Minä, koirani ja kennel Hopeapolun
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Re: Minä, koirani ja kennel Hopeapolun
^ Kuvan saa [img]kuvan%20osoite[/img] koodilla.
/ot
/ot
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
noel
- Lassien tassuhiki
Valmisulkoasuksi ulkoasu on ihan nätti, mutta kannattaisiko fontiksi ehkäpä laittaa joku vähän ulkoasuun sopivampi väri, ja mielestäni koko on ehkä vähän turhan suuri. Tuon 'Kotisivut'-otsikon tilalla voisi ehkä lukea esim. 'Hopeapolun' ? Sitten teksteihin. Etusivulla voisi olla mielestäni enemmän tekstiä. Siinä vain kerrotaan kennelin aloitusajankohta ja miten erotat eri snautserit. Voisit kertoa enemmän vaikka hiukan kennelistä, itsestäsi, kasvatusroduista tms. Snautsereiden luonteesta ja ulkonäöstä voitaisiin noiden linkkien takana kertoa hieman enemmän.. Pentueiden vähäisyydestä en valita, koska on ihan hyvä, että malttaa odottaa koirien menestymistä. Kasvatuksesta mielelläni haluaisin paljon enemmän tietoa. Siinä voisi myös lukea enemmän pentueista, esim. millaisia vanhempia yleensä tahtoisit pennuille. Hienoa, että sait koirillesi kuvatluvat, ja että suoralinkityskin on saatu kuriin *aplodeja*. Koirien sivuilla on toki hyvät kuvat, mutta lisätietoja olisi kiva saada. Kisautuksestakin olisi kiva sivuilla saada infoa. Yllättävä fontin värin ja koon muutos on hieman häiritsevä. Shelttejäkin löytyy, kiva lisä (shelttikasvatusta löytyy myös täältäpäin!). En nyt itse pääse katsomaan, mutta olethan huomioinut tuossa Akiliinan kennelin kuvissa, että olet ottanut sellaisia kuvia joita on lupa kopioida? Siinähän on se tietty raja, mitä kuvia saa ottaa.
Tähän asti kennelilläsi on hyvä alku, ehkä joskus myöhemmin pääset jopa siirtymään HTML-puolelle! Arvosanaksi annan tällä hetkellä 6
Tähän asti kennelilläsi on hyvä alku, ehkä joskus myöhemmin pääset jopa siirtymään HTML-puolelle! Arvosanaksi annan tällä hetkellä 6
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Ok...^^ Kiitti kommista, parantelen heti kun mahdollista. Toi tekstin väri kuului vanhaan siniseen ulkkaan enkä muuttanut sitä (lahopää). Joo kyl niitten pitäis olla kopioitavia kuvia. Mulla on nyt taas tullut photobucketissa sellainen ongelma että kun suoralinkitän omasta photobucketistani kuvat niin ei tule kuvaa, tulee vain sellainen "Photobucket - this image is moved or deleted" ilmoitus. :(
6... Aika huono arvosana... Mutteihän mun kenneli mitenkään loistokas ole
6... Aika huono arvosana... Mutteihän mun kenneli mitenkään loistokas ole
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Tämä on vanha topick mutta oli pakko sanoa että kuvassahan on Nelli.Greywolf kirjoitti:Eikö tuo Tuulin kuva olekin kopioitu Akiliinan kennelistä, jonka sivuilla sanotaan, että kuvia saa käyttää virtuaalikenneleissä ja ehtona:HP ;> kirjoitti:Mutta tuohon Tuulin kuvaan mulla on ihan lupa, käppänöistä ei oo viä vastailtu ;-)
"Kuitenkin, jos kuva on jonkun muun ottama ( =kuvan ottajan nimi mainittu esim. Matti Meikäläinen tai Miina Heikkinen) tai koiran omistaa joku muu kuin me, eli kuvassa on joku muu koira kuin Noora, Juulia, Nelli, Rita, Miila tai Scottie niin kuvaa EI SAA KOPIOIDA."
Kyseinen kuva ei näin ollen kuulu vapaasti kopioitavaan materiaaliin (koiran kuvan on ottanut joku muu, kuin kennelin omistajat), ellet sitten ole jostain muualta kysynyt kuvaan lupaa?
Juu, asiahan ei varsinaisesti taas minulle kuulu, mutta ajattelin nyt kuitenkin varmistaa, ettet tuon takia turhaan joudu hankaluuksiin.(:
- Greywolf
- Toistolla tehoa
^ "Kuitenkin, jos kuva on jonkun muun ottama ( =kuvan ottajan nimi mainittu esim. Matti Meikäläinen tai Miina Heikkinen)"
Tätä minä kyllä lähinnä tarkoitin. Sinulla ei ole oikeutta kopioida kuvaa, vaikka siinä olisikin Nelli, koska se ei ole kennelin pitäjän ottama kuva.
Tätä minä kyllä lähinnä tarkoitin. Sinulla ei ole oikeutta kopioida kuvaa, vaikka siinä olisikin Nelli, koska se ei ole kennelin pitäjän ottama kuva.
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Vaikka minulla ei enää tätä kenneliä olekaan, pakko sanoa että mulla oli lupaa kuvaan suoraan Pauliinalta jolla oli lupa Nellin kuvan käyttöön antamiseen Hilpalta. ;)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
^ Mutta sinä et kertonut tätä ja minähän en ole ajatusten lukija.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mua h'iritsee tämä juttu. Pehkolla on kenneli Haltiapolku ja sulla on kenneli Hopeapolun eikös vaan? eihän siinä sinbänsä mitään mutta minua pistää vaan silmään.
Minbä en ihan hiffannut mitenb tonne kenneliin pääsee sisälle. Yritin monta kertaa painaa linkkiäsi ja siitä aukeaa sellainen sivu jossa lukee KOTISIVu ja lause voittajanäyttelystä. Olisi ollut kiva katsoa hieman tarkemmin miten kennelisi toimii ja mitä koiria sinulla siellä asustelee. Painoinko jotain väärin vai, ovatko nuo sivusi?
editto// juu aivan olin ihan unohtanut että pehkolla on haltiapolku eikä hopeapolu anteeksi pehko
Minbä en ihan hiffannut mitenb tonne kenneliin pääsee sisälle. Yritin monta kertaa painaa linkkiäsi ja siitä aukeaa sellainen sivu jossa lukee KOTISIVu ja lause voittajanäyttelystä. Olisi ollut kiva katsoa hieman tarkemmin miten kennelisi toimii ja mitä koiria sinulla siellä asustelee. Painoinko jotain väärin vai, ovatko nuo sivusi?
editto// juu aivan olin ihan unohtanut että pehkolla on haltiapolku eikä hopeapolu anteeksi pehko
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Zanja kirjoitti:Vaikka minulla ei enää tätä kenneliä olekaan, pakko sanoa että mulla oli lupaa kuvaan suoraan Pauliinalta jolla oli lupa Nellin kuvan käyttöön antamiseen Hilpalta. ;)
Tää kenneli on jo missattu :/