Haltiapolun C:t synt | Syksyn D -pentueeseen vielä 1 varaaja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Haltiapolun C:t synt | Syksyn D -pentueeseen vielä 1 varaaja

Viesti Kirjoittaja Narya »

HUOM. KEVÄÄLLE SUUNNITELTU RAILON PENTUE ON PERUTTU. SYY LUETTAVISSA VIIMEISIMMÄSTÄ VIESTISTÄNI SIVULLA 5.

Syy, miksi laitan tämän topicin pystyyn niin aikaisin on se, että minulle on tullut tulevan vuoden huskypentueista niin paljon kyselyjä, etten enää itsekään pysy mukana kelle olen luvannut varmasti pennun siitä ja siitä pentueesta. Siksi pitää valitettavasti ottaa käyttöön taas menetelmä nopeat syövät hitaat.

Haltiapolkuun on vastoin yleisempiä kasvatusperiaatteita syntymässä tänä vuonna kolme pentuetta. Pentueet eivät ole vielä kovinkaan ajankohtaisia, mutta nyt olisi mahdollisuus tehdä huskypupelosta alustava varaus, jotta minullekin selkenisi tilanne. (: Pyytäisin pentua haluavan lukemaan kasvatussivun.

*KEVÄT 2009*
BH RH-E RH-T A RH-F B Tk3 VFBV VAVA VMEVA VFIN JVA VLTW-08 VV-08 VEUW-08 DK & LT & N & LUX & CA & FIN & KRE MVA Manatsu no Yoru x vSWE MVA Liquat Innate
maalis-huhtikuu
Harvinaissukuinen pentue loistavista vanhemmista. Äidillä monipuolisia tuloksia käyttölajeista, jenkkilinjan koira, joka pääasiassa on näyttelykäytössä. Suku evm., Japanin tuonti. Isällä tuloksia sekä näyttelyistä että valjakosta, menestynyt ja komea uros, harvinainen suku. Kysy lisää infoa, jos sinulla on jotain mielessäsi.

Alustavia varauksia enintään neljä kappaletta. Yksi uros tai narttu sijoitetaan, sijoituspennun haluava on etusijalla pentua varatessaan. Muihin pentuihin ei mielellään jalostusoikeutta muuten kuin erityistapauksissa.
1. Jacya - Untuvaunen - u. Haltiapolun Coctailsitrus vahvistettu
2. Hasse - Arctic Line - u. Haltiapolun Coctailrypäle vahvistettu
3. Sekhmet - Lumikirsun - u. Haltiapolun Coctailkiwi vahvistettu
4. Brodie - Skillet's - n. Haltiapolun Coctailomena vahvistettu sijoitus
5. Sasu. - Kuurakuun - u. Haltiapolun Coctailsitruuna vahvistettu

NIMET OVAT TÄÄLLÄ!
Allaolevasta listasta voit valita nimen tulevalle huskyllesi, mikäli olet C -pentueen varaaja. Nimet eivät ole sukupuolisidonnaisia. (: Lihavoidut nimet ovat varattuja.
  • Haltiapolun Coctailmansikka
    Haltiapolun Coctailkirsikka
    Haltiapolun Coctailsitruuna - sasu.
    Haltiapolun Coctailrypäle - Hasse
    Haltiapolun Coctailoliivi
    Haltiapolun Coctailappelsiini
    Haltiapolun Coctailkiwi - Sekhmet
    Haltiapolun Coctailmeloni
    Haltiapolun Coctailpersikka
    Haltiapolun Coctailsitrus - Jacya
    Haltiapolun Coctailvadelma - peace sells.
    Haltiapolun Coctailpäärynä
    Haltiapolun Coctailomena
    Haltiapolun Coctail...mikä? Keksi itse!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

~SYKSY 2009
Yhdistelmä vielä auki, vaihtoehtoina mm. BH REK2 JOH1 RH-E RH-T B RH-F B VKTV VAVA Routanummen Tuomiopäivä, REK2 YBSD-08 BH RH-E RH-T A VKTV VFBV VAVA Rekiyön Rauha ja Rakkaus, BH YBSD-08 RH-E RH-T B Kuurakuun Shady
loka-marraskuu

Kaikkia edellämainittuja kisataan vielä kevään ja kesän -09 ajan aktiivisesti, joten pentueen ajankohta saattaa olla varhaisempikin.

Perinteinen pentue, koko 3 pentua. Sijoitetaan yksi uros tai narttu, jalostusoikeus myönnetään erikoistapauksissa myös muille pentueen koirille. Mikäli olet kiinnostunut, ilmaisethan myös yllä luetelluista vaihtoehdoista mieluisimman!

Alustavia varauksia 3-4 kpl, sijoituspennun haluava erityisasemassa, mahdollinen jalostusoikeus
1. Milja - Sudenyön - u./n.
2. Hassu
3. Greywolf
4. sinä?

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Siitä vaan sitten ilmoitusta kiinnostuksesta! (: Tulevien pentueitten kohdalla olen tosin erittäin tarkka valjakon painottamisesta, eli mikäli valjakossa kisaaminen ei innosta, niin nämä pentueet eivät liene sopivia sinulle. Myös kuvat kasvatille olisi löydyttävä heti, olivat ne sitten minkä laatuiset tahansa. (: Jos ennen kuin tähän aiheeseen kerkeän vastaamaan tänne tulee useampi kysely samasta pentueesta, valikoin tulevan kasvatin kodin mahdollisesti myös kuvien perusteella. Kaikista eniten kunnollinen kisautusnäyttö ja luotettavuus painaa eniten. Sijoituspennun haluavan tulisi olla valmis aktiiviseen kontaktiin ja keskusteluun. Kerro myös tulevaisuuden suunnitelmistasi kasvattini kanssa!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Mää oon kysellyt jo ihan alusta asti tota Yorun ja Naten pentua(C-pentuetta). Mut kirjotan nyt sitten uusiksi.

Eli pentu tulisi kenneliini Syksyn. Kisautuksesta ensiksi, että pentu saisi kisata valjakossa, näyttelyissä, tokossa, agilityssä, maastoesteissä ja flyballissa. Mahdollisuuksien mukaan sitten muussakin. Eniten painostan valjakkoon ja näyttelyihin.
Kuvat pennulle löytyisi heti(sillon jo vilautinkin ;> ). Ja pentu pääsisi heti aloittamaan kisaamisen kunhan syntyy. Tosiaankin urosta kyselin ja sen haluankin vielä. Jalostusoikeuksinen olisi kiva(1 pentue, pienin pentu määrin), mutta siitä varmaan sitten lähempänä lisää.
Pentu saisi täältä pysyvän, aktiivisen ja rakkautta antavan kodin! =)
//ai niin ja kisanäyttöä mm. tällä ja tällä
Shagan
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Minua voisi kiinnostaa tuo syksyllä syntyvä pentue. Edittaan tähän sitten hieman enemmän tietoa koulun jälkeen. :)

// Eli siis olin kiinnostunut tuosta syksyllä syntyvästä pentueesta, pitkälti siksi koska sen ajankohta on minulle sopiva. Memora'siin olisi siis tulossa, huskyni Billin seuraksi. Tarkoituksena olisi kisata ahkerasti valjakossa, sillä valitettavasti se o nyt jäänyt melko vähälle Billin kanssa, koska usein valjakkoon otetaan vähintään kaksi koiraa. Eli valjakossa tulisi siis kisaamaan, tämän lisäksi tulen sen kanssa varmasti kokeilemaan muitakin lajeja. On tuo jankohta kuitenkin vielä melko kaukana, jonka vuoksi tarkempaa suunnitelmaa en vielä voi kertoa. Hyvään kotiin kuitenkin pääsisi suomenlapinkoirien ja harmaa norjanhirvikoirien sekaan. Tämän lisäksi myös hoitajatoiminta on käynnissä Memora'sissa, eli jos se saisi hoitajan, niin ei ainakaan aika kävisi pitkäksi. Sukupuolesta en ole vielä varma, katson josko saisi joitain hyviä kuvia etsittyä.
Kisa- ja sivunäyttönä voisi toimia Riesa. Toivottavasti pääsen edes alustaviin varauksiin. :)
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä tulisin nyt meillepäin Sudenyöhön kyselemään pientä Haltiapolkulaista. Voisin olla kiinnostunut tuosta syksyn pentueesta, koska toi ensimmäinen kevään pentue on vähän liian varhain, kun yritän Majalle hankkia tuloksia, ja tokassa pentueessa ei ole jalostusoikeutta, niin että kaipa se tuohon syksyn pentueeseen tämä varaus kohdistuisi. Sudenyönhän sä tiedätkin, ja koirasivunäyttönä siis Maja, sillä ei kuitenkaan ole vielä tuloksia, kun ei olla ehditty kisaamaan.

Kerron lisää, jos pentu tulee minulle.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Hasse, mesessä keskusteltiinkin jo, sulle lähtee, kuvat, kisautus ja tulevaisuuden suunnitelmat on kohdallaan. Jalostusasioista keskustelen sitten, kun saan kaikki alustavat varaukset täyteen.
Shagan, mietin vielä lähteekö sulle, odotan vielä pari muuta kyselyä. Onko sulla kuvia pennulle?
Milja, sulle lähtee tosta syksyn pentueesta ehdottomasti! (: Tosi fiksusti ajateltu, että otat vasta sieltä sitten, yleensä uudet harrastajat tulee heti kinuamaan kasvattia ilman mitään tuloksia, mutta täytyy sanoa että sä annat todella hyvän kuvan itsestäs ja Sudenyöstä, kun osaat ajatella tolla lailla vähän pidemmälle. (: Laitan sulle syksylle alustavan varauksen, onko kuvia, suosikkia noista yllämainituista kolmesta koirasta?
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Milja
Vuohenruokaa

Juu, hieno homma, että meille lähtee pieni huskypentu. Juuri tuota kisausta ajatellen varasin syksylle, että olisi jo sitten yksi vähän valmiimpi koira, ettei käsissä sitten olisi kaksi kisaamatonta koiraa. Sitten jää enemmän aikaa pennulle. Urosta kaavailin Majan seuraksi. Kuvaluvat on tosiaan Winterchaosta, mutta kun niin monella on jo sieltä, niin ei enää tälle pennulle. Olen kyllä kysellyt monesta kennelistä, ja nyt vaan odottelen vastauksia. Tarkkailen tuota vanhempien tilannetta, ilmoitan oman mielipiteeni vähän myöhemmin, kun olen tutustunut niiden tuloksiin ja sukuun vähän tarkemmin (:

Ja kun ollaan tarpeeksi tuloksia hankittu koiralle, niin sitten voisi miettiä yhden pentueen tekemistä, ettei yleisty liikaa. Tosin täytyy vähän miettiä, jos minulle tulisi tuo sijoituspentu. Katsotaan katsotaan ^
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

^
Sulla on hyvä asenne. (:

Muita kiinnostuneita? Teitähän oli yhteen väliin niin paljon. 8'D
† † † ask me anything &
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Mii tahtoo!

Lumikirsuun siis ottaisin mielelläni Haltiapolun huskypupsin!
Kisauksessa satsaisin erityisesti valjakkoon ja näyttelyihin. Ajattelin kuviksi piirroskuvia, jos vain sopii? Vielä niitä ei minulla ole, mutta rupean etsiskelemään jos pentu lähteepi tähän suuntaan (:
Valjakossa ehdottomasti valioksi, mielellään myös näyttelyissä ja muissa sivulajeissa. Etenkin noista sivulajeista ainakin TOKOon oltaisiin menossa. Ja ehdottomasti myös BH-koe suoritetaan. Kisa näyttöä vaikka Enestä ka Villestä.
Ja lisäinfoa mielelläni annan, jos kysyttävää on.
Shagan
Toistolla tehoa

Itselläni ei ainakaan vielä ole kuvia, mutta olen jo aloittanut alustavan kyselyn eri paikoista. Jos en kuitenkaan löydä, niin saattaisi tulla piirretyt. Haittaisiko tämä?
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Sekhmet, mjoo, eiköhän sinne PIVIKO vois lähteä. 8) Mulla on nimittäin yks Carlyonin piirtämä uros, joka on tosi hieno. Muutenkin kuulostaa hyvältä, niin ootko tästä C -pentueesta siis ottamassa? (:
Shagan, jeps, ilmoittele vaan sitten niistä kuvista myöhemmin. En usko, että PIVIKO -kuvat on ongelma. Oon vieläkin vähän kahden vaiheilla, ne kuvat on aika ratkaiseva tekijä. :s
† † † ask me anything &
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Hörhör.

ELikkäs tulin vääntämään tarjousta näin herkullisesta pennuista. :D Eli siis Yourun pentueesta (C-pentue) jollekin miel. nartulle tarjoamassa kotia. Itseasiassa voisin ottaa sijoitukseen. : DD Mahd. sijoitussopimusta voidaa sit myöhemmi (hehee, tänää?) hioo kuntoo ym., ei sil mikää yli kiire kuitenkaan ole. ;> mut njoo, itse asiaan..

Elikkäs tämä puppy olis menossa asuskelemaan Epokaan yksityiseksi muiden czw'den ja swh'den kanssa (joita vielä puuttuu, tosin 3 czw'tä on, mut ei linkitettynä sivuille :´<). :D Ja siis kisattaisiin valioksi miel. valjakossa (tässä saat luvan auttaa 8DD), agilityssä, flyballissa (miel. erikoisvalioksi), koiratansseissa ja tokossa (jos mahd.). Ja siis se BH toki pyritään suorittamaan, mutta katsotaan miten lähtee kisaus ja sit jos heittelis ehk lisää lajeja tai jtn. : DD Mut joo, kisanäyttönä on tarjota Isabella (tulee Epokaan, vanhat sivut :<), Penny (myös tulossa Epokaan, vanhat sivut :´<) ja sivunyttönä Darek (eka czw : DD). Mutta juu, pyrittäisiin kisaamaan ahkerasti ja tarjoamaan mahd. hyvä koti. : ))
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Hienoa! Juu, eli C-pentueesta kyse siis (:
Ajattelinkin että kallistun tuon uroksen puolelle, kun huskyherroja on tällä hetkellä vain 2, saataisiin sille puolelle vähän vahvistusta 8)
Milja
Vuohenruokaa

Mä tulin nyt siihen tulokseen, että mä voisin ottaa ton sijoituspennun, jos minulle sen, Pehko tahdot luovuttaa.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

peace sells.ille lähtee nyt huskylainen ihan varmasti, niinku mesessä jo keskusteltiinki. Tervetuloa takasin! (:
Sekhmet, okei.
Milja, katsotaan sijoituspentua sitten, kun olen nähnyt vähän että millä vauhdilla kisaat, onhan tässä vielä aikaa, kun pentueen ajankohtahan on vasta syksyllä. <:
† † † ask me anything &
Shagan
Toistolla tehoa

Tulin nyt ilmoittamaan, että sain ainakin tälläisten koirien kuvaluvat. Suurin osa kuvista on kuitenkin melko huonolaatuisia ja koitan etsiä joitain muitakin kuvia. Tuolla kuitenkin löytyy muutama kauhean nätti koira, joiden kuvia olisi kiva käyttää.
Vastaa Viestiin