M: kaikki myyty :)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

M: kaikki myyty :)

Viesti Kirjoittaja Rami »

Rekiyön on ilmeisemmin tullut tiensä päähän. Tällä hetkellä muutamia kuukausia on vierinyt vailla minkäänlaista kisaamisinnostusta. Eivätkä virtuaalitouhut muutenkaan enää kiinnosta. Harmittaa.
Päätin nyt sitten myydä Rekiyön koiria hyviin koteihin, mikäli joku näitä vielä tahtoo. VFBLn kohtalosta en vielä tiedä.

Huom! Jalostukseen en jaksanut laittaa, mutta koiria Tuiskun Haudi ja Siberian Susi saa käyttää jalostukseen nyt, jos joku haluaa. Näistä saa minulta kysyä toki tarkemmin. Virdis ja Taiga ovat jo jälkeläisensä tehneet.

BH VFBV PVV-08 vKTV vFIN PMVA Kiriesnow Getting Still Colder- MYYTY ROOSAPEIKOLLE.

BH VFBV vKTV Rekiyön Laikan Muistolle. - MYYTY PEHKOLLE

BH vKTV VFBV VAVA vNJW-08 Wolfpack Witchdrums. - MYYTY PEHKOLLE

vFIN PMVA Sivukaistan Merihelmi - MYYTY JUULIALLE

Kaikilla koirille haluan hyvän ja pysyvän kodin. Tulen varmasti katselemaan entisten koiriani sivuja joskus. Ja kysykää ihmeessä myös jalostukseen.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: M: siperianhuskyjä + shih tzu (kisattuja kaikki)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Eijeijeijei! Älä ihmeessä lopeta virtuaalitouhuja Mirabella, älä. :(((((

Jos sä kerran meinaat joka tapauksessa harventaa porukkaa hyviin koteihin, niin mä olisin valmis tarjoamaan Venlalle uuden asuinpaikan Haltiapolusta, mikäli saat varmistuksen Jinxiltä että saat myydä Venlan.
Toisaalta olisin kiinnostunut myös Sputista. Jos sie mulle jomman kumman haluaisit luovuttaa Haltsiin, olisin enemmän kuin iloinen, saisivat varmasti hyvän ja aktiivisen kodin!

Suunnitelmissa olisi kisata monipuolisesti kaikissa lajeissa, valjakko, näyttelyt ja toko menisivät ainakin näillä näkymin etusijalle, kun noin paljon muita saavutuksia edellämainitsemillani on. Toki muitakin lajeja kokeillaan varmasti.
Kuvia minulta löytyy, tosin en ole vielä aivan varma mitkä kuvat laittaisin. Jos saat myydä mulle esim. Venlan, voisin mahdollisesti kysyä samasta paikasta kuvalupia mistä Venlan aiemmat kuvat ovat, mikäli se vain sinulle sopii.

Kysy toki lisää, jos jotain jäi epäselväksi. Mä niin toivon, ettet sä lopettais virtuaalikoirailua. ):
ja jos oot lopettamassa mutta päätät kuitenki tehä comebackin, niin voit saada noi ipanas takas jos tulee ikävä :3

//EDIT: Jomman kumman lisäks Flokin olis tervetullut Haltiapolkuun, eikös me sitä paitsi suunniteltu, että käytetään neitiä jalostukseen jollekin urokselle? Lisäksi mulla on kuvaluvat tuolta Takodasta, eli tyttö vois kisata samoilla kuvilla mitä ennenkin.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Jooh. No sun kisaamiset tiedetään, hoidat koiras aktiivisesti kisoihin! :)
Jinx ei ole vielä mtn vastannut, mutta mun puolesta voit toki ottaa Venlan, ellei Jinx sitä halua. Ja Sputkin lähtis mielellään sun mukaan, sillai sille tulis varma turvapaikka loppuelämäkseen.

Flosta tosiaan keskusteltiin. Jahka vveera ilmoittelee (Flohan on Ratapihan wanha kasvatti), niin voisit Flon ottaa - sitten tää jalostukseen käyttökin onnistuisi helposti. Flolla on kumminkin IRL jo aikas kivasti ikää...

Mäkään en virt. touhui haluais lopettaa. Mutta muutamia kuukausia oon junnannu jaksamatta laittaa tikkua ristiin, esim. kisaamisen kannalta. Joten ehkä joskus teen comebackin, hope so. Jaja. Kyllä mä täällä varmaan vielä jonkun verran pyörin, turrilassa, kun tuo VFBL on mun omistuksessa ja domainilla ;)
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja redroses »

Apua. Toi Pyry alko ihan himottamaan. XD Et kuitenkaan varmaan anna sitä tämmöseen FCI 1 ja 2 erikoistuneeseen kenneliin ?

Pyry pääsisi hyvään kotiin, omasta mielestäni siis. Aktiivisesti kisattaisiin, nyt varmaan enemmän näyttelyiden puolella kun on joitain valionarvoja saatu, mutta käyttöpuolelta päälajeiksi otettaisiin toko ja valjakkoajo. Agilitya siinä sivussa sitten. Ja kun ukko nyt noin hyvin on kisoissa pärjännyt, niin pentue olis tietysti kiva sitten joulun/kevään puolella (:

Pivikojahan mä itsekin harrastelen kun yks semmonen tuolta löytyy, että näyttöpuoltakin tulee sitten harrastettua. Empä mä muuta oikein osaa sanoa, onko mulla joku vamma tai joku kun tekstiä ei tänään oikein tule ;oo

Mutta mieti (: Kyllä tuosta Pyrystä hyvää huolta meidän luona pidettäis ;d
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

No mä pelastan meille kaikki kolme, jos vain vveera ja Jinx ilmottelee että heille tällainen sopii. :D
Voin myös kaivella noita vanhoja tuloksiakin kisoista (esim. näyttelyt). Ja Sputille voi varmaan tekasta sivut jo, kun on sun oma kasvatti ja määräät sen tekemisistä? Suunnittelin vähän kysäseväni noita Snorokkin kuvalupia, jos kerran päätät lopettaa, toivottavasti se sinulle sopii? Sais Sput ainakin käyttökuvat, jota varmasti toivot.

Ja toki mä sulle ilmoittelisin säännöllisin väliajoin tän kolmikon tekemisistä, jos nää kaikki nyt mulle lähtis. Toivottavasti Jinx ja vveera vastailee pian asiaan liittyen.
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Venla ois aika namu, mutta täytyy vielä miettiä <;
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Morjens immeiset.
Jinx vastannut, ja hyväksyy Venlalle tarjotun kodin Pehkon luota (sori Hassu..). Eli ainaki Sput ja Venla tulee sulle, pehkosein. Ja Flokin, mikäli vveerasta se on ok.
Ja wink: SULLA ON TULOS PENTUE.. Nyt ois hyvä tilasuus saada käyttöön mun koiria 8'D Isäehdokas ku ei ollu viel varma.. Susi ja Haudi...

Jaja roosapeikko. Katoin koiries kisakalentereja, eivät olleet mitään hehtaaripituisia. Muttamutta, oikeastaan Pyry voisi kyllä muuttaakin teille, kunhan valjakkoajossa kisattais. Pentuekin on ok, kunhan narttu valitaan huolella.. Eli Pyry läks sitten ilmeisesti teille. Haluun vielä nähä sivut. Ja juttele Sigin kanssa kuvista..
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Oi, ihanaa! :D Snorokkista mulle vastattiinkin, Sput voi jatkaa noilla samoilla kuvilla. Venlan kuvista ei oo vielä varmuutta, kun en oo siitä kennelistä mitään vastausta vielä saanut. Venlalle ja Sputille rupeankin sit tekemään sivuja tässä.
Totahan mä olenkin miettinyt. :D Toi Susi kiinnostais kovasti partneriks Railolle, mutta mä mietin vielä. (: Ja miten nyt noiden Snorokkin kuvien kanssa, kun sä kerran lopetat, onko sunkin käyttämät edelliset kuvat vapaata riistaa siihen asti kun teet comebackin (sillä minä uskon näin)?
† † † ask me anything &
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Juu, ei nuo listat niin pitkiä ole koska olen remontoinut ja aloitin nämä touhut muutenkin kaksi-kolme kk sitten : )

Mutta TÄSSÄ ukko nyt sitten on. Et ikinä arvaa miten ärsyttävä oli noita kisakalentereita täytellä ja etsiä linkkejä :lol: Mutta selvisimpä siitä. Kysyin Sigiltä noista kuvista, ei ole vielä vastannut.

Ja tosiaan kyllä me tota valjakkoajoa jatketaan nyt kun siihen olen tutustunut. Ja kuulumisia voin kyllä kertoa, eikös Pyry ole vahvistamaton vDK PMVA myös ?
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Pehko: vveera vastas mulle, ja haluaa myydä Flon itse. (sähän voit anoa Flota siis vveeralta ;)) Eli sen jalostuskäytöstä en tiiä myöskään. Hyvä, että Sput voi jatkaa samoilla kuvilla. Mielestäni nimittäin hyvät kuvat - jostain näyttelystä taisi EH tulla.
Nooh, comebackin tekeminen on tietenkin vaikeempaa, jos ja kun ihmiset ottaa käyttöön Snorokkin huippuhuskyjen kuvat, joilla mun omat koirat ainaki on pärjänny. Muttaah, eihän sitä voi kieltääkään. Jaja, mä pidän sitten Rekiyön sivut kyllä netissä - eli niistä ette eroon pääsekään. Hahaa.

ÄRH. Sori roosapeikko, nyt mä sekotin. Siis Jessicalta niistä kuvista pitää kysyä, eikä Sigiltä. Hyvä minä -.-'
Mutta niin, olit linkittäny Pyryn kuvan - mutta vähän aivoja käyttämällä löysin sen uudet sivutkin. Ja joo, tanskan valiohan tuo kanssa on, mutten ole tainnut liitolle ilmoittaa. Mutta uudet sivut näyttävät hyviltä - varmasti hirvittävä vaiva on ollu ettiä kisojen osotteita!
juulia
Floodari

Re: M: shih tzu (kisattu!)

Viesti Kirjoittaja juulia »

Nyt sorrun, haluaisin tuon Helmen! :D Teen tarjouksen ihan just, äiti pakottaa auttamaan ruoanlaitossa.
/Elikkäs elikkäs, kastike tuli tehtyä ja nyt tarjoan. Rakastuin tohon koiraan <3_____<3

Geewasin kaikenkirjavan lauman joukkoon siis Helmeä kaipaisin. Koiria löytyy FCI1, 3, 5, 7 ja 9, ja lisäksi on tulossa kaseistakin yksi. Rotuna shih tzu on minulle uusi, mutta tuolta yseistä tosiaan on jo yksi kromfohrländer, Trin Taz Dawn Chorus "Mena". Olen nyt noihin pikkukoiriin rakastunut ihan täysillä, Menan lisäksi minulle tuli tässä myös borderterrierityttö. Mukavaa ottaa välillä erilaisia koiria. :)

Helmen kanssa kisattaisiin PIVIKO- näyttelyissä vielä paljon, maastoesteissä, tokossa, koiratanssissa, agilityssä ja flyballissa valioksi asti ja myös BH- koe suoritettaisiin, ehkäpä jopa RH-E (en nyt tiedä, saako shih tzut siinä kisata, mutta kai sen soveltavuusjutun ainakin saa). Kuvat voisin kerjätä Sigitiukselta myös omaan käyttööni, ja se varmaan onnistuu, onhan Sig ennenkin antanut yhdet kuvat käyttööni. Katso kisanäyttöä täältä, sieltä löytyy niin tuoreempaa kun vähän vanhempaa näyttöä.

Helmelle antaisin varmasti hyvän loppuelämän, ja ehkäpä jopa teettäisin sillä pentueen, kun se on BH- kokeen suorittanut ja valioutunut parissa lajissa, tietenkin vain jos se on sulle Mirabella ja Jebille kasvattajana myös ok. En lukenut nyt ekaa viestiä (luin sen silloin, kun topsa oli ihan uusi), eli oletko siis kysynyt Jebiltä voiko Helmen myydä? Niin ja sopiiko, että vaihdan tytön kutsumanimen - minulla on jo yksi kasvatti, suomenlapinkoira Geewas Lavender, jonka kutsumanimi on Helmi, ja en haluaisi samoja nimiä omille koirilleni ja kasvateilleni.

Käviskö tällainen suunnitelma? Helmen erittäin mielelläni ottaisin! :)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Voijuma, laitan sigille pahoitteluviestin. Ja tosiaan, olen koko aamun sählännyt, eli väärä linkki nyt on pienintä mitä tässä on sählätty. Mutta hyvä että löysit sivut silti ; )
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Juuh. Juulia, saat Helmen. Sillä on teetetty jo yksi pentue (Sivukaistan nimiin), elieli. Noo, tulevaisuudessa keskustele varsinkin Jebin kanssa.
Kuvat tosiaan ano Sigiltä. Kisanäyttö oli vakuuttava. Ja kutsumanimen vaihto on ok.
Eli sitten vain sivuja väsäilemään 8)

Jop Roosapeikko, ja sori viel sekoiluni.
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Mä ihan kasvattajana yllätyin, kuinka joku on kiinnostunut shih tzuista, kun tuntuu välillä, ettei ketään kiinnosta. Tosi kiva kun Juulia tarjoat Helmelle kodin, ja mun puolesta sen kutsumanimen voi vaihtaa. ;) Neidillä on kolme pentua: Sivukaistan Mars, Sivukaistan Merkurius ja Sivukaistan Venus. :) Voidaan sitten miettiä yhdessä, jos haluat vielä pentueen teettää. Ihan pieni pentue vois olla mahollinen.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

^Juu, eipä tässä mitään. :)
Kyllähän pieni pentue olisi tosi kiva juttu... Kattellaan miten tyttö menestyy ja niin edespäin. Sivut teen tiistaina, nytkin olen salaa koneella ja huomenna en saa tulla. :D
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Vastaa Viestiin