Firieliin schipperkejä, FEN?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Lania
Kanada
Viesti:

Firieliin schipperkejä, FEN?

Viesti Kirjoittaja Lania »

Nyt olisi sitten jälleen aika pienten mustien paholaisten. Eli tiedossa olisi schipperkejä, toivottavasti saataisiin edes hieman kyselyä nyt ja olisi edes pari uutta kiinnostunutta. Olen kauan jo miettinyt tätä pentuetta, enkä voinut vastustaa kiusausta enempää, vaikka pitikin vanhemmille yhdet valionarvot vielä kisata, mutta ehtiihän ne, oli siis pakko jo laittaa viesti tänne.

Pennut tulisivat Firielin - nimen alle ja nimistä en niinkään vielä ole päättänyt, saa nähdä mitä tälle kerralle keksisin (:

Vanhempina toimivat kaksi omaa koiraani, jotka ovat täysin evm. sukuisia ja näille koirille olen ennestään teettänyt yhden pentueen.

Emänä siis BH Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA vKTV VFBV FIN & BEL & GBR & NL & LT & RUS & SWE MVA RUSW-07 vBELW-07 Dream's Lovely Honey.

Kenda on hyvin menestynyt näyttöpuolella ja kerännytkin monet valionarvot. Ei voi tyttöä kyllä torua käyttöpuoleltakaan, onhan Kenda agilityvalio, tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Myös koiratanssivalion ja flyballvalion arvot löytyy. Erikoisflyballvalion arvo on myös tällä hetkellä tähtäimessä ja sitä varten tulisi kerätä vielä 40p. BH suoritettu hyväksytysti.
Kenda on siis täysin evm. sukuinen.

Isänä toimii BH VPVA VAVA vFIN TVA vKTV VFBV LT & RUS & FIN & SWE & GBR & KRE & DK MVA Go Go Foxy Firefarel.

Redilläkään ei huonosti ole mennyt. Redikin on päässyt loistamaan näyttelyissä ja on tavoittanut jo monen maan valionarvonkin. Tämä poika on pentueen emän tavoin myös agilityvalio, tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio, myös BH suoritettu hyväksytysti. Koiratanssivalio myös.
Redikin siis täysin evm. sukuinen.

Jos olet vähäänkään kiinnostunut, laitathan viestiä tähän? Voisit kertoa mihin pentu olisi menossa, antaa hieman sivu - ja kisanäyttöä ja kertoa vähän tulevaisuuden suunnitelmista.

Varauksia otetaan enintään 5, sijoitusnarttu lähtee tästä pentueesta jos jotakin kiinnostaa.
Varaukset 2/5
Lania, uros / Firielin Blossac Wrathchild
Mimmu, narttu / Firielin Blossac Infinite
Helmiina, narttu / Firielin Blossac Yodel

fen? , skp? / nimi?

Pennut syntyvät 27.07.
Nimiehdotukset:
Firielin Blossac Wrathchild Lania
Firielin Blossac Innocent
Firielin Blossac Powerslave
Firielin Blossac Striketwice
Firielin Blossac Lightning
Firielin Blossac Wicker
Firielin Blossac Linehigh
Firielin Blossac Rainmaker
Firielin Blossac Nodding
Firielin Blossac Yellavic
Firielin Blossac Finale
Firielin Blossac Clairvoyant
Firielin Blossac Yodel Helmiina
Firielin Blossac Infinite Mimmu
Firielin Blossac Braveheart

Tai saa keksiä itse, Firielin Blossac ......
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Lania
Kanada
Viesti:

Re: Firieliin schipperkejä elokuulle

Eikö kukaan? Varaus taitaa jäädä sitten kahteen, kohta viimeinen mahdollisuus varata jos on yksikään kiinnostunut (:
Kuva
  • your my lucky ace
Helmiina
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Helmiina »

Mie harkitsen huomiseen, tosiaan schipperke kiinnostais kovasti mutta kun nuo kuvat on nyt vähän niin ja näin.. :)
Lania
Kanada
Viesti:

^^ Voi ihanaa, mahtavaa jos voisit pennun ottaa! :) Ei jäisi ihan kahteen varaukseen tämä. Minulla olisi nartulle yhdet kuvat, ihan siedettävät, voisin vilauttaa niitä näytille jos sitten kelpaisi?
Kuva
  • your my lucky ace
fen
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja fen »

Mäkin voisin harkita nartun ottavani, sipujeni Idan ja Aatun seuraksi. Mutta mä mietin vielä,
kun mulla on leiri heti elokuun alussa ja koulut alkaa sen jälkeen, mutta pistän harkintaan.
Lania
Kanada
Viesti:

^^ fen, mahtavaa! Olisi hienoa jos pennun ottaisit, kisautuksen ei todellakaan tarvitsisi olla niinkään aktiivista, mietin että nämä pennut voisivat mahdollisesti syntyä tämän kuun aikanakin sitten vielä, että ehtisi pennut voittajanäyttelyihinkin mukaan ja minäkin saisin sitten kasvattajaluokan kasaan :)

Jos siis teillä ei ole mitään sitä vastaan että pennut syntyisivät tämän kuun aikana vielä?
Kuva
  • your my lucky ace
Helmiina
Alkupalat

Kyl mulle nyt sitten voisi tulla tämmönen musta surma, narttupentu olis aika über. :) Voisit tosiaan niitä kuviasi vilauttaa.

Kiinnostuin virtuaalikoirista joskus kesäkuun alkupuolella, mutta homma jäi sitten siihen kun en enää jaksanut noitten kisakalentereiden epäaktiivisuutta. Järjellä kun aloin nyt heinäkuun alussa miettimään, pitäis olla vaan nopea et ehtis kaikkiin kisoihin osallistua. Joukahaisen sitten itselleni Pohjolasta hain, kaukaa lapin tuntureilta. Musta mustan rinnalle, ois aika namu parivaljakko. Tietenkin pidettäisiin huoli ettei sekasia pääsis syntymään edes vahingossa. :D

Kisailtua tulisi varmaan kalentereiden päivittyessä, eli mahdollisimman paljon kuukaudessa. Käytäisiin ehdottomasti kaikkien suosimassa agilityssä, vAVA tavoitteena ja tokossa sitten vFIN TVA, BH-koe koitetaan suorittaa sekä tietysti myös kaikki flyball- ja koiratanssikilpailut käytäisiin lävitse. Mikä estää osallistumasta myös maastoesteisiin ynnämuihin. Menin kyllä ihan sanattomaksi kun katselin tuota vanhempien kattavaa tittelirivistöä, saa nähdä tuleeko pennusta nuin valioyksilö. Yritys on kuitenkin kova! Tietysti näyttöpuolellakin jotain yritetään saavuttaa, virallisissa ja mätsäreissäkin käytäisiin. (Mennään naureskelemaan kanssakilpailijoille kuinka naurettavia niiden koirat on.) Ja nyt muuten kun vilkaisin vielä aloitusviestiä ".. onhan Kenda agilityvalio, tottelevaisuusvalio ja paimennusvalio. Myös koiratanssivalion ja flyballvalion arvot löytyy. Erikoisflyballvalion arvo on myös tällä hetkellä tähtäimessä.." whoo. Raaskitkohan sä mulle pentua myydä, musta tuntuu etten pysty kaikkeen tähän. :D

Olen sanonut sanottavani, loppu on ihan sun käsissäs. :) Amen.

Ja siis tuo syntyminen tässä kuussa sopii toki.
Lania
Kanada
Viesti:

Hienoa Helmiina, sinulle sitten pentu lähtee!! En vaadi näiltä pennuilta mitään niin aktiivista kisautusta, itse olen vain aikamoinen kisahirmu niin ei kannata luulla että näiden pentujen kanssa tarvitsisi tähdätä samaan, ei stressiä siis sen kanssa : DD Kisautus sinne tänne on siis ok.

Vilautan sinulle niitä kuvia nyt yksärillä ^^
Kuva
  • your my lucky ace
Lania
Kanada
Viesti:

Nimiehdotukset näkyvillä! Sopiiko kaikille että pennut syntyisivät jo 27. tätä kuuta, eli ensi sunnuntaina?
Kuva
  • your my lucky ace
Helmiina
Alkupalat

Firielin Blossac Yodel kiinnostaisi mua, lempinimeksi vääntelin tuosta jotenkin Jaden? Yksityisviestisi sain, mä hommaan tuolle sitten vaikka siksi aikaa jonkin epämääräisen pentukuvan. Ja tuo sunnuntai sopii mulle mainiosti. :) Rupeenkin jo nyt jotain sivujen mallista tuolle väkertämään, ettei sitten jää venymään.
Lania
Kanada
Viesti:

Laitan sinulle tuon nimen ^^ :)
Kuva
  • your my lucky ace
Mimmu
Nostaa rautaa

Re: Firieliin schipperkejä

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Joo elikkäs tää munkin Likkani esittäytyy!
Jeni
Helmiina
Alkupalat

Ja Jadekin on nyt saannut sivunsa.
Lania
Kanada
Viesti:

Kiitoksia teille sivuista ^^ (: Helmiinalle koitan sitten kuvata niitä kuvia ensikuun aluilla.
Kuva
  • your my lucky ace
Vastaa Viestiin