Shaghasin nahkarukkasia | kaikkia värejä nahkoissa + huskyjä
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Shaghasin nahkarukkasia (2x tri/so)
Oikeastaan satuin vahingossa tsekkaamaan tän topicin pitkästä aikaa :D
Korjailen viimeistään huomenissa Priman Papan sivuille.
Korjailen viimeistään huomenissa Priman Papan sivuille.
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Shaghasin nahkarukkasia (UUSI tri/tri)
Papan rekisterinumero on VTR-12747 :)
EDIT/ Uusi suunnitelma, ajankohta ei kiireellinen.
Toivottavasti tälle löytyy edes pari kiinnostunutta vaikka värivalikoima on yksipuolinen.
EDIT/ Uusi suunnitelma, ajankohta ei kiireellinen.
Toivottavasti tälle löytyy edes pari kiinnostunutta vaikka värivalikoima on yksipuolinen.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mua voisi kiinnostaa toi sijoitusuros! Toinen nahka Odeten lisäksi kelpaisi hyvin Fieldhawkiin. Kisautus olisi samanlaista kuin Odeten kanssa on ollut. En tähän varmaan sen enempää kirjoittele suunnitelmista, kun niitä jo tossa aikasemmin kirjoittelin. Pentue olisi mukava teettää omankin kennelin nimen alle, mutta en tätäkään pidä aivan pakollisena, eli ihan miten parhaaksi näet. :)
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Viesti:
Mä ehdin sijotuksen lupaamaan jo Susitytölle aiemmin, mutta sovittiin sen kanssa että sijotukselle tulee piviko-kuvat niin sä voit saada kyllä ihan oman uroksen noilla samoilla kuvilla mitkä esimerkkiin linkkasin jos kiinnostaa? Voisit sitä sitten käyttää itse jalostukseen huoletta. :)
Tota kolmannen pennun paikkaa mä pidän avoinna ainakin siihen asti kunnes Koralli huomaa pentueen, hää kyseli aiemmin koska oon Cassyä käyttämässä jalostukseen niin en oo varma tahtoisko Koralli omasta kasvatistaan pennun.
Tota kolmannen pennun paikkaa mä pidän avoinna ainakin siihen asti kunnes Koralli huomaa pentueen, hää kyseli aiemmin koska oon Cassyä käyttämässä jalostukseen niin en oo varma tahtoisko Koralli omasta kasvatistaan pennun.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Sopii mulle. Tosiaan olisi kiva saada toinen nahka Odeten kaveriksi, mutta multa ei tällä hetkellä löydy pahemmin kuvia omasta takaa. Eli jos on sulle vaan ok, niin nuo kuvat kelpaa mulle paremmin kuin hyvin, tosi nätti poika kyseessä. :)
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Viesti:
Tuntuu että kaikki nahkakuvat alkaa olla jo käytetty jollain koiralla, joita saa mistään. Oon itse alkanut paljon joustamaan sen suhteen ettei tarvitse olla rakennekuvaa kun noita näyttelyitäkään ei niin hirveesti tunnu olevan että se valioksi saaminen on muutenkin vähän kaukainen toive monen koiran kanssa. Jos joka näyttelyssä palkitaan vähän eri koiria niin en mä jaksa pitää näitä hengissä vaan sen takia että niistä tulee mva joku kaunis päivä kun "arpa" osuu riittävän monta kertaa kohdalle jos näyttelyitäkin on vaan jokunen vuodessa. :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
Ehottomasti haluaisin yhen Cassyn pennun Pikkubroidiin! Sukupuoleltaan napero tulisi olemaan narttu. Jalostukseen en tule käyttämään, eli ihan vain kisakoiraksi tulossa.
-
- Viesti:
Jeee! Ja vau, pentueen varaukset täynnä!
// Täs ois nimiehdotuksia, niitä voi kyllä miettiä itsekin esim. tämän sivuston nimistä.
Qondor Qwodin
Quillon Quiros
Quetzal Quey
Qviero Qwispel
Qilaq Qiuena
Quiena Quella
Quera Querin
Qerinda Qaida
// Täs ois nimiehdotuksia, niitä voi kyllä miettiä itsekin esim. tämän sivuston nimistä.
Qondor Qwodin
Quillon Quiros
Quetzal Quey
Qviero Qwispel
Qilaq Qiuena
Quiena Quella
Quera Querin
Qerinda Qaida
-
- Höpsö veitikka
Re: Shaghasin nahkarukkasia (Q-nimiä)
Qantas Qanuk
-
- Le-ppä-ker-ttu
Qualia Quina
-
- Viesti:
Ipanat vois syntyä vaikka 19.1. jos se on teille ok. :)
Onks Koralli miettinyt kuvia, onko sulla ylipäätänsä vaihtoehtoja?
Onks Koralli miettinyt kuvia, onko sulla ylipäätänsä vaihtoehtoja?
-
- Le-ppä-ker-ttu
Syntymäpäivä on ok. Kuvia en oo vielä ehtiny/jaksanu miettiä. Jotain vaihtoehtoja saattaa olla mitä oon joskus meinannu laittaa tuontikoirilleni. Mutta kattelen tässä viikonlopun aikana vielä kuvia läpi jos löytäisin jotkut kivat.
edit. Quilt
edit. Quilt
-
- Viesti:
Re: Shaghasin nahkarukkasia | R- ja S-pentueet julkaistu
^ Kiitos :)
Fannilta oottelisin vielä nimeä ja sivuja, niin voisin rekisteröidä nämä.
Voi olla että ihan lähiaikoina tulee vielä blm/tri pentue jos kysyntää riittää, kun noita jalostusyksilöitä mulla kerta on.
Edit/ Julkaisin tohon ekaan viestiin jo kun tässä päivittelin muutakin.
Vähän nostoa jos jollekin kelpaisi vika R-pentu.
Tässä noita R-nimiä ja kuten ennenkin, saa muuttaa/yhdistellä/kehitellä omia kunhan on "samaa sarjaa"
Ramrod Rathold
Rayco Rauhbein
Rauzer Raj
Ricko Rhaquel
Riva Riviena
Reyna Reanne
Renarda Reah
Reesha Reolami
Rachja Raivyn
Fannilta oottelisin vielä nimeä ja sivuja, niin voisin rekisteröidä nämä.
Voi olla että ihan lähiaikoina tulee vielä blm/tri pentue jos kysyntää riittää, kun noita jalostusyksilöitä mulla kerta on.
Edit/ Julkaisin tohon ekaan viestiin jo kun tässä päivittelin muutakin.
Vähän nostoa jos jollekin kelpaisi vika R-pentu.
Tässä noita R-nimiä ja kuten ennenkin, saa muuttaa/yhdistellä/kehitellä omia kunhan on "samaa sarjaa"
Ramrod Rathold
Rayco Rauhbein
Rauzer Raj
Ricko Rhaquel
Riva Riviena
Reyna Reanne
Renarda Reah
Reesha Reolami
Rachja Raivyn
-
- Alkupalat
Varaan mun pennulle nimeksi Reyna Raj tai Reyna Reanne. :>
-
- Viesti:
Laitoin sulle nyt alustavasti ton Reyna Reannen, Raj on mun päässä niin pojan nimi mutta saat sä senkin jos siitä tykkäät. :D
--
Olisko R-pentujen tai vaikka edellistenkin pentueiden omistajilla kiinnostusta kokeilla hyödyntää virtuaalipankki Jupiteria pennun "maksamisessa"? Mikäli ei omista tiliä Jupiterissa tai halua käyttää omaansa niin voin lähettää sähköpostitse käsiteltävän maksupyynnön sitten kun toiminto aktivoidaan jälleen virtuaalipankin sivustolla.
Arvon vielä itse haluanko alkaa käyttämään Jupiteria kunnolla joten olisi kiva kokeilla sitä jossain varsinaisessa merkityksessä.
--
Olisko R-pentujen tai vaikka edellistenkin pentueiden omistajilla kiinnostusta kokeilla hyödyntää virtuaalipankki Jupiteria pennun "maksamisessa"? Mikäli ei omista tiliä Jupiterissa tai halua käyttää omaansa niin voin lähettää sähköpostitse käsiteltävän maksupyynnön sitten kun toiminto aktivoidaan jälleen virtuaalipankin sivustolla.
Arvon vielä itse haluanko alkaa käyttämään Jupiteria kunnolla joten olisi kiva kokeilla sitä jossain varsinaisessa merkityksessä.