team Maikerin palasi kesätauoltaan!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

team Maikerin palasi kesätauoltaan!

Viesti Kirjoittaja nalle »

team Maikerin on nyt rempattu kokonaan, ja tuloksena uusi ulkoasu + sisältö, sekä "team" etuliite! Toivoisin kaikenlaista palautetta sekä parannusehdotuksia. :)

Tervetuloa tutustumaan!
Päivittäkää etusivu!
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
nalle
Viesti:

Re: team Maikerin palasi kesätauoltaan!

Olis kiva kuulla jotain kommenttiakin.. (:
Tuulia
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Ensivaikutelma on oikein hyvä, ulkoasussa on kesäiset värit ja mukavan pirteä asettelu. Otsikon asettelu pistää heti silmään, sillä se erottuu joukosta - mutta sopii mielestäni ulkoasuun täydellisesti. Koristekuvat sopivat erinomaisesti sivulle ja luovat tunnelmaa. Minulle tulee jotenkin ulkoasusta mielene hollanti (lol :lol:), koska tuntuu että tuossa ensimmäisessä koristekuvassa olisi taustalla vuoristo. Niip, miksi juuri Hollanti 8D? Teksti ei ainakaan minua houkuta lukemaan suuren välin takia.

Esittely-linkin takaa löytyy mukavasti kuvia ja tietoa kennelistä ja sen vaiheista. Viivat sopivat täydellisesti kokonaisuuteen! Lauma-sivulla on vähän tylsät linkit viemään koirien sivuille, ja kaikki on samassa pötkössä. Olisi kivemman näköinen jos tekstit olisivat kahdessa tasossa ja koirien sivuille vievä linkki olisi kuva. (: Koirien sivut ovat selkeät, mutta toivoisin taulukoille taustaväriä (?)

Kokonaisuudessan team Maikerin on upea kennel : D Anteeksi pikakommentti.
Kuva
nalle
Viesti:

Kiitos paljon kommentistasi! Oon jo kauan miettiny just tota linkkihommaa, ja varmaankin mä jossain vaiheessa ne niihin kuviin vaihdan. (:
Vastaa Viestiin