Pieniä touhupakkauksia talvi-iltojen iloksi | Tuulia!
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
- Jusku
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Pieniä touhupakkauksia talvi-iltojen iloksi
Koetan keksiä mahdollisimman "ilmeikkäitä" nimiä, ettei tule tosiaan talipalloja, hyasinttejä ja lumiukkoja :D Katson kummasta keksin paremmin, mutta talvi-aihe olisi ehkä se tuleva aihe, siitä on nyt jo pientä listaa, ja aion keksiä n. 15-20 nimeä että valinnanvaraa on, ja tosiaan saa itse keksiä jos ei nimet innosta (:
Ja siis pentue tulisi joulukuun ekoille päiville mahdollisesti 1.12. (jotta kerkeää ilmoittaa mm. Kreikan voittajanäyttelyyn jonka vip on 30.11., saa heti palautetta koiralle ;) ) ja toivotaan että Hukka valioituu ainakin paimennuksessa ja PESOsta RH-E:tä toivotaan kovasti, Hukka kun on ilmoitettu taas pariin kisaan mukaan.
Pentujen syntyessä ilmoitan pentujen syntymäjärjestyksen ja hieman innokkuustasoa (ns. alustava luonne, esim. onko ensimmäisenä menossa jokapaikkaan vai tyytyykö oloonsa taka-alalla), mutta niihin ei tarvitse luonnetta perustaa jos ei halua.
Ja siis pentue tulisi joulukuun ekoille päiville mahdollisesti 1.12. (jotta kerkeää ilmoittaa mm. Kreikan voittajanäyttelyyn jonka vip on 30.11., saa heti palautetta koiralle ;) ) ja toivotaan että Hukka valioituu ainakin paimennuksessa ja PESOsta RH-E:tä toivotaan kovasti, Hukka kun on ilmoitettu taas pariin kisaan mukaan.
Pentujen syntyessä ilmoitan pentujen syntymäjärjestyksen ja hieman innokkuustasoa (ns. alustava luonne, esim. onko ensimmäisenä menossa jokapaikkaan vai tyytyykö oloonsa taka-alalla), mutta niihin ei tarvitse luonnetta perustaa jos ei halua.

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
-
- Alkupalat
- Viesti:
oonpas lomaillut taas hetken..
Niin, itse kannatan tuota talviaiheista nimeä =)
Niin, itse kannatan tuota talviaiheista nimeä =)
-
- Nostaa rautaa
Tuo talvi-pentue kuulostaa nyt tällä hetkellä paremmalta, kun hieman selitit mesessä ;)
kisataanko podengoil paimennukses A:ssa vai B:ssä? :s
kisataanko podengoil paimennukses A:ssa vai B:ssä? :s
- Jusku
- Viesti:
Molemmissa voi kisata paimennuksessa, Hukka kisaa A:ssa, mutta pennulla saatan kisata B:ssä. Talvinimiä tulee huomenna (:
Sopiiko teille että pennut syntyy 1.12.?
Sopiiko teille että pennut syntyy 1.12.?

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulle sopii hyvin. :)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Juu sopii.. En ole varma ilmaannunko huomenna koneelle, mutta yritän
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
-
- Nostaa rautaa
Juu kelpaa hyvin tuo päivä! (:
ÄÄÄÄÄ!! Mä en just huomen pääse koneelle, ja haluisin heti varailla nimiääää : (((((((( No joudun sit "tyytymään" jäljelle jääneisiin, veikkaan kyl etten jää paljosta paitsi, ehkä :D
ÄÄÄÄÄ!! Mä en just huomen pääse koneelle, ja haluisin heti varailla nimiääää : (((((((( No joudun sit "tyytymään" jäljelle jääneisiin, veikkaan kyl etten jää paljosta paitsi, ehkä :D
- Jusku
- Viesti:
Pentueen syntymäajankohta on siis ensimmäinen päivä ^^ Hukka sai pelastuskokeiden soveltuvuuskokeen ensimmäisellä yrittämällä läpi! Eli nyt uusi titteli: RH-E (: Kannustan todella pentuja sitten kisaamaan, ilmoitan suoraan järjestämiini kisoihin ja ilmoitan teille sivut, ja voin kisailla teidän loma-aikoina pentuja ja myös väsymyksen aikana muutamissa kisoissa, jotta kisaamisesta ei tarvitse stressata (ja kukaan pentu ei jää vain pyörimään kenneliin toimettomana). Jos joku haluaa voin otta vaki-kisattavaksi 2-3 pentua paimennukseen, ja ihan valioksi asti voin pennut siinä kisata, sillä pennut kulkee Hukan ja Ajatuksen kasvattini mukana helposti. Ketään en pakota ilmoittamaan pentua joka kisaan tai antamaan minulle pentua kisattavaksi paimennuksessa, mutta ajattelin helpottaa pennun sopeutumista kisarytmiin (:
Ja nimet voi viivästyä sunnuntaihinkin, kun olen vierailemassa vanhempieni luona tänään ja huomenna, mutta viikonlopun aikana tosiaan nimet tulee.
Ja nimet voi viivästyä sunnuntaihinkin, kun olen vierailemassa vanhempieni luona tänään ja huomenna, mutta viikonlopun aikana tosiaan nimet tulee.

- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
-
- Nostaa rautaa
Niitä ollaan odoteltu täälläkin >:)Eros kirjoitti:Nimiä?
Mutta keksi vain rauhassa, ei niillä kiirettä! ^^
- Jusku
- Viesti:
Nimet onnistuin hukkaamaan aiemmin (kuten Dreamille sanoin) mutta kirjoittelin osan uudestaan. Nyt kuitenkin huomasin että ei ole aikaa keksiä nimiä tarpeeksi, kun 5 koetta tulossa, to on uskonto ja pe historia, joten niihin olen nyt keskittynyt. Ja sitten minun asunnosta löytyi Keittiökoisa-populaatio jauhopussista ja oikeastaan koko keittiöstä, ja niitä ei myrkyt kadota, eli kaikki meni roskiin mitä vaan pystyi, ja joudui pesemään kaikki astiat uudelleen ja tosiaan kaksi päivää on myrkyillä jo perhoseksi ehtineet tapettu, eli täällä ei voi asua, katossa on toukkia ja koteloita joka päivä vaikka aina tapetaan ne. Vanhempien luona olen aikaa viettänyt - ilman konetta.
eli...
Nimet myöhästyy, mutta ovat tulossa, suurinosa jo keksittyinä (: (lähden la helsinkiin eli pe tulis nimet jos vain kerkeän)
eli...
Nimet myöhästyy, mutta ovat tulossa, suurinosa jo keksittyinä (: (lähden la helsinkiin eli pe tulis nimet jos vain kerkeän)

-
- Le-ppä-ker-ttu
Mä voisin ehdotella mun pennulle nimeksi toista näistä, tietty katon ne sun ehdotukset vielä ennen päätöstä mutta..: Lumihangen Huijari tai Jääpuikon Nuolaisu
Rakkaus on kermanvärinen kieritettynä kurassa.
- Jusku
- Viesti:
Totaalinen blokki ollut jo pari päivää nimien suhteen - en vain keksi kunnollisia enää, joten annan ohjakset teille. Laitan nimiehdotuksia jonkin verran, ja muutamia talvisia sanoja joista voi taiteilla itselleen mieluisia nimiä, ja laitan lisää jos keksin. Itse pidän eniten kaksiosaisista nimistä, tai yhdyssanoista, mutta itse saa päättää.
VARJON....
Kylmä Kamara
Kylmä Viima
Pohjoistuuli - Eros
Jäätävä Puhuri
Talven Taivaltaja - Tuulia
Hopeinen Huurre
Kuurakuu
Ikirouta
Ikuinen Routa
Pureva Pakkanen - Jusku
Kylmä Kamara
Kylmä Viima
Tuhoisa Tuisku
Pohjoisen Noita
Jäinen Tanner
Jäinen Viima
Musta Jää
Kirpeä Talvi
Talven Ihme
Totinen Talvenkulkija - Noora
Lumihangen Huijari - Maphe
ja siis tässä vain talvisia sanoja avuksi nimen keksimiseen jos mikään ei iske (toki voi ottaa näistä vaikka ihan nimenkin esim. Varjon Routa):
Tuisku
Pyry
Pakkanen
Tuisku
Lumi
Pimeä
Kylmä
Jää
hiutale
kuura
routa
Vilu
viileä
viima
Eikun vaan nimiä keksimään ja sivuja väsäämään, nyt on hyvin näyttelyitä joihin ilmoittaa, joten suosittelen heti sivun valmistuttua kisoihin ilmoittamista. Luolakoeliitto on vielä hieman jäissä, mutta nousee kyllä varmasti ja olen siis mukana liitossa, että infoan kaikkia heti kisoista yv:llä tai sähköpostilla (: Anon pian paimennusta ja pidän kolme kisaa putkeen, ja PAKK jne tulossa, tarkkailkaa postejanne ja Shadow'sin sivuja.
Ja vielä lisää positiivista pentueen vanhemmista: Hukka suoritti PERA A:n (rauniokoe) ja sai siis tittelin RH-T A (: Koko tittelirivi on siis BH RH-T A vSWE MVA & vNL MVA* & vCA MVA & vBEL MVA & vLT MVA vBELV-08 MV-08 vLTW-08 ja lisää on tiedossa.
Maphe: Itse tykkäsin enemmän nimestä Lumihangen Huijari, mutta saat itse päättää pennullesi sopivimman nimen (:
VARJON....
Kylmä Kamara
Kylmä Viima
Pohjoistuuli - Eros
Jäätävä Puhuri
Talven Taivaltaja - Tuulia
Hopeinen Huurre
Kuurakuu
Ikirouta
Ikuinen Routa
Pureva Pakkanen - Jusku
Kylmä Kamara
Kylmä Viima
Tuhoisa Tuisku
Pohjoisen Noita
Jäinen Tanner
Jäinen Viima
Musta Jää
Kirpeä Talvi
Talven Ihme
Totinen Talvenkulkija - Noora
Lumihangen Huijari - Maphe
ja siis tässä vain talvisia sanoja avuksi nimen keksimiseen jos mikään ei iske (toki voi ottaa näistä vaikka ihan nimenkin esim. Varjon Routa):
Tuisku
Pyry
Pakkanen
Tuisku
Lumi
Pimeä
Kylmä
Jää
hiutale
kuura
routa
Vilu
viileä
viima
Eikun vaan nimiä keksimään ja sivuja väsäämään, nyt on hyvin näyttelyitä joihin ilmoittaa, joten suosittelen heti sivun valmistuttua kisoihin ilmoittamista. Luolakoeliitto on vielä hieman jäissä, mutta nousee kyllä varmasti ja olen siis mukana liitossa, että infoan kaikkia heti kisoista yv:llä tai sähköpostilla (: Anon pian paimennusta ja pidän kolme kisaa putkeen, ja PAKK jne tulossa, tarkkailkaa postejanne ja Shadow'sin sivuja.
Ja vielä lisää positiivista pentueen vanhemmista: Hukka suoritti PERA A:n (rauniokoe) ja sai siis tittelin RH-T A (: Koko tittelirivi on siis BH RH-T A vSWE MVA & vNL MVA* & vCA MVA & vBEL MVA & vLT MVA vBELV-08 MV-08 vLTW-08 ja lisää on tiedossa.
Maphe: Itse tykkäsin enemmän nimestä Lumihangen Huijari, mutta saat itse päättää pennullesi sopivimman nimen (: