teolla... ^^
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Virtuaalikenne Nori - Pirteää menoa!
Sk kettuja! Mulle ilmoitus ensimmäisestä pentueesta :D
Sivut. Nimi on kiva, itse asiassa tosi kiva. Muttei vissiin tarkoita mitään? Ulkoasu on tosi nätti väreiltään ja yksinkertaisuudeltaan. Tekstit ovat mukavan rennot ja niitä on kiva lueskella. Koirien sivuista ei näköjään toimi kuin Niten sivu ja nätti koirahan tuo on. Koirat -sivulla on kuitenkin parikin kohtaan, mihin on jäänyt linkit laittamatta. Ja jokaisen sivun loppuun on jäänyt "Olen linkki" -linkki, vissiin vahingossa? :D
Vieraskirja kuitenkin petti. Tuo harmaa ei sovi yhtään ja linkkien värit olisi voinut määritellä. Ja olisihan se kiva, jos viekku olisi samoissa väreissä kuin itse sivutkin.
Sivut kuitenkin kokonaisuudessaan on tosi kivat teksteineen. Koristekuvat on kanssa kivasti sommiteltu, vaikka olisinkin toivonut kasvattaja -osioon suloisempia pentukuvia.
Sivut. Nimi on kiva, itse asiassa tosi kiva. Muttei vissiin tarkoita mitään? Ulkoasu on tosi nätti väreiltään ja yksinkertaisuudeltaan. Tekstit ovat mukavan rennot ja niitä on kiva lueskella. Koirien sivuista ei näköjään toimi kuin Niten sivu ja nätti koirahan tuo on. Koirat -sivulla on kuitenkin parikin kohtaan, mihin on jäänyt linkit laittamatta. Ja jokaisen sivun loppuun on jäänyt "Olen linkki" -linkki, vissiin vahingossa? :D
Vieraskirja kuitenkin petti. Tuo harmaa ei sovi yhtään ja linkkien värit olisi voinut määritellä. Ja olisihan se kiva, jos viekku olisi samoissa väreissä kuin itse sivutkin.
Sivut kuitenkin kokonaisuudessaan on tosi kivat teksteineen. Koristekuvat on kanssa kivasti sommiteltu, vaikka olisinkin toivonut kasvattaja -osioon suloisempia pentukuvia.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Tosi ihanan värinen ulkoasu, vaaleanpunaista, valkoista, harmaata ja mustaa. Sopivat todella hyvin keskenään! Vaikka ulkoasu onkin kuvaton, se näyttää tosi hyvältä tuollaisenaan. Linkit ovat kivassa paikassa ja näyttävät hyviltä. Yleensä en oikein pidä tuollaisista navigaatiokohdista joista löytyy päivityksiä jne, mutta tuo on todella kivan näköinen. Tähän sopii kyllä paljon paremmin vain nuo koristekuvat tekstissä kuin kuvat leiskassa.
Itsekin voisin oikein mielelläni tuota ulkoasua pitää, tosi nätti! En oikein mitään pahaa tuosta löydä. Kennelissäsi on muutenkin oikein asialliset tekstit ja sitä löytyy. Tosi hyvä kenneli! Arvosanana saisit varmaankin 9.
Itsekin voisin oikein mielelläni tuota ulkoasua pitää, tosi nätti! En oikein mitään pahaa tuosta löydä. Kennelissäsi on muutenkin oikein asialliset tekstit ja sitä löytyy. Tosi hyvä kenneli! Arvosanana saisit varmaankin 9.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
Vinkvink nori on japania ja tarkottaa syötävää merilevää.Kirsi kirjoitti:Nimi on kiva, itse asiassa tosi kiva. Muttei vissiin tarkoita mitään?
Ulkoasu on aika kiva. Vaaleanpunainen, harmaa, valkoinen ja musta on aika kiva yhdistelmä. Navigaatio oli selkeä ja toimiva. Sivuilla on kivasti tekstiä, enkä löytänyt pahemmin mitään kirjoitusvirheitäkään. Ja aika jees, kun löytyy nyt lisää hoitajia ottavia kenneleitä. Ainut mikä sivuilla häiritsi mua suuresti, on nuo koristekuvat. Ovat pikselöityneitä ja vähän kökön näköisiä, kun kokoa on vain pienennetty. Näyttäisivät huomattavasti mukavammilta, jos ne olisi kaikki leikattu saman kokokoisiksi/korkuisiksi/levyisiksi what ever.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No mä meinasin, että japanilta toi kuitenkin kuulostaa, mutten jaksanut japsi sanakirjaa yläkerrasta hakea :D Tosin jos tuo syötävää on, niin eipä tuota edes olisi sieltä välttämättä edes löytynyt.Satu kirjoitti:Vinkvink nori on japania ja tarkottaa syötävää merilevää.Kirsi kirjoitti:Nimi on kiva, itse asiassa tosi kiva. Muttei vissiin tarkoita mitään?
- Noemie
- Syvällistä
Mukava kennel, todella upea ulkoasu. Pidän yksinkertaisista ulkoasuista, ja tuo ulkoasu on juuri niitä ulkoasuja, joista pidän yli kaiken. Ulkoasussa kun ei näemmä ole kuvia, on hyvä että olet laittanut sivulle kuvia. Hyvä esittely kennelistä ja plussaa siitä että on hoitajatoimintaa. Navigaatio on mukava, pidän linkeistä. Nimikin on mukava.
I summer! classic, but so true.
-
Mirzu
- Syvällistä
Enter-sivun taustaväri ei sovi ollenkaan ulkoasuun, mutta itse kyltti vaikuttaa jo mukavalta. Kennelin ulkoasu on mitä ihanin! Harmaa ja pinkki sopivat hyvin yhteen, vaikken sitä kuvitellutkaan. Nimi on ihan ok, itse en pidä kauheasti tuollaisista "lyhyistä" nimistä. Navin linkit olisivat voineet tulla laatikkoihin, kun kursori on linkin päällä, sitten lay olisi mitä mainioin. Mutta, kun tutkin paikkaa tällain pikaisesti, kyllä se ihan kivalta paikalta vaikutti. :: )
- Roenna
- Alkupalat
Todella paljon kiitoksia hienoista kommenteista! Yritän saada vieraskirjan hieman paremman näköiseksi ja index sivunkin hieman sivuunsopivammaksi! ^^ Ja tosiaan Nori siis tarkoittaa japaniksi merilevää.
Kirsi, ihana kuulla että on tällekkin rodulle kysyntää! Ilmoittelen heti kun on pentue tulossa :D
// Lisää kommenttia saa pistää :)
Kirsi, ihana kuulla että on tällekkin rodulle kysyntää! Ilmoittelen heti kun on pentue tulossa :D
// Lisää kommenttia saa pistää :)
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Heti sisään astuessa tuli tosi kotoisa olo ja rupesin ihan vakavasti miettimään, että ottaisin joskus hoitokoiran :) Todella nätti ulkoasu ja esittely sivu oli ihanan selkeä. Kuvia on kivasti sivuilla ja ne ovat aiheeseen sopivia. Nimikin on tosiaan yksinkertainen ja ytimekäs. Ei kyllä tullut mitään negatiivista mieleen.. Kyllä on hieno lyhyesti!
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Milbu-96
- Ei riitä.
- Roenna
- Alkupalat
Suuri kiitos heinoista kommenteista ja kiitos ihanasta vastaanotosta. Pyrin nyt viikonloppuna tekemään vielä pienenlaista pilkunviilausta. Kaikkien koirien sivut tulevat siis näkyviin tänä viikonloppuna!
Miira, kiitos ihanista kommenteista ja olet tervetullut valitsemaan mieleisesi hoitokoiran!
// Reippaasti kommenttia kehiin ^^ Ja hoitokoiran ottaminenkin sallittua :>
Miira, kiitos ihanista kommenteista ja olet tervetullut valitsemaan mieleisesi hoitokoiran!
// Reippaasti kommenttia kehiin ^^ Ja hoitokoiran ottaminenkin sallittua :>
- Roenna
- Alkupalat
Re: Virtuaalikennel Nori - Pirteää menoa! //uudistuksia!
Vieläkin saa heittää kommenttia kehiin! :)