Siperianhuskypentuja
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja
Ei oo mitään vastaan. Voiko sivut jo tehdä? x) Meidän herra on sit tuon näköinen (:
//: oon tullu jotenki katumapäälle tän pennun kanssa.. Oon kuitenki aika surkea kisaaja ja mitä vielä, virt-hommat on nyt ihan pakkopullaa.. No, mä mietin tätä vielä.
//: oon tullu jotenki katumapäälle tän pennun kanssa.. Oon kuitenki aika surkea kisaaja ja mitä vielä, virt-hommat on nyt ihan pakkopullaa.. No, mä mietin tätä vielä.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mullekin käy tuo 01.04. oikein hyvin. Ollaan sitten yhdessä pojan kanssa aprillipiloja
Mutta joo. Tuo kasvattaja jolta mulla oli luvat ei ole vielä vastannut. Mutta odottelen kärsivällisesti, eiköhän sieltä kuitenkin jossain vaiheessa vastaus tule. Tuossa yksi päivä piirtelin aikani kuluksi jotakin, ja jos käy niin, että piirroskuvat tulee käyttöön niin laatu on suunnilleen tällaista. Tuo tarvitsee vielä vähän viimeistelyä, mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa?
Mutta joo. Tuo kasvattaja jolta mulla oli luvat ei ole vielä vastannut. Mutta odottelen kärsivällisesti, eiköhän sieltä kuitenkin jossain vaiheessa vastaus tule. Tuossa yksi päivä piirtelin aikani kuluksi jotakin, ja jos käy niin, että piirroskuvat tulee käyttöön niin laatu on suunnilleen tällaista. Tuo tarvitsee vielä vähän viimeistelyä, mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Molemmille:
Huh mitä upeuksia <3___<3 Kasvattajatäti on ERITTÄIN tyytyväinen!
Niin ja, sivuja saa alkaa jo tekemään
Huh mitä upeuksia <3___<3 Kasvattajatäti on ERITTÄIN tyytyväinen!
Niin ja, sivuja saa alkaa jo tekemään
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Joo eli sivuja saa toki alkaa jo tekemään. Ja Ricea, tosi ikävä kuulla :/ Muistuttaakseni kuitenkin: tämä kasvattajatätikin on aika vapaa-muotoinen virtuaalijuttujen suhteen, joten se epä-aktiivinen kisaaminen ei haittaisi.
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mä saan sivut valmiiksi varmaankin tuon syntymäpäivän tienoilla, ehkä aikaisemmin. Mulla on tässä yksi projekti menossa, joka valitettavasti vaatii aika paljon aikaa joten.. Mutta 01.04. ovat sivut varmasti sinulla^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä rupean värkkäilemään noita sivuja, kunhan saan kutsumanimen päätettyä :P
//EDIT: Venla esittäytyy!
//EDIT: Venla esittäytyy!
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Kettu
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nartun jos saisin. Etukäteen pahoittelen, sillä sivut eivät millään valmistu huomiseen mennessä. Jos saisin viikonloppuun asti armonaikaa?
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ja tässä esittäytyy Varastettu Mieli aka Vaara.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Saadaanko me tosiaan Ketun kanssa armonaikaa? Mulla on niiiiiin siististi tekemistä loppuviikolla, mut jos koitan ne vaiks perjantaina vääntää!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Harmaan Aaveen Särkyneen Sydämen Hotelli sai nimekseen Leida ja sivut löytyvät täältä.:) Kuvia en ole sivuille vielä laittanut, mutta pistän mahdollisimman pian.
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Aah, kasvattajatäti on rakastunut kasvatteihinsa. Parempia ei voi toivoa, kiitoksia.
Ja armon aikaa saa jos kukin (nimim. minähän se olen erityisen aktiivinen..)
Ja armon aikaa saa jos kukin (nimim. minähän se olen erityisen aktiivinen..)
-
Kettu
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jiekna, eli Harmaan Aaveen Sokea Pianonvirittäjä esittäytyy. Pitää vielä luonne ja kuvaukset kirjoittaa, samoin jutskata sun kanssa vielä noi kuva-asiat läpi :)
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Waime esittäytyy kasvattajalleen (: Toivottavasti mekin korkataan kisakausi hyvin alkuun.
Hyvää kisakautta kaikille sisaruspennuille sekä kasvattajatädille koirineen!
Hyvää kisakautta kaikille sisaruspennuille sekä kasvattajatädille koirineen!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jees, eli kiitos nyt kaikille hienoista sivuista ja hyvärakenteisista kasvateista. Ketun kanssa yritän törmäillä mesessä tämän kuva-asian kanssa, mutta tuon Jieknan kuvan on muuten ottanut Mika Orko :>