Esittelyssä tuore kennel, Rêve

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Milda
Alkupalat

Esittelyssä tuore kennel, Rêve

Viesti Kirjoittaja Milda »

" Et ollut nähnyt ennen mitään kauniimpaa. Et mitään samanlaista, etkä mitään niin hiljaista paikkaa. Se oli kuin postikortin kaunis kuva, koskematon luonto, kaunis järvi ja lämminhenkiset rakennukset. Vaalean sävyissä, kilpaa toisistaan ottavat puutalot korostivat näkyä. Se oli kennel, keskellä kauniiden maisemien. Sen nimi oli Rêve. Ja nimensä veroinen se olikin. Suomennettuna, tämä kaunis sana tarkoittaa unelmaa. "

Hei. Onnea, olet selvinnyt kuolaavien kirsujen, ja heiluvien häntien joukosta tänne Rêveen, joka siis on virtuaalinen kennel – kaikin puolin. On ilo saada juuri sinut tänne, katselemaan sivuja. Joko antamaan kritiikkiä siitä, mitä olisin voinut tehdä toisin, tai ruusuja siitä, miten olen onnistunut. Painoitamme siis hoitajatoimintaan, pentueisiin, yhteistyöläisiin, kisaamiseen jne. Ilman teitä ei kenneli pysyisi pystyssä, ja minä todella haluan saada Rêven pysymään pystyssä pitkään.

Hmm, laumasta. En kasvata tiettyjä rotuja, vaan kenneliltä löytyy vähän erilaisia rotuja. Toivottavasti löydät sen suloisen pörröturkin, ja pyrkisit hoitajaksi? Kennelini kaikki koirat ovat erilaisia luonteeltaan, ulkomuodoltaan ja tavoiltaan. On laiskoja, villejä, ahmatteja ja kurittomia, eli kaikkea mahdollista. Jokaiselle löytyy varmasti se sopiva hoidokki, kunhan vain ajan kanssa rupetta katsomaan jokaisen koiran sivuja läpi. Tutustu koiriimme linkistä, jossa lukee lauma.

Nyt kun olet selvittänyt tiesi jo näinkin pitkälle, voin iloisesti sanoa, että tervetuloa vain! Saat jatkaa tästä nyt ilman minun hössötystä, toivottaavsti pidät kennelistä. Tervetuloa Rêveen!

- Milda / http://freewebs.com/yksityiskennel