Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - ROTUESITTELYT JA KUVIA
-
Satu
- Lassien tassuhiki
Re: Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys
Ah mie unohdin laittaa sen viestin, kun oon nyt joutunu keskittämään ajatuksiani kouluun. :'DD
Voin kokeilla tässä tän päivän aikana tehdä jotain nopeaa kokeilua ulkoasusta.
// Tein tosi nopean mallin. Ajattelin, että kuvat vois oikeasti laittaa tollaisen filmipätkän sisälle jotenkin. Saisi siihen mahtumaan useamman rodun edustajia, eikä välttämättä tulisi mitenkään hirveän ahtan näköinen. Mut miten toi värimaailma? Kun mie ainakin yhdistän kääpiökoiriin tollaset hempeät sävyt niinku vaaleanpunaisen ja -sinisen, beessin etc.
http://i35.tinypic.com/1zfpftd.png
Voin kokeilla tässä tän päivän aikana tehdä jotain nopeaa kokeilua ulkoasusta.
// Tein tosi nopean mallin. Ajattelin, että kuvat vois oikeasti laittaa tollaisen filmipätkän sisälle jotenkin. Saisi siihen mahtumaan useamman rodun edustajia, eikä välttämättä tulisi mitenkään hirveän ahtan näköinen. Mut miten toi värimaailma? Kun mie ainakin yhdistän kääpiökoiriin tollaset hempeät sävyt niinku vaaleanpunaisen ja -sinisen, beessin etc.
-
Jenna
- Kanada
kuvia voisin luovuttaa liitolle :) Löytyy muutamista roduista. kehäkuvia kyllä, mutta sanokaa vaan jos ei ole tarvetta
-
Siru
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Tosi hyvä idea. Näyttää kivalta, tohon kun vielä jotain väriä vähän niin jee. Mut tosiaan tuohon vois sopia just pastellisävyt tai muut hempeät, vaaleat värit.Satu kirjoitti:// Tein tosi nopean mallin. Ajattelin, että kuvat vois oikeasti laittaa tollaisen filmipätkän sisälle jotenkin. Saisi siihen mahtumaan useamman rodun edustajia, eikä välttämättä tulisi mitenkään hirveän ahtan näköinen. Mut miten toi värimaailma? Kun mie ainakin yhdistän kääpiökoiriin tollaset hempeät sävyt niinku vaaleanpunaisen ja -sinisen, beessin etc.
/ niin ja toi filmipätkä on tosi hauska, voisko semmonen olla mahdollista, että siinä kuvat vaihtuisivat joka sivulla? Silleen saisi usemman rodun kuvan mukaan ulkoasuun.
-
Reetta
- Kanada
Satun ulkoasuidea kuullostaa hyvältä, ja olen Sirun kanssa samaa mieltä siitä, että filminauhalla olevat kuvat voisi vaihtua eri sivuilla. :)
-
Satu
- Lassien tassuhiki
Jos hei Reetta ja Siru lisäisitte mut meseen, niin pystyttäisiin liitosta keskustelemaan hituc enemmän? Mun osotteen pitäis löytyä tuolta meset-threadista.
-
Siru
^ Oot ollut mun meselistalla jo jonkin aikaa, en ole vaan ehtinyt meseen sun lisäämisen jälkeen. :D Mut munkin osoite löytyy mesethreadista. Yritän ehtiä tässä lähipäivinä taas meseen, niin jutellaan siellä sit.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
eikös tähän hommaan lukeudu cotonitkin, kun joku (en nyt muista nimeä), oli tekemässä niille yhdistystä? Eikös niinkuin kaikki FCI 9n koirarodut sulauteta liittoineen tähän?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Siru
^ Siis kyllä kaikkien rotujen omat liitot säilytetään. Kääpiökoirayhdistys tulee toimimaan niille kaikille ns. "kattoyhdistyksenä", jonka sivuille sit linkitetään kääpiörotujen omia liittoja ja kerätään tietoa. Mitään erillisiä liittoja ei siis lähdetä hävittämään, näin mä ainakin ymmärsin. : )
-
Reetta
- Kanada
^ Juuri tämä oli se perjaate jota kaavailin silloin alkumetreillä ja minunkin käsitykseni mukaan se nyt toteutetaan juuri näin. :) Nyt on ehkä taas hieman jäätynyt tämä homma, mutta täytyy vaan koittaa minunkin tulla sinne meseen, että päästään puhumaan!
-
Satu
- Lassien tassuhiki
Re: Virtuaalinen kääpiökoirayhdistys - KUVIA
Hei nyt sitten te, jotka lupailitte kuvia, voitte alkaa lähetellä niitä mulle yksärillä, niin saan pikkuhiljaa ulkoasua tehtyä valmiiksi ja päästään tekemään sivujakin jossain vaiheessa.
-
Joana
- Floodari
Silleenhän se menee irl, että kääpiökoirayhdistys on, mutta niin ovat kaikki rotujen omatkin järjestöt :) itse olen suunnittelemassa shih tzu yhdistystä...
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
http://www.freewebs.com/vinskipoika/galleria.htm Kaikki kuvat, paitsi kasvattajan ottamat ovat virtuaalisen kääpiökoirayhdistyksen käytössä. Eli vapaasti saa käyttää mihin tahtoo, kunhan jossain on merkintä, että Riina K. on kuvannut..
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Mä voisin korteni kantaa kekoon tuomalla chihuahuan kuvia. :)
Seisomakuva
Pääkuva
Istumakuva
Pääkuva
Nukkumiskuva
Pentukuva
Pentukuva
Nuoriherra
Huiviherra
Seisomakuva
Pääkuva
Istumakuva
Pääkuva
Nukkumiskuva
Pentukuva
Pentukuva
Nuoriherra
Huiviherra
-
Elina
- Analysaattori
- Viesti:
Jekun kuvia saa käyttää vapaasti eli kaikki on minun ottamia. Niitä löytyypi täältä.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Sage
- Alkupalat
Olisiko minkään tietyn rotuisista tarvetta? Omista koiristani voin latailla jotain(jotain ikivanhoja löytyy täältä + täältä), mutta mulla on noiden lisäksi aika monesta muusta rodusta kuvia, etten viitsisi oikein kaikkia mennä lataamaan. :3
Ton liiton toiminnassa olisin mielelläni mukana vaikkapa mm. tapahtumien järjestämisessä. ^^
Ton liiton toiminnassa olisin mielelläni mukana vaikkapa mm. tapahtumien järjestämisessä. ^^