Lk saksanseisojia, syntyneet ja söpöjä ovat
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Lk saksanseisojia, sivuja odotellaan
Jeps, yritän Jerryä potkia heittämään ne kuvaset tänne ;D. Tuosta jalostuksesta sen verran, että minun puolestani voit hyvin käyttää tyttöstä kunhan sillä on riittävästi kisattu. Kannattaa kuitenkin valita urokseksi joku evm-sukuinen, sillä tämä linja taitaa olla ainoa suvullinen sellainen.
Muistakaahan sitten ilmoitella minulle kuulumisia aina silloin tällöin! :). (ps. LUPAAN tehdä tuon pentue-sivun tässä joskus lähiaikoina)
Muistakaahan sitten ilmoitella minulle kuulumisia aina silloin tällöin! :). (ps. LUPAAN tehdä tuon pentue-sivun tässä joskus lähiaikoina)
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Höpsö veitikka
Mulla on itelläni kolme lk. saksanseisoja kasvattia kun palautuivat + kaks sellasta yhteisomistus kasvattia (joista nartulle on tulossa pennut) joilla on suvussa äiti ja isä (tosin jo kuolleet) mutta on kuitenkin vähän sukua (: Sitten minulta löytyy tuo evm. sukuinen Dandy jota ehkä haluaisin Pullalla käyttää kun molemmat on kisattu.
Saanen esitellä Pullan? (: Kuvia nyt vielä sitten odotellaan.
Tulipas tässä mieleen että minun piti ottaa emän pentueesta (tuosta Joy Vision P-pentueesta) pentu mutta sivuissa kesti kun koneeni taisi hajota silloin niin pentu kerkisi mennä muualle. Mutta kiva nyt saada samasta suvusta pentu (:
Saanen esitellä Pullan? (: Kuvia nyt vielä sitten odotellaan.
Tulipas tässä mieleen että minun piti ottaa emän pentueesta (tuosta Joy Vision P-pentueesta) pentu mutta sivuissa kesti kun koneeni taisi hajota silloin niin pentu kerkisi mennä muualle. Mutta kiva nyt saada samasta suvusta pentu (:
-
- Kriisissä
- Viesti:
Pulla ::D . Ihana nimi! Lähetän sinulle ne kuvat vaikka sähköpostilla ne kuvat, kun saan ne Jerryltä :).
Minulla on tosiaan myös Lorin siskonpoika Titus. Titukselle syntyi myös sisko, mutta Kate ei (tietääkseni) ole vieläkään tehnyt sivuja, joten tuskin sitä on olemassa :D. Titukselle on ehkä joskus tulossa pentue, mutta silloin käytän evm-narttua.
Voisitko vielä linkittää nimeni sähköpostiosoitteeseeni euow@wippies.POISTA.fi? Kiitos!
Ja tosiaan, kyylään kasvattejeni sivuja varsin usein salaa, mutta mielelläni kuulisin myös omistajilta kuulumisia ;).
Minulla on tosiaan myös Lorin siskonpoika Titus. Titukselle syntyi myös sisko, mutta Kate ei (tietääkseni) ole vieläkään tehnyt sivuja, joten tuskin sitä on olemassa :D. Titukselle on ehkä joskus tulossa pentue, mutta silloin käytän evm-narttua.
Voisitko vielä linkittää nimeni sähköpostiosoitteeseeni euow@wippies.POISTA.fi? Kiitos!
Ja tosiaan, kyylään kasvattejeni sivuja varsin usein salaa, mutta mielelläni kuulisin myös omistajilta kuulumisia ;).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Höpsö veitikka
Re: Lk saksanseisojia, Sofa Songin sivuja odotellaan
Linkittelin sähköpostisi.
Minua saattaisi kiinnostaa Tituksen pentu (: Riippuen toki tilanteestani mikä silloin on ja onko kuvia yms.
Sanon sinulle sitten heti, että olen melko laiska päivittämään sivuja. Kisautusta tulee kyllä olemaan mutta yli puolet tuloksista on varmasti aina merkitsemättä sivuille :D Tykkään itse enemmän kertoilla kuulumisia kun muistan, jos minusta ei kuuluu saa mina "tökkiä kepillä" ja kysellä miten Pulla voi.
Minua saattaisi kiinnostaa Tituksen pentu (: Riippuen toki tilanteestani mikä silloin on ja onko kuvia yms.
Sanon sinulle sitten heti, että olen melko laiska päivittämään sivuja. Kisautusta tulee kyllä olemaan mutta yli puolet tuloksista on varmasti aina merkitsemättä sivuille :D Tykkään itse enemmän kertoilla kuulumisia kun muistan, jos minusta ei kuuluu saa mina "tökkiä kepillä" ja kysellä miten Pulla voi.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Tytöstä nyt tulikin sitten Silli :) Minulla ei ollut lupia mistään kennelistä, jossa olisi ollut kokoruskeita lyhytkarvaisia, enkä jaksanut uusia lupia lähteä metsästämään, joten päädyin sitten tämän tyllerön kuviin, vaikkei se ihan kokonaan ruskea olekaan, mikä tietysti vähän harmittaa. Minusta kuvissa on silti tosi kaunis narttu, mutta asiasta kolmanteen, en oikein osannut tuota kasvattajaa tuohon lauseeseen muotoilla, joten sivuilla on kasvattajana nyt pelkkä Mona, linkitettynä pentuesivulle, mutta mikäli se on häiritsevää, voin yrittää muuttaa sen jotenkin.
Mutta sen kummempia turisematta, me lähdetään nyt Sillin ja muun lauman kanssa kyhäämään ikääntymis sivua, ja sillä tavalla :> Ja Pullalle onnea ja menestystä, ja meitä saa myös tulla vähän muistuttelemaan ja kysymään, että mitenkäs täällä menee.
Mutta sen kummempia turisematta, me lähdetään nyt Sillin ja muun lauman kanssa kyhäämään ikääntymis sivua, ja sillä tavalla :> Ja Pullalle onnea ja menestystä, ja meitä saa myös tulla vähän muistuttelemaan ja kysymään, että mitenkäs täällä menee.
-
- Höpsö veitikka
Silli on tosi nätti tyttö (: Onnea ja menestystä myös hänelle.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tituksen siskon sivut löytyvät osoitteesta: http://www.freewebs.com/omtellu/
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Kiitos Kettu! :D. Tuota onkin odoteltu, voin vihdoin linkitellä osoitteen Tituksen sivuille. Suku on hyvä pitää kasassa ;).
Spyrolle myös kiitos sivuista, upea narttu! Ei minua haittaa pätkääkään tuo väri, en edes tiedä miten se saksanseisojilla periytyy :x..... :DD. Olen kovasti puuhaamassa kenneliä (noin kaksi kuukautta jo mennyt), mutta tuon innostuksen lopahtamisen takia se on nyt vähän tauolla. Jotenkin tämän pentueen myötä kiinnostus on taas palannut, joten yritän (senkin) tässä lähipäivinä saada aikaan! Sitten voi myös kennelin osoitteen laittaa kasvattajan kohdalle :D.
Hitsit näillä pupeloilla on kyllä mahtavat kutsumanimet!
Ja Susityttö, Tituksella alkaa jo olla mahtavasti tuloksia, mutta odotellen vielä valioitumista muutamista lajeista :). Sen jälkeen olisi tarkoitus alkaa suunnittelemaan pentuetta, jos vain kiinnostusta löytyy. Jerry lupasi laittaa minulle ne kuvat tänään, joten saat ne heti kun minäkin ;)
Spyrolle myös kiitos sivuista, upea narttu! Ei minua haittaa pätkääkään tuo väri, en edes tiedä miten se saksanseisojilla periytyy :x..... :DD. Olen kovasti puuhaamassa kenneliä (noin kaksi kuukautta jo mennyt), mutta tuon innostuksen lopahtamisen takia se on nyt vähän tauolla. Jotenkin tämän pentueen myötä kiinnostus on taas palannut, joten yritän (senkin) tässä lähipäivinä saada aikaan! Sitten voi myös kennelin osoitteen laittaa kasvattajan kohdalle :D.
Hitsit näillä pupeloilla on kyllä mahtavat kutsumanimet!
Ja Susityttö, Tituksella alkaa jo olla mahtavasti tuloksia, mutta odotellen vielä valioitumista muutamista lajeista :). Sen jälkeen olisi tarkoitus alkaa suunnittelemaan pentuetta, jos vain kiinnostusta löytyy. Jerry lupasi laittaa minulle ne kuvat tänään, joten saat ne heti kun minäkin ;)
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Höpsö veitikka
Re: Lk saksanseisojia, syntyneet ja söpöjä ovat
Minua sitten ainakin kiinnostaa pentu, että minua voi sitten infota kun pentue on ajankohtainen :D ei kuvilla mitään hätää, saadaan sitten ilmoittautua näyttelyihin kun saadaan kuvat.
-
- Kriisissä
- Viesti:
PENTUESIVU ON NYT VALMIS
Sieltä löytyy koko suku, vähän infoa kakaroista ja jopa linkit kappaleeseen, joka on innoittanut antamaan juuri sen ja sen nimen ;).
Sieltä löytyy koko suku, vähän infoa kakaroista ja jopa linkit kappaleeseen, joka on innoittanut antamaan juuri sen ja sen nimen ;).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Höpsö veitikka
Hieno pentuesivu (: Lisäilen joskus tuon suvun Pullan sukutauluun. Ei kai haittaa että laittelin tuon sinun kirjoittamasi pätkän Pullasta tuonne sivulle? Laittelin kyllä copyt ja poistan sen kyllä heti, jos et halua että se on sivulla.