Wolfeye's:sin toinen pentue eli B-pentue on pitkäkarvainen collie. Vanhempina toimivat BH VPVA RH-EWolfeye's Sagur(ehkä) ja BH vFBV vKTVComie's Davendel jotka ovat molemmat evm sukuisia koiria joilla ei ole aikaisempia pentueita.
Pehko pentue Lokakuulle
Wolfeye's:sin b-pentue on myös pitkäkarvainen collie pentuja syntyy sen verran kun on kysyntää eli noin 2-4 pentua. Pennut luovutetaan aktiviisiin ja rakastaviin koteihin jos kiinnostuit, kerro tässä töpössä kennelistäsi ja pennun tulevaisuudesta, eli siis kerro miksi minun pitäisi antaa pentu juuri sinulle.
Pennut syntyvät viimeistään lokakuussa jolloin vanhemmilla on enemmän tuloksia. Aijon saada emästä vielä koiratanssi valion ja ehkäpä myös paimennus valion ennen pentujen syntymää. Isästä haluan saada flyball valion ja muitakin valion arvoja, Otan silti nyt jo varauksia, pentujen tarkkaa syntymää en ole vielä päättänyt
Emä, on vFBV* vKTV BHComie's davendel Eli Dana. Hän on kaunis trikki narttu joka on kokonaan evm sukuinen eikä nartulla ole aikaisempia pentuja. Danalla on myös yksi vKUPI, yksi vKUMA ja yksi vMEKUMA ja muutenkin viittä vaille valmis paimennusvalion arvoon. Nartulla on näyttelyistä EHta ja ERIä. Danalla on myös kakkospalkinto jos toinenkin tokosta.
Mahdollinen isä ehdokas, on BH RH-E vPVA Wolfeye's Sagur Tunnetummin Sagur. Komea trikki uros oma kasvattini kokonaan evm sukuinen eikä ole tälläkään aikaisempia pentuja. Sagur on siis suorittanut BH RH-En ja on vPVA. Näyttelyissä uros saa yleensä EHta. Muita merkittäviä tuloksia ei uroksella oikein olekkaan.
Varauksia 0/?
Nimiä pennuille
Wolfeye's Bleeding Hope
Wolfeye's Bleeding Brave
Wolfeye's Bleeding Me
Wolfeye's Bleeding Love
Wolfeye's Bleeding...?
Kerro minulle varauksesi yhteydessä minne pentu menisi, haluatko uroksen vai nartun ja minkä nimen haluat pennulle yms.
Sijoitukseen myös mielelläni antaisin, voidaan puhua sijoitus sopimuksesta enemmän katso lisää kennelini kasvatus osiosta sijoitussopimuksestani
;) Kiinnostuneita
LUKKOON VAAN
- Wolfie
- Höpsö veitikka
LUKKOON VAAN
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Kiinnostusta Wolfeye's:sin B-pentueelle
Eikö kukaan ole kiinnostunut pennuistani, tiedän etteivät vanhemmat mitään huippuluokkaa ole mutta vakuutan että lokakuuhun mennessä niillä on jo enemmän tuloksia.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Comie's Davendelista on tullut epävirallinen koiratanssi valio.
Pentuja voisi alkaa jo varaamaan ja toivoisin että edes joku näitä tahtoisi. Odotan vielä nartulle vPVAn valion titteliä ja isälle enemmän tuloksia.
Pentuja voisi alkaa jo varaamaan ja toivoisin että edes joku näitä tahtoisi. Odotan vielä nartulle vPVAn valion titteliä ja isälle enemmän tuloksia.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ottaisin kyllä, mutta yritän rajoittaa koira kantaani. Sorry :(
Suositus:
kannattaa käydä KAIKKI toiminnassa olevat pk. collielat läpi ja laittaa viekkuun tämmöinen viesti esim.
Hei, sattuisitko olemaan kiinnostunut pk. collien pennusta? Vanhemmat ovat sitä ja sitä luokkaa jne. Jos kiinnostuit käy kurkkaamassa täältä tietoja viewtopic.php?f=17&t=1394 ja täällä: http://www.geocities.com/kennuwolfie
Tein nuin minun omalle kissapentueelle, ja pari innostunutta löytyi :)
Suositus:
kannattaa käydä KAIKKI toiminnassa olevat pk. collielat läpi ja laittaa viekkuun tämmöinen viesti esim.
Hei, sattuisitko olemaan kiinnostunut pk. collien pennusta? Vanhemmat ovat sitä ja sitä luokkaa jne. Jos kiinnostuit käy kurkkaamassa täältä tietoja viewtopic.php?f=17&t=1394 ja täällä: http://www.geocities.com/kennuwolfie
Tein nuin minun omalle kissapentueelle, ja pari innostunutta löytyi :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Pöpö, niin olisihan tuo hyvä idea mutta pk colle kenneleiden omistajat eivät varmastikkaan ota ihan tuosta noin vaan^^ Tosin voisihan sitä ehkä kokeillakkin..
Kiinnostusta kellään?
Mä olen tullut hiukan toisiin aatoksiin ja ajattelin että en pitäisi isänä pakosti Wolfeye's Saguria joten luulen että isäehdokas muuttuu
Kiinnostusta kellään?
Mä olen tullut hiukan toisiin aatoksiin ja ajattelin että en pitäisi isänä pakosti Wolfeye's Saguria joten luulen että isäehdokas muuttuu
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Wolfie
- Höpsö veitikka
PENTUE PERUTTU. Wolfeye's sagur astutettiin ihan toisella nartulla^^ Jos olet siitä kiinnostunut niin kysele Evieltä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli