Haltiapolun C:t synt | Syksyn D -pentueeseen vielä 1 varaaja
- Shagan
- Toistolla tehoa
Re: Haltiapolulta vm-09
ÄÄÄÄÄ
Ensin olin niin innoissani tästä pentueesta, mutta nyt minulla on ihan pakko tulla sanomaan, että minun alustavan varauksen voi perua. Tiedän että muutaman kuukauden päästä kadun tätä peruutustani, mutta aika ei varmastikaan riitä enää sille pennulle, kun minulla on vielä suunniteilla molossityyppisille koirille kennel. Joten minun osalta tämä sitten peruuntuukin, täältä varmasti löytyy kuitenkin joku innokas ottamaan pennun! :)
Ensin olin niin innoissani tästä pentueesta, mutta nyt minulla on ihan pakko tulla sanomaan, että minun alustavan varauksen voi perua. Tiedän että muutaman kuukauden päästä kadun tätä peruutustani, mutta aika ei varmastikaan riitä enää sille pennulle, kun minulla on vielä suunniteilla molossityyppisille koirille kennel. Joten minun osalta tämä sitten peruuntuukin, täältä varmasti löytyy kuitenkin joku innokas ottamaan pennun! :)
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Sumopainija
Melkein tuplapostaus, mutta multa sivut viim. viikonloppuna. Sen verran voin paljastaa että pojan nimeksi tulee Ruudi. :)
// Ja tässä ylpeänä kasvattajatädille esittäytyy Haltiapolun Coctailsitruuna eli tutummin Ruuti!
// Ja tässä ylpeänä kasvattajatädille esittäytyy Haltiapolun Coctailsitruuna eli tutummin Ruuti!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Lähinnä tarkotin kyl et häiritseekö sasu.a ja Jacyaa heidän nimiensä samankaltaisuus? 8'D
Shagan, okei. (: Ehkä kiinnostut huskyista tulevaisuudessa!
sasu., oikein kiva nimi. (;
Shagan, okei. (: Ehkä kiinnostut huskyista tulevaisuudessa!
sasu., oikein kiva nimi. (;
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Muuten, tuli tässä mieleen, että voin sitten ottaa tosta syksyn pentueesta jalostusnartun (: Et ei tässä muuta, odottelen ja odottelen :)
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
sasu.lle kiitoksia sivuista!
Hassu, en vielä varmasti uskalla luvata sijoitusnarttua syksyn pentueesta, koska pentue ei vielä ole kovin ajankohtainen. Katselen vielä muita halukkaita, kyllä mie sulle sijoituksen voisin luovuttaakin, mutta en vielä uskalla luvata varmasti. (:
Hassu, en vielä varmasti uskalla luvata sijoitusnarttua syksyn pentueesta, koska pentue ei vielä ole kovin ajankohtainen. Katselen vielä muita halukkaita, kyllä mie sulle sijoituksen voisin luovuttaakin, mutta en vielä uskalla luvata varmasti. (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
^ Juu, ei mitään, kunhan vaan tokaisin jos oot ottamassa sijoitusnarttua (:
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Haltiapolun Coctailrypäle "Uljas" esittäytyy kasvattajatädille. :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitokset Hasselle sivuista, Uljas onkin hieno poika. (----:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Voi skäpölskpöö! Oon ihan pihalla :o Nojoo, löysin jotkut ei niin täydelliset kuvat, ja ne saa nyt tälle meijjän poijjalle kelpailla : D Eli tässä esittäytyy Suri!
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oi onpas mun uudet kasvatit hienoja! 8D &.& Peräti kaikki on tainneet tehdä jo sivut (paitsi peace sells.iä vielä odotellaan), onpas aktiivista porukkaa.
Pitäs varmaan kohta ruveta miettimään tätä syntymäpäivää, mutta Yorun MEVA ja VFIN JVA -tavoitteet on jo niin lähellä, että maltetaan ainakin niihin asti vielä. (: Ehkä järjestän vielä jonkin käyttökookeenkin ennen pentuetta!
Milloin teille olisi sopiva paikka alkaa kisaamaan uudella kasvatilla?

Milloin teille olisi sopiva paikka alkaa kisaamaan uudella kasvatilla?
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Sumopainija
^ Mulle ihan sama 8D Innostusta on nyt joten kisaltua tulee aktiivisesti.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Hienoa! Mä kuuluttelenkin sitten muutkin paikalle. >P)
C -PENTUEEN VARAAJAT, MIKÄ OLISI PARAS SYNTYMÄAJANKOHTA PENNUILLE TEIDÄN PUOLESTA?
Hienoa! Mä kuuluttelenkin sitten muutkin paikalle. >P)
C -PENTUEEN VARAAJAT, MIKÄ OLISI PARAS SYNTYMÄAJANKOHTA PENNUILLE TEIDÄN PUOLESTA?
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE
Mulle sopii millon vaan 8)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE
Ai perkule, teen ne sivut nyt tänää, jahka tuun reeneistä bäcckiii : / (ollaa taas vikoja.. xD) ja mullekin käy millo vaa, oikeastaa mahd. aikasi et esim. sprint dogii ehdittäis osallistuu ; )