Sunsetin viimeinen labukkapentue SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Sunsetin viimeinen labukkapentue SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Carita »

Labukoita siis nnyt tuloillaan huippuvanhemmista. :lol:
Pentue tulee olemaan viimeinen laatuaan, sillä pitkän "uran" tehnyt kennel Sunset lopettaa toimintansa pentueen synnyttyä. Tämä on siis ainutlaatuinen tilaisuus! ;)

Emo: BH, Hk2, NOU1, V PVA, vFIN TVA* Canderel of Falcon Fell (http://www.geocities.com/caritansunset/cande.htm)
Isä: vFIN KVA, JK3, HK2, EK1, BH, vFIN JVA*, vFBV*, vLUXW-07, vTVA*, vAVA*, vFBEV Silver Bird's Musti (http://www.irvikuva.net/ullakko/musti.html)
Pentue syntyy: 21.9.2008
Pentueen koko: max. 4 pentua

(*=vahvistamaton tulos)

Pennut syntyneet. :)

Pennut:
Veera - u. Sunset's Fabby Fable "Farru"
neean - u. Sunset's Fearless Boy "Ferry"
Sekhmet - n. Sunset's Foggy Flux "Mini"
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Sunsetin viimeinen labukkapentue

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mun pupsin nimi oli Sunset's Fearful Flower :D Mut toi Flower saattaa vaihtua. Ja Lasipisaraan menee.
Dilli
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Hei muuten Carita, Musti on nyt myös vAVA (tosin vielä vahvistamaton) ja vFBEV, joten jos voisit lisätä sen tuohon viel 8D
Kuva
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Minä olisin nyt halukas sitten ottamaan, jos tämä on Sunsetin viimeine pentue. En kasvata labbiksia, mutta IRL elämässä rakastan tätä rotua, vaikka siitä ei yhtään edustajaa minulla olekaan virtuaalimaailmassa. Silti olisin mielellään ottamassa yhden labukka nartun. Helmineitoon. Kennel on tällä hetkellä tauolla, eikä koirillakaan kisata nyt, koska ajattelin ottaa rennosti viimeisellä lomaviikolla ennen kouluunmenoa. Silti koirilla kisataan heti tauon loputtua ahkerasti, ja ennen taukoa ollaan myös kisattu. Ja sen huomaa kisanäytöstäni: täältä & täältä.

Koiralla kisattaisiin ainakin näyttelyissä, koiratanssissa, mejässä ja noutajakokeissa. Myöskin BH-tultaisiin suorittamaan hyväksytysti, vaikka muuten en PK-lajeista ole kiinnostunut. Koiralle tulisi nämä kuvat, mutta ovatko nämä nyt sitten nartun vai uroksen ..? KUVA 1 KUVA 2 . Nartun kenties, ja varmaan AVo ikäinen, vai ..? :>> Ja ei sitten kai muuta. Koira saisi rakastavan ja aktiivisen kodin, vaikka en ole koneella 24/7, mutta kisaan silti ahkeraan. Ja pitäisin koiraa myös mahdollisimman kauan, eli oikeastaan lopullisen kodin... (:

Harmi tosiaan että Sunset lopettaa, se oli niin ihana kennel ! (:
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Susityttö, olikos se nyt narttu vai uros? :lol:

Dilli, lisäilin nuo tuohon mittavaan tittelijonoon. :D

neean, ihanaa että haluat ottaa itsellesi labukkapennun, ja juuri tästä pentueesta! :D Tiedän, että olet ahkera kisaamaan, kun olen sinua ja koiriasi useasti kisoissa nähnyt, joten annan sinulle pennun enemmän kuin mielelläni.
Olen tosi huono tunnistamaan koirien sukupuolta, joten en oikein osaa sanoa siitä mitään, enkä tuosta iästäkään... Kannattaa kysellä Veeralta, jos haluat (nallekarhu93@netti.fi)
Kuvat ovat muuten hyvät, ja kiva että sinulta sellaiset jo löytyy, niin ei sitten tarvitse alkaa erikseen metsästämään. ;)
Nimitoiveita? Kasvattajanimi Sunset's ja sitten nimi alkaa F:llä ja on englanninkielinen.
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

OT/ eieieieiie, et saa lopettaa sunsettia. O_OO_O_O_O_O_O_OO_O
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Susityttö
Höpsö veitikka

Musta ei vielä tiedä tuleeko mulle narttu vai uros.. kattelen kuvia vielä (: mutta näin alustavasti voisin ottaa nartun mutta kannattaa varautua, mieleni voi muuttua.

neaan kuvista sanoisin että AVOikänen uros (mut voi olla narttu), kannattaa kysyä joltain fiksummalta :D
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Mun piti pysyä kaukana kaikista uusista koirista. Miten olisi voisikohan Petite's kenneliin lähteä yksi pieni poika lapsi?

Harrastukset olisi NOU/NOME/MEJÄ. Aina joskus kaikki muu :) Kuvia mulla on kai... mustalle pojalle muistaakseni.. ei mitään hyviä eli näyttelyissä vain joskus.

http://www.geocities.com/virt_nasu/
http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html

pakko kysyä
lopetatko ihan kokonaan virtuaali jutut?
Susityttö
Höpsö veitikka

Ei Carita kokonaan lopeta :D jos meinaa, niin kyllä mää vähän muistutan (hutasen vähän kyynerpäällä) sitä että kyllähän sitä virtuaalikoirien kanssa pitää pyöriä.
neean
Nostaa rautaa

Joo tarkemmin katsoen itsekin ajattelisin että se olisi uros, varsinkin ekassa kuvassa. Mutta AVO iästä olen melko varma. Kyselen vielä turrilaisilta (: Ja tosiaan minä en osaa ehdotella nimiä, koska olen siinä todella huono, mutta toivottavasti joku sinulle keksii ! (: Ilmoittelen sukupuolta hieman myöhemmin. Ihanaa tosiaan, että annat minulle labukan <3
Susityttö
Höpsö veitikka

Carita hei, älä tapa mua :D mutta mää keksin jotain älyttömiä nimiä.

Sunset's Foam Flower (vaahtokukka)
Sunset's Floating Point (liukuva piste)
Sunset's Fearful Creepy-Crawly (hirvittävä ötökkä)
Sunset's Fearful Flower (hirvittävä kukka)
Sunset's Fabulous Star (suurenmoinen tähti)
Sunset's Fearless Boy/Girl (huimapäinen poika/tyttö)

Mun pennusta tulee sittenkin Sunset's Fabby Fable (Ihana Tarina (kääntyy moneksi muuksikin toi Fable)).
neean
Nostaa rautaa

Jos noi susitytön keksimät nimet valitaan niin mulle olisi sitten tulossa tää
Sunset's Fearless Boy/Girl (katotaan nyt tyttö vai poika)

// koira on luultavastikin uros, ja olisin mieluummin ottamasskin sen sukupuolen edustajan, niin saadaan tuota Helmineidon sukupuoli ero määrää hieman tasoitetuksi. (: Ja tosiaan nimi on siis Sunset's Fearless Boy, jos aijot ottaa noita käyttöön (:
Carita
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Susityttö, laittelenpa alustavasti nartun. ;) Hyviä nimiehdotuksia muuten, kiitti. :D

Jenna, sulle yksi poikapupsi varattu. :D Kiva kun saan näitä näin hyviin koteihin. <3 En mie kokonaan virtuaalijuttuja lopeta. Siirryn pääpainotteisesti kissapuolelle, mutta koirien parissakin jatkan. Jätän itselleni muutaman yksityisen joilla kisaan kun jaksan, ja vLBLn ylläpitäjänä jatkan myös. ;)

neean, laitan sulle alustavasti uroksen, ilmoittele jos vaihdat mieltäsi. ;)

Hei, olen näköjään unohtanut sanoa, mutta pentujen nimet saatte siis itse päättää, kunhan alkaa F-kirjaimella ja on englanninkielinen! Ja kasvattajanimi Sunset's tulee tietenkin eteen. ;)
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Sunset's Fabulous Story "Farina"

eli laita narttu kuitenkin :)
neean
Nostaa rautaa

onko tietoa että milloinkas pennut olisivat syntymässä ..? (: Otan sen uroksen ja tosiaan tällä hetkellä on nuo kuvat, mutta voi olla että piirrän sille PIVIKO kuvat. Katsotaan nyt.
Vastaa Viestiin