Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - ROTUESITTELYT JA KUVIA

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys

Viesti Kirjoittaja Satu »

Ah mie unohdin laittaa sen viestin, kun oon nyt joutunu keskittämään ajatuksiani kouluun. :'DD

Voin kokeilla tässä tän päivän aikana tehdä jotain nopeaa kokeilua ulkoasusta.
// Tein tosi nopean mallin. Ajattelin, että kuvat vois oikeasti laittaa tollaisen filmipätkän sisälle jotenkin. Saisi siihen mahtumaan useamman rodun edustajia, eikä välttämättä tulisi mitenkään hirveän ahtan näköinen. Mut miten toi värimaailma? Kun mie ainakin yhdistän kääpiökoiriin tollaset hempeät sävyt niinku vaaleanpunaisen ja -sinisen, beessin etc.
http://i35.tinypic.com/1zfpftd.png
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

kuvia voisin luovuttaa liitolle :) Löytyy muutamista roduista. kehäkuvia kyllä, mutta sanokaa vaan jos ei ole tarvetta
Siru
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Siru »

Satu kirjoitti:// Tein tosi nopean mallin. Ajattelin, että kuvat vois oikeasti laittaa tollaisen filmipätkän sisälle jotenkin. Saisi siihen mahtumaan useamman rodun edustajia, eikä välttämättä tulisi mitenkään hirveän ahtan näköinen. Mut miten toi värimaailma? Kun mie ainakin yhdistän kääpiökoiriin tollaset hempeät sävyt niinku vaaleanpunaisen ja -sinisen, beessin etc.
http://i35.tinypic.com/1zfpftd.png
Tosi hyvä idea. Näyttää kivalta, tohon kun vielä jotain väriä vähän niin jee. Mut tosiaan tuohon vois sopia just pastellisävyt tai muut hempeät, vaaleat värit.

/ niin ja toi filmipätkä on tosi hauska, voisko semmonen olla mahdollista, että siinä kuvat vaihtuisivat joka sivulla? Silleen saisi usemman rodun kuvan mukaan ulkoasuun.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Satun ulkoasuidea kuullostaa hyvältä, ja olen Sirun kanssa samaa mieltä siitä, että filminauhalla olevat kuvat voisi vaihtua eri sivuilla. :)
Satu
Lassien tassuhiki

Jos hei Reetta ja Siru lisäisitte mut meseen, niin pystyttäisiin liitosta keskustelemaan hituc enemmän? Mun osotteen pitäis löytyä tuolta meset-threadista.
Siru

^ Oot ollut mun meselistalla jo jonkin aikaa, en ole vaan ehtinyt meseen sun lisäämisen jälkeen. :D Mut munkin osoite löytyy mesethreadista. Yritän ehtiä tässä lähipäivinä taas meseen, niin jutellaan siellä sit.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

eikös tähän hommaan lukeudu cotonitkin, kun joku (en nyt muista nimeä), oli tekemässä niille yhdistystä? Eikös niinkuin kaikki FCI 9n koirarodut sulauteta liittoineen tähän?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Siru

^ Siis kyllä kaikkien rotujen omat liitot säilytetään. Kääpiökoirayhdistys tulee toimimaan niille kaikille ns. "kattoyhdistyksenä", jonka sivuille sit linkitetään kääpiörotujen omia liittoja ja kerätään tietoa. Mitään erillisiä liittoja ei siis lähdetä hävittämään, näin mä ainakin ymmärsin. : )
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

^ Juuri tämä oli se perjaate jota kaavailin silloin alkumetreillä ja minunkin käsitykseni mukaan se nyt toteutetaan juuri näin. :) Nyt on ehkä taas hieman jäätynyt tämä homma, mutta täytyy vaan koittaa minunkin tulla sinne meseen, että päästään puhumaan!
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - KUVIA

Hei nyt sitten te, jotka lupailitte kuvia, voitte alkaa lähetellä niitä mulle yksärillä, niin saan pikkuhiljaa ulkoasua tehtyä valmiiksi ja päästään tekemään sivujakin jossain vaiheessa.
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Silleenhän se menee irl, että kääpiökoirayhdistys on, mutta niin ovat kaikki rotujen omatkin järjestöt :) itse olen suunnittelemassa shih tzu yhdistystä...
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Risto »

http://www.freewebs.com/vinskipoika/galleria.htm Kaikki kuvat, paitsi kasvattajan ottamat ovat virtuaalisen kääpiökoirayhdistyksen käytössä. Eli vapaasti saa käyttää mihin tahtoo, kunhan jossain on merkintä, että Riina K. on kuvannut..
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Zanja
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Zanja »

Mä voisin korteni kantaa kekoon tuomalla chihuahuan kuvia. :)

Seisomakuva
Pääkuva
Istumakuva
Pääkuva
Nukkumiskuva
Pentukuva
Pentukuva
Nuoriherra
Huiviherra
Kennel Hopeapolun kasvattaa kääpiösnautsereita.
Kuva
Mamin pikku Arska<3
Elina
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Jekun kuvia saa käyttää vapaasti eli kaikki on minun ottamia. Niitä löytyypi täältä.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Sage
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Sage »

Olisiko minkään tietyn rotuisista tarvetta? Omista koiristani voin latailla jotain(jotain ikivanhoja löytyy täältä + täältä), mutta mulla on noiden lisäksi aika monesta muusta rodusta kuvia, etten viitsisi oikein kaikkia mennä lataamaan. :3
Ton liiton toiminnassa olisin mielelläni mukana vaikkapa mm. tapahtumien järjestämisessä. ^^
Vastaa Viestiin