» Polar Circle's collies « & the new look!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

» Polar Circle's collies « & the new look!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Terve, moi ja semmosta. :--D

Vihdoin sain kauan kaavailemani Polar Circle'sin totaaliuudistuksen väännettyä pystyyn. Tätä on suunniteltiin lähemmäs puoli vuotta, ennen kuin viimein sain itseäni niskasta kiinni toteutuksen kanssa. Samalla löysin inspikseni virtuaalicollieihin uudelleen entistä voimakkaampana, aiemmin ne ovat tupanneet jäämään aika lailla Haltiapolun varjoon. :--D

Polarissa on tapahtunut muutamia merkittäviä uudistuksia. Kennel on muuttunut yksisivuisesta scrollaushirvityksestä useampisivuiseksi kokonaisuudeksi. Kaikki tekstit on uusittu, mukana on myös kaksi uutta koiraa (Mauno Tupponen & Prada) ja useat muut koirat ovat joutuneet kuvanvaihdoksen uhreiksi. :--) Pentueilla on nyt myös omat sivut.

Ulkoasu ja sen koodaus on omaa käsialaani.
(Kirsille kiitos ja kunnia hostista ja koodausavusta loppumetreillä!)

Kommentoikaa joko rakentavasti tai sitten ihan freestylesti, tuli sitten niskaan paskaa tai ruusuja. :--D

// Ai niin! Pitäkää silmällä Pentueet -aluetta jos pehkomuksu Polarista kiinnostaa! ;--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kendra
Höpsö veitikka

Re: » Polar Circle's collies « & the new look!

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Ulkoasu on ihan mahtava ja taas yksi syy lisää lopettaa nää touhut tältä istumalta :D Sun kenneleissä on aina se joku tunnelma, mitä itse en saa koskaan luotua.

Mua mietityttää tuossa ulkoasussa, että mikä ton soopelin pehkon korvan juuressa oleva vekki on. Mulla on vähän pahana tapana lähteä oikomaan tollaset kummallisesti sojottamaan jäävät kohdat ja mun mielestä toi olis ollu ok ihan "sileeksi" vedettynäkin. Muuten rajaukset noissa kuvissa toimii hyvin ja näyttävät näteiltä. Lampaat taustalla on hauska lisä, mutta häiritsee se, että yksi jää piiloon tuon soopelin pehkon taakse ja katkeaa. Linkeistä häviää tuo main ihan ilosesti tuonne ja oon aina olettanu missä se on ni vasta nyt kiinnitin huomiota siihen hieman enemmän. Otsikkofontti ja Tervetuloa -fontti mun mielestä sekottuu, kun ne on hyvin samankokoiset tai jotenkin silleen. Tulee vähän ahdistava olo sen koon puolesta.

Tekstit ym. näyttää kivoilta samoiten kuin koirien sivutkin. Kisakalenterit näyttää musta jänniltä. Pentueiden omat sivut on nätit ja puppekuvat on Ihana idea, mutta taidan olla lainaamatta. Muuta -sivu on selkeä.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: » Polar Circle's collies « & the new look!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Kiitos kommentista. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin