Shaghasin nahkarukkasia | kaikkia värejä nahkoissa + huskyjä
- Chaka
- Nakkisotilas
Re: Shaghasin nahkacollieita (blm/tri & 2x tri/so) - Chaka!
Unohin ihan ilmottaa että pääsen vasta ens viikolla koneelle, niin sivut tulee sitte! :)
- Chaka
- Nakkisotilas
MINJA, vihdoin ja viimein! Kuvat laittelen huomenna! Laittelen sulle myös sitte privalla Jayn uudet sivut, kun muuttelen tuonne weeblyyn! :)
sry tuplapostaus
sry tuplapostaus
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Re: Shaghasin nahkacollieita (blm/tri & 2x tri/so)
Koska ännät syntyy? Ilmotin Nayran jo noihin pivikovoittajiin
Pyydän toki poistaan, jos nää ei oo ennen toukokuun 15päivää syntyneet.

-
- Viesti:
Re: Shaghasin nahkarukkasia (2x tri/so)
Ylöspäinnn, kaksi uutta pentuetta.
Jos ei näistä vielä halua niin mulla on suunniteilla tri/so ja tri/tri pentueet loppukesälle/alkusyksylle. Saa kysyä lisää.
Jos ei näistä vielä halua niin mulla on suunniteilla tri/so ja tri/tri pentueet loppukesälle/alkusyksylle. Saa kysyä lisää.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hetkinen. Enkös mä oo sulta vaatinut tollasta pikkuveilaa joskus?! Mä kyllä ottaisin tosta sijotukseen jos vaan haluat siitä laittaa sellaista. Mutta jos ei, niin otan sit ton sijotuspennen P-pentueesta. Koska mullahan ei näille vissiin oo jalostuskäyttöaikeita.
Kuvia mulla vaan ei oo.
Kuvia mulla vaan ei oo.
-
- Viesti:
En mä enää muista mitä sä oot multa vaatinut, mulla on niin laho pää :D Pikkuveilan voit saada livenäkin!
Keksin vaan itse Patchesin pennulle kivat kuvat jotka ei oo mun ottamat niin en tiiä voinko niitä sijotukselle antaa. Laitanko mä sulle sit näiltä näkymin ton P-sijotuksen?
Kuvathan ei oo mikään hirvee ongelma kun ei tarvii olla näyttelyposeja, voit ettii jonkun agilitykuvanki tjsp! Ja mul on yhdestä tokotrikkinartusta kuvia.
Keksin vaan itse Patchesin pennulle kivat kuvat jotka ei oo mun ottamat niin en tiiä voinko niitä sijotukselle antaa. Laitanko mä sulle sit näiltä näkymin ton P-sijotuksen?
Kuvathan ei oo mikään hirvee ongelma kun ei tarvii olla näyttelyposeja, voit ettii jonkun agilitykuvanki tjsp! Ja mul on yhdestä tokotrikkinartusta kuvia.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hehe. No ehkä mä sit jätän ton virtuaalipikkuveilan väliin, eli joo mulle Pee!
Kuvista.. Mä tuun kohta skypeen.
//Shaghas Popo Poggibonski eli Prima. :)
Kuvista.. Mä tuun kohta skypeen.
//Shaghas Popo Poggibonski eli Prima. :)
-
- Viesti:
Alkais olla vikat mahdollisuudet jos haluaa jommasta kummasta yhdistelmästä pennun, ennenkuin päätän niiden syntymästä.
Kysyntää harmillisen vähän. :/
Kysyntää harmillisen vähän. :/
-
- Le-ppä-ker-ttu
Lähtiskö mulle P-pupsi Pikkubroidiin? Kisautus tulis olemaan reipasta, muttei ihan superhybermulti aktiivista. Tokoa, paimennusta, agia, pelastusta ja pk-lajeja näin alkuun. Tulevaisuudessa mahdollisesti joku pieni pentue 1-polviseen tai evm-sukuisen koiran kanssa. Sukupuolen pidän vielä auki mutta mahdollisesti olis tulossa trikkiuros.
Millos muuten mun kasvatilleni Pikkubroidin Cassiopeialle olet pentuetta ajatellut? Cassyn pentu olis joskus kiva saada.. :)
Millos muuten mun kasvatilleni Pikkubroidin Cassiopeialle olet pentuetta ajatellut? Cassyn pentu olis joskus kiva saada.. :)
-
- Viesti:
Joo sulle P!
Cassyltä puuttuu ainakin käyttövalio ennenkun ees mietin sen pentuetta. Mulla olis noi pari muutakin pentuetta jotka voisin jo teettää mut tätä kysyntää ei tunnu olevan ni en pidä mitään kiirettä.
Cassyltä puuttuu ainakin käyttövalio ennenkun ees mietin sen pentuetta. Mulla olis noi pari muutakin pentuetta jotka voisin jo teettää mut tätä kysyntää ei tunnu olevan ni en pidä mitään kiirettä.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Jes mahtavaa. Millon sais nimiä alkaa miettimään?
-
- Viesti:
Jos sä haluat itse yrittää muodostaa nimeä, niin saat miettiä niitä hetimmiten ihan rauhassa. :D Kaksiosainen P-nimi, mieluusti molemmat nimet sellaisia jotka eivät tarkoita mitään tai ovat niin hepreankieltä ettei niiden tarkoitusta ymmärrä. Mä yleensä käytän hyväksi tätä sivustoa.
Voin mä sulle muutamia esimerkkinimiäkin luoda mut Shaghasin aikaisemmista pentueista saa hyvän käsityksen millaisia nimiä mä haen takaa.
Voin mä sulle muutamia esimerkkinimiäkin luoda mut Shaghasin aikaisemmista pentueista saa hyvän käsityksen millaisia nimiä mä haen takaa.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Sopiiko Shaghas Pacha Palooka? Sivuja laittelen kohta puoliin.
-
- Viesti: