Monirotuiset virtuaalimaailmassa
-
- Floodari
Re: Monirotuiset virtuaalimaailmassa
Hienoa nähdä että porukka tykkää, mä olenkin jo anonut muitakin kisoja, jotka ovat vain monirotuisille avoinna :)
// PAKK
// PAKK
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Le-ppä-ker-ttu
83 Ihanaa. Täälläpäin kun ei oikein IRL voi harrastaa mitään Seropien kanssa, niin tosi mukava että edes virtuaalisesti voi! 8D Taitaa minulle tulla tässä lähiaikoina ehkä toinenkin sekarotuinen, riippuu saanko kuvata kaverin serropia 83
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei ole tarkoitus haastaa riitaa, älkää käsittäkö niin kun en nyt jaksaisi tapella. :D Mutta siis jonkunlainen rakennekuva olisi hyvä olla, jos on vaikkapa vain liikekuvia tai kuvia joissa koira istuu, niin on se melko vaikeaa.. (Huono esimerkki, muttaah: tällaisella kuvalla itse hylkäisin, mutta vaikkapa tällaisesta voi jo sanoa jotain). Toiset tuomarit ovat järjestetyissä mäträseissä olleet tiukempia kuin toiset kuvien kanssa ja myönnän, että itse olen hylännyt koiran esim. juuri sellaisten pelkkien istumakuvien takia. Kuten tuossa lainatussa tekstissäkin siis lukee, tuomarista kiinni. Jos IRL mätsärissäkin koira istuu tuomaroidessa ja toinen seisoo, rapsahtaa yleensä istujalle sininen nauha ja loppukehissä tuskin sijaa. Mitä siis itse olen nähnyt. :)Joana kirjoitti:Oishan se suotava, mutta kun rakennetta ei kerran arvostella, niin mun mielestä voi rakennekuvatonkin osallistua. Tuomarista riippuu sitten se, alentaako rakennekuvattomuus tulosta.
Mutta tämä siis vain oma näkökanta!! ;-)
Mut hei, jotain kivaakin mun suusta:
mahtavaa ja nopeaa tuon seropiyhdistyksen kanssa! Ite oon tunkenu ainokaisen Ionen kanssa jokaiseen mahdolliseen. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Floodari
Noinhan se on, mutta mä en halua sulkea ketään pois kun epävirallistahan tämä on ;)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Miksei voi harrastaa sekarotuisen kanssa?Sicilia kirjoitti:83 Ihanaa. Täälläpäin kun ei oikein IRL voi harrastaa mitään Seropien kanssa, niin tosi mukava että edes virtuaalisesti voi! 8D Taitaa minulle tulla tässä lähiaikoina ehkä toinenkin sekarotuinen, riippuu saanko kuvata kaverin serropia 83
-
- Le-ppä-ker-ttu
anteeksi, ot.'ksi menee mutta. Täälläpäin oli ainakin yhdessä vaiheessa semmoinen agiseura, joka on ainoa jonka tiedän ja jaksan etsiä, joka ei kelpuuttanut seropeja mukaansa 8l Ja match showhun IRL tarvii enemmän totuttelua, kun Mona on ärripurripälliäinen.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Törkeää "syrjimistä" mun mielestä jos ei oteta agilityyn harjoittelemaan sekarotuisia! Tällainen toiminta usein juuri johtaa siihen, että sekarotuisia "halveksitaan" eikä haluta. Niiden kanssa kun ei voi tehdä kaikkea. Meillä ainakin ja onneksi otetaan (jos siis läpäisee pienen ja helpon pääsykokeen), sillä sekarotuisilla on yhtä suuret oikeudet pitää hauskaa ja opetella uusia asioita. :O Omassa agiryhmässänikin on mukana yksi sekarotuinen, ja voi vitsi se menee loistavasti. Todella upeaa että se on päässy harjottelemaan. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Kanada
Nyt tuli kauhiat paineet saada se seropi aikaiseksi 8) Aivan mahtava ulkoasu ja nopeaa toimintaa! :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Epätoivoinen katse
Minäkin varmaan jonkun sekarotuisen hankin jossain vaiheessa jos saan hyvän kuvan piirrettyä. ;)
- Sikko
- Floodari
Eiköhän tuo ole harvinaisempaa, että ryhmiin ei niitä sekarotusia huolita mukaan.Henji kirjoitti:Törkeää "syrjimistä" mun mielestä jos ei oteta agilityyn harjoittelemaan sekarotuisia! Tällainen toiminta usein juuri johtaa siihen, että sekarotuisia "halveksitaan" eikä haluta. Niiden kanssa kun ei voi tehdä kaikkea. Meillä ainakin ja onneksi otetaan (jos siis läpäisee pienen ja helpon pääsykokeen), sillä sekarotuisilla on yhtä suuret oikeudet pitää hauskaa ja opetella uusia asioita. :O Omassa agiryhmässänikin on mukana yksi sekarotuinen, ja voi vitsi se menee loistavasti. Todella upeaa että se on päässy harjottelemaan. :)
Sicilia, mikä seura?
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
- Le-ppä-ker-ttu
Sikko, sanotaan nyt rehellisesti, en edes ole varma sen seuran nimestä o___o kaverini vain sanoi, että sen kaverit seropeineen oli ilmoittautunut ennen sitä sinne ja kaveri niiden jälkeen, ja siinä sitten kävikin niin että ne ilmeisesti sitten skipattiin yli, kun juuri kaverini sitten pääsi sinne, mutta ne seropin omistajat ei. Ja myöskään siellä ei kuulemma ollut seropeja 8l Mutta h. kohtaisesti en tiedä seuran nimeä, koska en jaksanut sitä udella 8l eli se on ainoa täälläpäin minkä tiedän, vaikkei nimestä ole hajuakaan.
- Sikko
- Floodari
Kuulostaa luotettavalta tiedonlähteeltä!Sicilia kirjoitti:Sikko, sanotaan nyt rehellisesti, en edes ole varma sen seuran nimestä o___o kaverini vain sanoi, että sen kaverit seropeineen oli ilmoittautunut ennen sitä sinne ja kaveri niiden jälkeen, ja siinä sitten kävikin niin että ne ilmeisesti sitten skipattiin yli, kun juuri kaverini sitten pääsi sinne, mutta ne seropin omistajat ei. Ja myöskään siellä ei kuulemma ollut seropeja 8l Mutta h. kohtaisesti en tiedä seuran nimeä, koska en jaksanut sitä udella 8l eli se on ainoa täälläpäin minkä tiedän, vaikkei nimestä ole hajuakaan.

Oliko kurssille edes hallittavuustesti, entä jos kurssille pääsevät arvottiin?
their dogs
their dogs
-
- Le-ppä-ker-ttu
^ ... Voi muuten olla tosiaankin että arvottiin, kun ei mistään hallittavuustestistä puhuttu. Ja ymmärrän kyllä hyvin, jos hän valehteli, mutta valitettavasti satun olemaan näitä herkkäuskoisimpia ihmisiä 8l Kaverilla vaan nyt on näköjään tuommoisia outoja valehtelupäiviä, eikä sen jälkeen myönnä >___> pft, taidan oikeasti kysäistä siltä 83
Ja minä lopetan nyt offaamisen tältä erää. 83
- Sikko
- Floodari
Nii sitä mie vaan tarkotin, että ei kannata tosiaan uskoa kaikkea. Yleensä nuo tuollaset "minun kaverinkaverinkaveri teki sitä ja tätä"-jutut on ihan soopaa. (-: Että ihan rohkeasti seropien kanssa vaan ryhmiin!Sicilia kirjoitti:^ ... Voi muuten olla tosiaankin että arvottiin, kun ei mistään hallittavuustestistä puhuttu. Ja ymmärrän kyllä hyvin, jos hän valehteli, mutta valitettavasti satun olemaan näitä herkkäuskoisimpia ihmisiä 8l Kaverilla vaan nyt on näköjään tuommoisia outoja valehtelupäiviä, eikä sen jälkeen myönnä >___> pft, taidan oikeasti kysäistä siltä 83
their dogs
their dogs
- Ichy
- Alkupalat
Saako kuvattomat osallistuaJoana kirjoitti:Hienoa nähdä että porukka tykkää, mä olenkin jo anonut muitakin kisoja, jotka ovat vain monirotuisille avoinna :)
// PAKK

Kiss My Bitch