Davinheim and Debesis
-
Reetta
- Kanada
Davinheim and Debesis
Davinheim and Debesis sai uuden ilmeen. :) Tällä kertaa sain aikaiseksi jotain raikkaampaa, aina ennen olen tummien värien kanssa sählännyt, mutta nyt on vaaleaa. Kaikilla muilla sivuilla paitsi koirien on jo uusi ulkoasu, ne vaihtuvat pian. Palautetta, kommentteja, kehuja ja kritiikkiä kiitos. Niin sivustosta kokonaisuudessaan kuin uudesta ulkoasustakin.
-
Mirzu
- Syvällistä
Re: Davinheim and Debesis
Nopeaa kommenttia, näet kiire on..
Layout on kiva, mukavan rauhalliset värit ja kuvat on sommiteltu hienosti yhteen. Lein fontit on tuollaiset perus-, ehkäpä hieman liiankin tavalliset makuuni. Tai tarkoitan sitä, että tuota samantapaista fonttia on joka paikassa ulkassa. Koirien sivut ovat selkeät, eikä siellä ole paljon kaikkea sotkua. Anteeksi, en kerennyt enempää kommentoida, mutta tämä saanee riittää. ^^
Layout on kiva, mukavan rauhalliset värit ja kuvat on sommiteltu hienosti yhteen. Lein fontit on tuollaiset perus-, ehkäpä hieman liiankin tavalliset makuuni. Tai tarkoitan sitä, että tuota samantapaista fonttia on joka paikassa ulkassa. Koirien sivut ovat selkeät, eikä siellä ole paljon kaikkea sotkua. Anteeksi, en kerennyt enempää kommentoida, mutta tämä saanee riittää. ^^
-
Reetta
- Kanada
Kiitos kommentistasi. :) Lisää olisi kiva kuulla.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Ihan pikapikapikapika komma, ja vieläpä pelkästä ulkasta:
Ihanat värit ;) Mä tykkään, se tuo rauhallisen tunnelman kun astuu sivuille. Noi pennut on nams <3
Mutta belgi on kökösti rajattu.
Ihanat värit ;) Mä tykkään, se tuo rauhallisen tunnelman kun astuu sivuille. Noi pennut on nams <3
Mutta belgi on kökösti rajattu.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies