O: Saksanpaimenkoirauros
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
O: Saksanpaimenkoirauros
Pitemmissä haaveissani on ollut ottaa kunnon käyttökisautukseen tarkoitettu saksanpaimenkoiraherra ja kuvalupia etsiessäni törmäsin ihan kivaan huskykenneliin, jossa sattui olemaan myös pari saksanpaimenta. Tiesin tilaisuuteni tulleen ja ajattelinkin nyt kysäistä, olisiko jollakulla saksanpaimenkoiraherraa ylimääräisenä tai on pentue tulossa.
Haltiapolussa olisi tarjolla aktiivinen ja kisaava koti.
Tarkoituksena olisi kisata erittäin monipuolisesti ja paljon käyttölajeissa (todennäköisesti tämä koira menisi etusijalle lähes kaikissa lajeissa joissa kisaan koirillani), kuten agilityssä, maastoesteissä, palveluskoiralajeissa(PAJÄ, IPO), paimennuksessa, pelastuskoirakokeissa, tokossa. Toki kokeilisimme muitakin lajeja, jos se on myyntiehtona. Näyttelyissäkin olisi tarkoitus käydä.
Pystyn myös ottamaan koiran sijoitukseen.
Kuvat, jotka tulisivat koiralle: x. Komea, ei niin raskasrakenteinen herra olisi siis kyseessä. :)
Ilmoittelethan, jos sinulla olisi tarjota sakupoikaa aktiiviseen kotiin!
Haltiapolussa olisi tarjolla aktiivinen ja kisaava koti.
Tarkoituksena olisi kisata erittäin monipuolisesti ja paljon käyttölajeissa (todennäköisesti tämä koira menisi etusijalle lähes kaikissa lajeissa joissa kisaan koirillani), kuten agilityssä, maastoesteissä, palveluskoiralajeissa(PAJÄ, IPO), paimennuksessa, pelastuskoirakokeissa, tokossa. Toki kokeilisimme muitakin lajeja, jos se on myyntiehtona. Näyttelyissäkin olisi tarkoitus käydä.
Pystyn myös ottamaan koiran sijoitukseen.
Kuvat, jotka tulisivat koiralle: x. Komea, ei niin raskasrakenteinen herra olisi siis kyseessä. :)
Ilmoittelethan, jos sinulla olisi tarjota sakupoikaa aktiiviseen kotiin!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: O: Saksanpaimenkoirauros
Mulla olisi tulossa nyt syksyllä sakemannipentuja, syyskuussa ajattelin. Isänä Kukkaniityn Herbert ja emänä aina varmasti Gendarme's Funanya. Tonne pentueilmoituksiin olen laittamassa topicia muutaman viikon sisällä, siellä sitten enemmän infoa pentueesta :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos ilmoituksesta!
Todennäköisesti voisin ottaa mainitsemastasi pentueesta pennun, mikäli sellaisen minulle vain haluat luovuttaa tai kukaan ei tarjoa minulle aikuista koiraa/aiempaa pentuetta ensin, tai ellen sitä itse löydä. (:
Eli lisää tarjouksia saa laittaa!
Todennäköisesti voisin ottaa mainitsemastasi pentueesta pennun, mikäli sellaisen minulle vain haluat luovuttaa tai kukaan ei tarjoa minulle aikuista koiraa/aiempaa pentuetta ensin, tai ellen sitä itse löydä. (:
Eli lisää tarjouksia saa laittaa!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kyllä sulle pentu lähtisi ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Alkupalat
Tämmöinen kaveri olisi..
Vaikea on tuosta luopua, mutta ei aika kunnolla riitä pojan kisaamiseen. Otan vielä kasvattajaan yhteyttä, että sopiiko hänelle jos koiran myyn.
Vaikea on tuosta luopua, mutta ei aika kunnolla riitä pojan kisaamiseen. Otan vielä kasvattajaan yhteyttä, että sopiiko hänelle jos koiran myyn.
- Najon
- Le-ppä-ker-ttu
Miullakin on pentu. Sillä ei ole vielä kisattu ja sulle sen voisin antaa :Dtästä sivuille. Luonne on lyhyetkö ja sen voi keksiä kokonaan uudestaan ;D. Kutsumanimenkin voi vielä vaihtaa jos haluaa :D. Rakennekuvia ei ole ja uudet kuvat voi antaa tai voit ottaa vanhatkin jos haluat :D
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tupu: Olisin kiinnostunut tarjoamaan Rievulle uuden kodin, mutta mietin vielä. Ilmoitathan minulle, mitä mieltä kasvattaja on, niin valikoin, otanko Rievun vai Kuunsirpin pentueesta pennun. Riepua näyttää olevan kisattu, ja se on hyvä asia (vieläpä lajissa ja luokassa jossa minulla ei ole muita koiria).
wolf94: Tällä kertaa olen kallistumassa Kuunsirpin tai Tupun vaihtoehtoon. :) Toivottavasti löydät pennullesi hyvän kodin, mikäli et aio sitä pitää itse.
wolf94: Tällä kertaa olen kallistumassa Kuunsirpin tai Tupun vaihtoehtoon. :) Toivottavasti löydät pennullesi hyvän kodin, mikäli et aio sitä pitää itse.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Alkupalat
Kasvattajalle lähti mailia. Vastausta odotellaan..
-
- Alkupalat
Kasvattajalle sopii, että myyn koiran.
Muutama ostotarjous on tästä tullut jo mailiin, että jos saisi tiedon otatko koiran mahd. pian. =)
Muutama ostotarjous on tästä tullut jo mailiin, että jos saisi tiedon otatko koiran mahd. pian. =)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ikävä kyllä olen päätynyt sittenkin ottamaan pennun Kuunsirpiltä.
Toivottavasti Riepu saa uuden ja hyvän kodin!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Alkupalat
Ok. Eiköhän koiralle koti löydy =)Pehko kirjoitti:Ikävä kyllä olen päätynyt sittenkin ottamaan pennun Kuunsirpiltä.