Davinheimin viimeiset (bpg & bc) KIINNOSTUNEITA?
-
- Kanada
Re: Davinheimin viimeiset (bpg & bc)
Hieman jäänyt minulta nämä virtuaalitouhut, mutta nämä kaksi pentuetta haluaisin vielä lähettää maailmalle. Gronttupentue olisi valmis syntymään heti, kun kiinnostuneita pennunottajia vain löytyy. Pentueen isän sivut ovat valitettavasti poistuneet ja NeaSkin on käynyt täälä viimeksi viimevuoden marraskuussa.. Mutta onneksi tittelit löyty aloitusviestistä listattuna ja sukuselvitys on erikseen. Bortsupentueessa menee vielä se hetki, kunnes toinen isistä saa viimeisen koularinsa palveluksesta.
Jos olet kiinnostunut, niin pistä viestiä alle! Varmistuksia haluaisin myös heiltä, jotka ovat sillon kauan sitten varauksen tehneet, että haluavatko vieläkin pennun. Sparkle ainakin vissiin on valitettavasti lopettanut virtuaalitouhut :(
Jos olet kiinnostunut, niin pistä viestiä alle! Varmistuksia haluaisin myös heiltä, jotka ovat sillon kauan sitten varauksen tehneet, että haluavatko vieläkin pennun. Sparkle ainakin vissiin on valitettavasti lopettanut virtuaalitouhut :(
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Oon lopetellut, mutta silti niiiiiiin himottais... "jos joskus palaan"... mut iii. Kun en osaa mitään luvata.
Mulla vaan tuosta Ramachandran suvusta ei ketään Kemroesiin jäänyt. Mun vaan on tehnyt tässä viime aikoina mieli palata pienimuotoisesti ja jatkaa entistä huomattavasti enemmän piileskellen mutta kuitenkin niin, että olisin jotenkin edes olemassa. Jos uskallat vaan heittäytyä tähän, niin pennun kyllä varmaankin ottaisin. Kemroesillahan ei sivuja atm ole mutta tallessa on koodit.
vPVAksi lupaan ja kisailua ainakin pk'ssa ja tokossa valioitumistavoittein mutta ei nopein sellasin.
Mulla vaan tuosta Ramachandran suvusta ei ketään Kemroesiin jäänyt. Mun vaan on tehnyt tässä viime aikoina mieli palata pienimuotoisesti ja jatkaa entistä huomattavasti enemmän piileskellen mutta kuitenkin niin, että olisin jotenkin edes olemassa. Jos uskallat vaan heittäytyä tähän, niin pennun kyllä varmaankin ottaisin. Kemroesillahan ei sivuja atm ole mutta tallessa on koodit.
vPVAksi lupaan ja kisailua ainakin pk'ssa ja tokossa valioitumistavoittein mutta ei nopein sellasin.
-
- Kanada
Mulla on aivan samoja fiiliksiä kun sulla! Davinheimin sivut on ja pysyy, vaikka en pitkään aikaan oo oikein mitään sen eteen tehnyt. Muttaaa, kyllä mää sulle uskallan pennun antaa, vaikka tilanne on sulla mikä on. :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ihana kuulla! :) Seurailen siis bortsujen tilannetta!
-
- Lassien tassuhiki
Mua kiinnostaisi bortsupentue tuolla Axel isävaihtoehdolla Yöpaimeneen. :) Jos on vaan ok, ettei mitään kummempia kisasuunnitelmia vaan ihan hoitokoiraksi. Varmaankin jotkut sellaiset kuvat etsin/kuvaan, millä voisi näyttelyitä kierrellä. Jokaisella koiralla suoritan myös BH:n ja paimennuksen perusradan, joskus kisaan pidemmällekin - mutta noin pääasiassa kuitenkin ihan vaan hoidokiksi olisin pentusta hakemassa.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Kanada
Sopii hyvin, ja aktiivisuushan näkyy siten, kun hoitaja kirjoittelee tarinoita. :) Ja jotenkin ihanaa, että hoitajakenneliin, tulee niin omat ensimmäiset vuodet virtuaalikoirien parissa mieleen! Pistän sulle pennun varaukseen.
-
- Sumopainija
Mikäs näiden bortsujen laita on? Tässä virtuaalijuttuja pyöritellessäni muistin yhtäkkiä että oon tällaisenkin alustavan varauksen joskus tehnyt :D Mut mielelläni kyllä otan tästä pennun jos tämä vielä toteutuu!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Kanada
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Olen ollut jo pidemmän aikaa hieman pois näistä kuvioista ja nämä pentueet jäivät vähän kesken. Mutta juu, edelleen olisi syntymässä jos kiinnostusta vain löytyy! :) Axelkin itseasiassa on jo käyttövalio, mun täytyy vaan kaivaa se kilpailu jostain mistä se valioitu...
-
- Höpsö veitikka
-
- Kanada
Hieno kuulla! Uros vai narttu? :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
En nyt tiedä uskaltaako :D No jos nyt tän kerran. Voisiko yksi varaus tulla Music Shepherdille, Iiro x Trauma kiinnostaa. Jos siis enää varaajia otat, mutta pääsisi aika aktiiviseen kisautukseen ja ehkä tulisi pentuja :) Jos saan pennelin, niin narttu kiinnostaisi.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä niin haluaisin tollasen bortsunaperon mutta musta tuntuu ettei mun paluuta hetkeen ole näkyvissä.
Täytynee jättäytyä pois.

-
- Kanada
Kyllä minä sulle Hex pennun mielelläni annan :)
Harmi juttu Sparkle :( Mutta ymmärrän tilanteesi.
Harmi juttu Sparkle :( Mutta ymmärrän tilanteesi.
-
- Kanada
Pitkä hiljaiselo takana mutta voisin nyt nämä viimeiset pentuset hoitaa tästä pois alta. Eli löytyykö vielä kiinnostuneita näille pennuille? :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti: