NYT SE SITTEN JÄRJESTETÄÄN ! USAGIN KV 2 VUODEN KUNNIAKSI
Hyväksytty, pidetty ja siinä se ! Ja tämä töpö tehtiin tuomarien etsintään. Toki kysymykset ja kommentit otetaan myös vastaan. Mut ei sit mitään "onko mun ossat tullu jo" -kysymyksiä, kiitos. Mutta itse näyttelyyn. Ihan YVNL alainen, Suomessa (maa oli kylh hankala valita, ku noita vaihtoehtoja on). Vip 28. päivä kesäkuuta ja itse kisa 01. päivä heinäkuuta. En sitten tiedä miten tohon osallistuu väkeä, mutta laitoin jokaiselle ryhmälle kuitenkin omat sivut.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Mulla gmail palauttaa suoraan lähetetyt viestit bumerangina takaisin. "Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error". Osoitteen pitäisi olla oikein kun kopion sen suoraan ilmottautumisohjeista.
Pakko tulla nipottamaan, mutta tuolla lukee "daldiedintinterrieri", eikös se ole dandiedinmontinterrieri? (vinkvink, muistisääntö: dan died in montinterrieri = dan kuoli montinterrierissä) /ot
schaf kirjoitti:Pakko tulla nipottamaan, mutta tuolla lukee "daldiedintinterrieri", eikös se ole dandiedinmontinterrieri? (vinkvink, muistisääntö: dan died in montinterrieri = dan kuoli montinterrierissä) /ot