vFCI:n rekisteröinnit

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

vFCI:n rekisteröinnit

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

"Ei oo mitään ideaa rekisteröidä koiria enää kun rekisteröinnit ei toimi."

Tuttu lause viimeiset pari kuukautta?
Sama kävi häiritsemään täälläkin, kun koirieni rekisteröintinumeroita ei kuulunut listalle ja kuukausia alkoi kulua niiden laitosta sisään liittoon. Tarjosin Rotalle apuani, koska mulla on ollut ihan riittävästi aikaa olellessani kakkoskoneellani, jolla ei voi muuta tehdä kun pyöriä ympäri nettiä ja jutella ihmisille. Ajattelin, että nyt kun kerta oon valmis pienimuotoisen projektini kanssa, on hyvä jollain tapaa hihkaista turrilassakin aiheesta ja sikäli kun valmiita topiceja ei v-koiraystävien puolella vielä ollut, näin sitten. Noin puolentoista tuhannen koiran rupeama on lävitse.

vFCI:n koirarekisterin jono on tyhjennetty ja uusia rekisteröintejä otetaan vastaan.
Pitäkää huoli, että laittamanne koirien tiedot ovat oikein, sillä se helpottaa huomattavasti päivittelijöiden - tai no, tällä hetkellä minun - työtä. Päivittelen noita rekisteröintejä todennäköisesti yksin tässä jonkun aikaa ihan Rotan iloksi & avuksi. :)

Viimeisin tehty rekisteröinti on VTR-9989, eikä ainakaan minulla ole mitään käsitystä mitä tulee tapahtumaan kun 9999 tulee täyteen.. Se nähdään pian, tai Rotta infoaa aiheesta tarkemmin.
edit/ rekisteri oli niin fiksu että siirty itse yli kymppitonnin :D rekisterinumeron 10000 sai salukiuros

Ohella, koska tätä aikaa näyttää käsissäni olevan, päivitin vFCI:n jäsenliittojen listan, sillä sen oikeasta päivittelijästä -Milla-:sta ei ole taas tammikuun jälkeen kuulunut yhtään mitään ja useammat liitot ovat kaivanneet osoitteitaan takaisin listalle. Päivitin listan turrilassa olleen topicin mukaan, sillä mailiin en pääse käsiksi.
Janina
Höpsö veitikka

Re: vFCI:n rekisteröinnit

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä tuolta joku vajaa kuukausi sitten päivittelin kymmenisen koiraa. :mrgreen: Mut mites, saako nää rekisterin päivittelijät vielä auttaa? Mulla ainakin olis kiinnostusta nyt kun taakka ei enää tunnu niin loputtomalta, kiitos sulle siitä Sigitius!
Tia
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tia »

Tämmönen ot, mut onko vanhaa rekisteriä enää olemassa ja jos on niin missä osoitteessa?
TAUKO
Nikke
Kanada

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Mulla olisi kanssa yksi hyvä kysymys, että missä ja miten voi itse korjata oman ilmoittaman koiransa tiedot rekisterissä?
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Viesti Kirjoittaja Rotta »

^ Toistaiseksi se ei ole mahdollista.

Brynja, ellei Sigitius toisin toivo niin mun mielestä jos ei ole kyennyt hoitamaan tähän mennessä lupaamiaan tehtäviä, niin en tajua miksi pitäisi nyt alkaa ratsastaa sitten toisten tekemän työn harjalla.
Mä nimenomaan siksi otin kolme ihmistä selvittämään tota rekisteröintijonoa että sitä työtä oli paljon, ja ainakaan puoleen vuoteen siellä ei ilmeisesti ole tapahtunut kenenkään heistä toimesta yhtikäs mitään. En mä siksi sinne ottanut ihmisiä että ne voisi odottaa että joku muu hoitaisi heidän hommansa ja hypätä sitten vasta remmiin.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ei mulla oo tarkotuksena ratsastaa toisten tekemän työn harjalla, vaan ihan auttaa ettei pääse tuleen uudestaan samanlaista tilannetta kun veikkaan että ihmiset alkaa nyt innoissaan rekisteröimään koiriaan kun on saatu aktiivinen rekisteri. Myönnän kyllä tehneeni mulle uskotun työn huonosti, mutta jos se tosiaan on kerrasta poikki nii ei kait siinä. :D
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Haluutteko väliaikais apua (vaikka pariks kuukaudeks)? Ajattelin vaan tarjota, mikäli noi koodi systeemit yms. on sellaisia että pärjään niiden kanssa. Voin laittaa esittelyä ja jotain pidempää sepustusta myöhemmin jos teitä kiinnostaa kun nyt on vähän kiire, mutta tosiaan HTML sujuu tarvittaessa ja muita koodaus tapoja en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta oon valmis ainakin alkeita opettelemaan niistäkin.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla kävi pieni moka koiran syntymäajassa, pistetäänkö korjaukset edelleen Rotalle vai Sigitiukselle?
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

^ Pistä koko koira tällä kertaa uusiks ihan normaalisti. :)
Yleensä katson läpi että syntymäajat ja muut täsmää, mutta saatan mäkin tehdä inhimillisiä virheitä niin että sieltä välistä pääsee läpi joku virheellinenkin tapaus. Tiiän kuitenkin että seuraava koira sulta on se mahd. korjattava (jos multa jäi virhe huomioimatta vahingossa ekalla kierroksella).

Ainakin toistaiseksi toi työ ei ole niin vaivalloista, etteikö sitä pystyis alta muutaman minuutin tekemään eli ei työllistä mua liikaa vaikka sitä jonkun aikaa yksin tekisinkin. Aika helponlaista klikkailua, kun suurimmaksi osaksi ihmiset osaavat täyttää kaavakkeen oikein ja virheittä.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

^ Ok. (: Ei ollut sun mokas. Olin vahingossa laittanut ihan koiran sivuillekin väärää tietoa, siellä luki 2010 vaikka koira on syntynyt 2011. Pistelen nyt heti uusiksi, sellanen koira kun Lilithia Glamorous Rock (VTR-10099) kyseessää.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Ai no sitten. :D
Vastaavissa virheissä pitääkin sitten ottaa yhteyttä päivittelijään, mutta usein täsmäämättömien tietojen takia hylätään jo tarkistusvaiheessa.

Koirasi tiedot ovat nyt korjatut!
Deneo
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

En pidä koirieni rekisteröimistä niin tärkeänä että olisin laittanut sähköpostia, mutta oisko tätä kautta mahdollista saada FCI1:seen pyreneittenpaimenkoirat?
Don't you wanna live before you die?
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mä kyselen, että miks kääpiösnautserin rotu-kohdassa pitää olla se väri kanssa, koska sehän löytyy siitä ihan vierestä?
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

EFR:stä puuttuu silken windsprite/pk. whippet.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Ykskään rekisteröimistäni cockereista ei ollu päässy listalle. Lähetänkö anomuksen vaan uudestaan?
Vastaa Viestiin