Venakko/borderpupseja heinäkuulle! sivuja kun ehditte
-
hayano
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Borderterrieri- ja venakkopupseja heinäkuun lopulle! NIMET!
Henji. Muuten hyvä mutta tuo henkilö jolta olet koiran kuvat ottanut ei ole antanut niitä käyttöön. Sivun oikeassa laidassa lukee All rights reserved siellä pitäis lukea some rights reserved jotta kuvia vois käyttää. lueppa vielä käräytyksen sivut.
Ja muutenkin olis kiva jos koira ei vaihtais väriä sitä mukaa ku se kasvaa :D
muuten sivut on hyvät :)
Kuunsirppi: Zarian sivut on hyvät :)
Ja muutenkin olis kiva jos koira ei vaihtais väriä sitä mukaa ku se kasvaa :D
muuten sivut on hyvät :)
Kuunsirppi: Zarian sivut on hyvät :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
mio kirjoitti:^ pentuluokka lyhennettään muuten PEK eikä PEN kuten tuolla sivuilla lukee. ;)
Niin mulla aikoinaan luki koirilla, mutta sitten tultiin valittamaan että vaiha se, PEN on oikea lyhenne. Tarkistin asian ja juu, onhan se PEK. >:| :)
En aina löydä sopivia kuvia samasta koirasta joten melko useasti tulee käytettyä eri koirien kuvia kun koira kasvaa. ;) Mutta siis älä huoli, nuo kuvat ei tuu koiralle. :D Magnu (FD:n toinen ylläpitäjä) oli jo haaveillut venakosta ja alkanut väkertämään sivuja, mutta kun kerran saatiin Rapido niin ei nyt sit viititty kanssa evm. -koiraa samasta rodusta ottaa. Mutta siis nyt olen saanut vaihdettua kaikki kuvat kunnollisiksi jotka koiralla on tarkoitus pitää. :)hayano kirjoitti: Ja muutenkin olis kiva jos koira ei vaihtais väriä sitä mukaa ku se kasvaa :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- mio
- Floodari
me osallistuttiin Taikan kanssa pariin näyttelyynkin heti, katsotaan miten meidän neitokainen siellä sijoittuu. jos meillä menee lujaa näyttelyissä ja saadaan kivoja tuloksia käyttöpuolellakin, niin voisin harkita jopa pentuetta.. tosin se lykkääntyisi varmaankin yli vuodella, mutta ainahan saa unelmoida. 8)
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Hienoa mio!! ;D Allekirjoitan Hayn viestin.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Ja niin, että nyt sitten kaikki vaan ahkeraaasti kisailemaan ;D Ainakin niin että saadaan KASV-luokka
//Le-ppä-ker-ttu!!
// Kyylään kasvattejani innolla, Taikalle siis ERI, hienoa ^ hehkutan ihan innoissani pienestäkin menestyksestä kun kasvattimäärä on niin pieni :D Kunhan varoitin
Ja kuulumisiahan saa sitten kertoilla, ihan sillä aika välillä miltä tuntuu (etenkin sijoitusnartuista olisi kiva kuulla aina välistä) ;)
//Le-ppä-ker-ttu!!
// Kyylään kasvattejani innolla, Taikalle siis ERI, hienoa ^ hehkutan ihan innoissani pienestäkin menestyksestä kun kasvattimäärä on niin pieni :D Kunhan varoitin
Ja kuulumisiahan saa sitten kertoilla, ihan sillä aika välillä miltä tuntuu (etenkin sijoitusnartuista olisi kiva kuulla aina välistä) ;)
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Venakkopupseja heinäkuulle! Syntyneet, NATH sivuja!
Olisi kiva tietää ketkä teistä aikoo pennusta maksaa, mikään pakkohan ei siis tietenkään ole. ^ Jos ei ole welhoa/VRL-tunnusta tai ei jostain muusta syystä pysty maksamaan niin sitten saa ihan vain jättää väliin. Mutta galluppina tällainen :D
- mio
- Floodari
oho, en ole ehtinyt vielä katselemaan mitä tuloksia Taikaselleni on siunaantunut, mistä näyttelystä me ERIÄ saatiin? :)
mä voisin periaatteessa maksaa mun pennusta, riippuen summasta. mulla ei nääs paljon massia ole, mutta jos mun rahat riittää niin maksan mielelläni.
mä voisin periaatteessa maksaa mun pennusta, riippuen summasta. mulla ei nääs paljon massia ole, mutta jos mun rahat riittää niin maksan mielelläni.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Emmä tie, katoin vaan että Taikan sivuilla oli maininta :Dmio kirjoitti:oho, en ole ehtinyt vielä katselemaan mitä tuloksia Taikaselleni on siunaantunut, mistä näyttelystä me ERIÄ saatiin? :)
No 700 welhoa se oli, mutta vähemmänkin käy tai sitte ei tarvitse ollenaakn maksaa ^
- mio
- Floodari
ahihi, se oli vaan jonkun muuten vaan kirjoittelema sanallinen. :'D ei sitä mistään näyttelystä olla saatu.
kyllä mulla noin paljon rahaa pitäis olla, mihin maksan?
kyllä mulla noin paljon rahaa pitäis olla, mihin maksan?
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mäkin voin maksaa ^^ Zariaa en ole kerennyt vielä mihinkään näyttelyyn ilmoittaa, mutta koejuoksuun olen saanut neidin ilmoitettua. Toi remontti nyt sotkee vähän noita kisasysteemejä joten tässä menee hetki ennen kuin saan noi kisajutut kunnolla toimimaan. Mutta maastoesteille mennään myös kisaamaan ja johonkin lajiin vielä näin aluksi :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla on Welho ja vähän voin pistää, mutta koko summaa en pysty maksamaan, koska tulen antamaan jättipalkan yhden koiran PIVIKO -kuvista Juskulle. :DEmber kirjoitti:Olisi kiva tietää ketkä teistä aikoo pennusta maksaa, mikään pakkohan ei siis tietenkään ole. ^ Jos ei ole welhoa/VRL-tunnusta tai ei jostain muusta syystä pysty maksamaan niin sitten saa ihan vain jättää väliin. Mutta galluppina tällainen :D
Rapido ilmoitettu kaikkiin voittajanäyttelyihin.
Ainoa asia missä melko lailla realistisuuten pyrin virtuaalimaailmassa on se, että alle NUO/AVO -ikäisellä en juurikaan muissa kuin näytteltissä lajeissa kisaa. Eli niitä ei nyt vielä ilmaannu. Mutta ratajuoksuja ehdottamasti kyttäillään ja muita lajeja mitä nyt eteen sattuu kun niiden aika on. ;)
// Ja aivan upeita sisaruksia kaikki!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
- mio
- Floodari
mekin joo ilmottauduttiin koejuoksuihin, haluan panostaa neitin kanssa myös rata- ja maastojuoksuun. :>
- juulia
- Floodari
Sinänsä borderterrieri olisi tosi kiva. Muttamutta. Mulla on tullu pienen ajan sisään hirmuisesti koiria ja vaikka toi pentue on TOSI houkutteleva, en tiedä riittääkö aika ja tälleen. :< Ja kun olis kuitenkin jo 14. koira, niin en tiedä miten sen kisauttamisen kanssa sitten on.
// Kuka pystyy pitämään lupauksensa tosi hyvin? :D Tarjousta siis kehitellen...
Ottaisin mielelläni yhden ihanan borderterrierin Geewasiin. Pääsisi sinne monen muun koiran joukkoon - meiltä löytyy semmonen kirjava lauma kun Vilja, Aada, Mena, Pinja, Eevi, Iines, Santeri, Tiitus, Noel, Noppa, Rocky ja sitte mulle on semmonen kiva kultanennoutajapoika kanssa tulossa jossain vaiheessa. (: Vanhin koirani on nahkatyttönen Eevi, uusin mulle tullut on tervupoika Rocky (joo oikeesti kromfohrländer Mena mutta siinä ei oo mitään näyttämistä kun en oo vielä ehtiny sillä kisaan :DD) ja sitten siitä keskeltä voi vaikka Vilja- saku näyttäytyä. ;) Siinä kisa- ja luonnenäyttöä samalla, toivottavasti nuo kelpaa.
Meillä pääsis borderi kisaamaan luolakokeissa, agilityssä, maastoesteissä, PK- lajeista BH ja ehkä joskus muuallakin, flyballissa, koiratanssissa? Mulla on nyt noihin lajeihin aika "jono" kun niissä tykkään kisata, eli ei ihan heti sinne päästäis. Jaja. Frisbeetä ja pelastuskoirakokeita vois toki koklata, niissä en oo ennen kisannutkaan. :) Kuvia mulla ei ole, mutta semmoset vois hankkia, jotkut tosi hyvät, ja kisata sitte näyttelyissä. Lähinnä tämmöseks kisakoiraks tulis tyttö, mutta kyllä sitä pentueenkin vois ehkä joskus ikuisuuksien päästä teettää. Mutta eipä se jalostuskäyttö mitään välttämätöntä oo. Ottaisin ihan omaksi pennun, eli tällä kertaa en haluais sijotuskoiraa.
Eli, jos meille vois jälleen yhdestä uudesta roturyhmästä eli kolmosista yksi koira muuttaa? Narttupennun siis tahtoisin.
// Kuka pystyy pitämään lupauksensa tosi hyvin? :D Tarjousta siis kehitellen...
Ottaisin mielelläni yhden ihanan borderterrierin Geewasiin. Pääsisi sinne monen muun koiran joukkoon - meiltä löytyy semmonen kirjava lauma kun Vilja, Aada, Mena, Pinja, Eevi, Iines, Santeri, Tiitus, Noel, Noppa, Rocky ja sitte mulle on semmonen kiva kultanennoutajapoika kanssa tulossa jossain vaiheessa. (: Vanhin koirani on nahkatyttönen Eevi, uusin mulle tullut on tervupoika Rocky (joo oikeesti kromfohrländer Mena mutta siinä ei oo mitään näyttämistä kun en oo vielä ehtiny sillä kisaan :DD) ja sitten siitä keskeltä voi vaikka Vilja- saku näyttäytyä. ;) Siinä kisa- ja luonnenäyttöä samalla, toivottavasti nuo kelpaa.
Meillä pääsis borderi kisaamaan luolakokeissa, agilityssä, maastoesteissä, PK- lajeista BH ja ehkä joskus muuallakin, flyballissa, koiratanssissa? Mulla on nyt noihin lajeihin aika "jono" kun niissä tykkään kisata, eli ei ihan heti sinne päästäis. Jaja. Frisbeetä ja pelastuskoirakokeita vois toki koklata, niissä en oo ennen kisannutkaan. :) Kuvia mulla ei ole, mutta semmoset vois hankkia, jotkut tosi hyvät, ja kisata sitte näyttelyissä. Lähinnä tämmöseks kisakoiraks tulis tyttö, mutta kyllä sitä pentueenkin vois ehkä joskus ikuisuuksien päästä teettää. Mutta eipä se jalostuskäyttö mitään välttämätöntä oo. Ottaisin ihan omaksi pennun, eli tällä kertaa en haluais sijotuskoiraa.
Eli, jos meille vois jälleen yhdestä uudesta roturyhmästä eli kolmosista yksi koira muuttaa? Narttupennun siis tahtoisin.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Juulia! Silmät kyynelissä tässä kirjoitan ^ tottakai sulle Geewasiin yksi pikkuinen! Olin jo hyväksynyt ajatuksen ettei tästä pentuesta tule mitään.. (kuulostanko liian innokkaalta/epätoivoiseltä?)
Toivottavasti saataisiin muitakin kiinnostuneita, mutta kyllä tästä ainakin kahden pupsin pentue saadaan, vaikka olenkin itse vailla kuvia ainakin toistaiseksi...
- juulia
- Floodari
Ei et kuulosta, kyllä mullakin olis varmaan silmät kyynelissä jos mun nahkapentueeseen tulis varaaja. :D
Kiva on joo että saadaan pentu. (: Eihän mullakaan oo kuvia, etkös säkin vois ottaa ainakin aluks kuvattoman pennun? Ootan NIIN innolla, että pentue syntyy, joten jos sä otat pennun niin tilanne edistyy (vähän). Mitäs mieltä muuten oot, voiko pennulla olla piirretyt kuvat? Kun tykkään just kaikkien cairnterrierien yms. piirtämisestä, ehkä borderi menee siinä sivussa. :D
Kiva on joo että saadaan pentu. (: Eihän mullakaan oo kuvia, etkös säkin vois ottaa ainakin aluks kuvattoman pennun? Ootan NIIN innolla, että pentue syntyy, joten jos sä otat pennun niin tilanne edistyy (vähän). Mitäs mieltä muuten oot, voiko pennulla olla piirretyt kuvat? Kun tykkään just kaikkien cairnterrierien yms. piirtämisestä, ehkä borderi menee siinä sivussa. :D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla