Lk saksanseisojia, syntyneet ja söpöjä ovat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Mona
Kriisissä
Viesti:

Lk saksanseisojia, syntyneet ja söpöjä ovat

Viesti Kirjoittaja Mona »

Elm'siin olisi suunnitteilla lk saksanseisojapentue, jos kiinnostusta löytyy (vähän epäilen, eh).

Sakanseisoja on metsästyskoirarotu, joka sopii hienosti useaan eri lajiin. Omimmillaan se on kanakoirakokeissa (vaatimuksena pennulle on, että se saa ko. lajissa kisata) ja mejässä, mutta sopii loistavasti esimerkiksi myös tokoon ja koiratanssiin.

Emänä on BH vFIN KVA vFIN TVA vKTV vKANS LT FIN EST SWE BEL RUS DK GBR MVA vMV-07 vRUSW-07 vBELW-07 vLTW-08 Joy Vision Perfect Lunacy. Lori kisaa lisäksi agilityn MAXI II-luokassa.

Pentueen isä on englantilainen Kingston Great Grand Deal, upea käyttökoira jonka menestys ei ole jäänyt vähäiseksi myöskään näyttelyiden parrasvaloissa. "Grant" on luonteeltaan rauhallisempi kuin Lori-höselö, joten pennuista on odotettavissa ihan tasapainoisia yksilöitä... :lol:

Pentue tulee syntymään 21.9., joten vielä on runsaasti aikaa varailla! Jos kuvat uupuvat, Jerryltä voi tod.näk. kysellä tuota hänen linkittämää kuvaa (?).

Lukekaahan vielä myyntiehdoista jne.

Varaajat:
Spyro, narttu, Elm's Sofa Song
Susityttö, narttu, Elm's Hatful Of Love
Vähän on kuollut, mutta pentue on joka tapauksessa tulossa :D. Itse asiassa jo syntynyt.... Pentuesivukin on edelleen kesken, mutta päätin että tähän syntyi 2 pentua, joista toisen yritän sitten myydä (kun jaksan). Innostus on tosiaan nyt pyöreä nolla, pahoitteluni oikeasti :D. Oli miten oli, tässä on nimiä joista voit valita:

Elm's See The Sun
Elm's Tick Of Time
Elm's Got No Love
Elm's Matchbox

Kaikki nimet ovat siis The Kooks-yhtyeen kappaleita :---). Tuleva pentuesivu on täällä, sen voit linkittää kasvattajasta (Mona). Sieltä löytyy vanhemmat ja syntymäaika, Lorin sivuilta löytyy sitten emän suku. Isän on kokonaan evm, mutta keksin sukutauluun jossain vaiheessa loput nimet.
KUVAT SAA MUKAAN, ODOTAN ETTÄ JERRY SENDII NE MINULLE ;).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Sikko
Floodari

Re: Lk saksanseisojille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mulla sinänsä kyllä saattais mahdollisesti olla kiinnostusta, mutta mulla ei oo kuvia. s: Pitkään oon jo miettiny, josko jonkun kanakoiran laittaisi. Hmm, voisi tosin alkaa kuvia metsästämään.
you know what i like about people?
their dogs
Mona
Kriisissä
Viesti:

^ Minua ei haittaa, vaikka koira kisaisi kuvattomana :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Äh, minua kiinnostaisi, mutta tällä hetkellä ei ole kehuttavaa kilpailunäyttöä :/
Mona
Kriisissä
Viesti:

^ Lupauksellakin aktiivisesta kilpailukäytöstä pääsee pitkälle ;). Huomasin pyynnöistä & tarjouksista, että sinulla on saksanseisojakennel suunnitteilla?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Eikös Lori ole muuten jo vRUS & vLT & vEST & vBEL & vSWE & vFIN & vKANS MVA? : D
Mona
Kriisissä
Viesti:

^ Lori sai juuri viimeisen Liettua sertin, ja ne on nyt lähetetty listalle. Kunhan saadaan vain nuo vahvistettua, niin kyllä, Lori on "parin" maan muotovalio :D
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Mona kirjoitti:^ Lupauksellakin aktiivisesta kilpailukäytöstä pääsee pitkälle ;). Huomasin pyynnöistä & tarjouksista, että sinulla on saksanseisojakennel suunnitteilla?
Mukavaa, sitten olisin todella kiinnostunut :> Voisinkin piakkoin laitella tulevan kodin osoitetta ja jotain suunnitelmia.

Ja näin on, Aeris onkin jo pian valmis, sitä olen työstänyt kyllä niska limassa :>
Mona
Kriisissä
Viesti:

Ylöspäin
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Eli kiinnostusta olisi narttupennulle. Pentu saisi pysyvän, ja aktiivisen kodin Aeriksesta. Sillä tultaisiin kilpailemaan ainakin kanakoirakokeissa ja mejässä, tottakai muissakin lajeissa ja nyt Aeriksen molemmilla koirilla onkin kolme päälajia missä ne kilpailevat, eli pennullekin tulisi ainakin kolme lajia, missä sitten haviteltaisiin valionarvoa.

Myöhemmin, kun tuloksia on tullut, niin tottakai teetettäisiin ainakin yksi pentue, ei varmaankaan enempää. Aeriksessa pentu saisi kuitenkin siis kilpailla niin paljon, kuin minä suinkin jaksan, ja valioituminen ainakin yhdestä lajista on tiukasti mielessä. Näyttelyissäkin tulisimme käymään ainakin jonkin verran, mutta koska Aeriksessa painotetaan enemmän käyttö- kuin näyttölinjaisiin saksanseisojiin, niin tottakai kävisimme enemmän käyttöpuolen kisoissa.

En tiedä onko tämä nyt vakuuttavaa, mutta yritetään kuitenkin, kun tosiaan vasta olemme Aeriksen kanssa startanneet.
Mona
Kriisissä
Viesti:

Spyro, sinulle lähtee kyllä pentu :). Toivoisin vielä ainakin toista varaajaa, joten ei kai sinua haittaa pieni odottelu?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Oi, sepä mukavaa :D

Eipä minulla kiirettä ole, kunhan saadaan näiden kahden kanssa kunnolla kisaura aloitettua ihan ensiksi, niin sitten voidaankin uuden tulokkaan kanssa aloittaa aivan rauhassa, kun nämä kaksi ovat saaneet kisata edes vähän.
Mona
Kriisissä
Viesti:

Nostetaan
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Synphony
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Synphony »

Nartusta olisin kiinnostunut (tosin uroskin kelpaa), käyttökotiin (KAER, MEJÄ) tulisi ja näyttelyissäkin käytäisiin. Ja tänne siis veisin: http://freewebs.com/tirppatorpan
Mona
Kriisissä
Viesti:

Synphony, kuulostaa hyvältä :). Pitääpä alkaa nyt puuhaamaan tätä pentuetta vähän aktiivisemmin :D.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Vastaa Viestiin