M: 2 bcn + 1 bptn

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Re: M: 2 bcn + 1 bptn

Viesti Kirjoittaja redroses »

Tuosta tervusta olisin kiinnostunut ;D Tulisi meille Metsänpeikon Kenneliin, joka on errikoistunut pk. collieisiin ja belggareihin.

Neiti saisi meiltä aktiivisen ja hyvän kodin, pääsisi kisailemaan kahden muun tervun kanssa. Mitään päälajia en uskalla sanoa, mutta yleisesti ottaen ollaan kisattu muidenkin koirien kanssa agia, paimennusta, vepeä, koiratanssia, flyballia... Näyttelyt ovat tietysti kaikilla se päähomma (: Metsänpeikossa on juuri nyt remontti meneillään, joka ei kestä enää kauaa, muutaman koiran sivu vielä remontoimatta, joten Abi tulisi juuri hyvässä vaiheessa mukaan laumaan. Jalostuksesta en tiedä Abin kohdalla, ei tuo kovin vanhalta näytä, joten 95% mahdollisuudella Abi saapi pentueen sitten hiukan myöhemmällä iällä ;D

Näh, sekoilen taas, tän siitä saa kun nukkuu kolme tuntia. Tosiaankin, olen innostunut tästä kisaushommasta aivan mahdottomasti, joten jonain päivänä rapsahtaapi Abillekkin muutama valionarvo, se on varmaa (;
Taiku
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Taiku »

BH Jk1 TK1 All Alone of Ashaniar "Abi", belgianpaimenkoira tervueren, ensimmäisestä kasvattamastani pentueesta. Abilla on sujunut hyvin näyttelyissä ja tuloksia on jo muutenkin sopivasti. Abi ei tarvitse mitenkään älyttömän aktiivista kisakotia, koska on jo kisannut ihan hyvin enkä niinkään tältä koiralta ole menestystä odottanut. Abi on hienosta suvusta. (josta en jaksa kertoa tässä enempää, mutta sukutauluista voi klikkailla)
isä: BH Jk2 vAVA vPVA vFBV vKTV EST & N & UKR & FRA & NL & SWE & RUS & KRE & BEL & LT & KANS MVA ESTW-07 RUSV-07 BELW-07 MV-07 Ashaniar Sounds of Fire
emä: BH JK3 vKVA vFIN TVA vPVA vFBV Elite's Amelié

Olisin myös Abi:sta kiinnostunut. Menisi Spring kenneliin http://www.geocities.com/kennel_spring/ . (meillä ulkoasu vaihtuu tällä hetkellä joten kaikki sivut ei ole siksi saman näköisiä :D)

Mä en halua kehuskella mitä tehdään vaan näytän omien koirien sivut jos ne ei vakuta tyttö ei ole silloin tarkoitettu meille :)

Eli Halla on luonani asunut vuodesta 2005 ja sen kanssa "heräsin" kisaamaan vasta paljon myöhemmin, mutta lopputulos on mielestäni hyvä (Halla elää yhä!)
http://www.geocities.com/kennel_spring/halla.html
Agilityssa ollaan hirveän vähän kisattu, koska siihen aikaan oli vain tuomarit ja olen itse kouluttautunut.

Jos Abi meille tulisi se tulisi vain kisakoiraksi vaikka kasvatan FCI1 rotuisia koiria en silti halua kaikille pentuja. Abin kanssa harrastettaisiin sitä missä pärjätään ja myöhemmin voidaan kokeilla uudelleen niitä missä ei sillä hetkellä pärjätty :) Olen tällainen kevyt harrastaja tavoitteet on korkealla mutta niiden saavutukseen en laita yhtään hermosolua ristiin :D

Myrskyluodon Joulun Keiju
Metsähiiden Vedenneito Cilla
yllä olevien koirien kisakalenteri on pahasti jäljessä (myönnän sen suoraan), mutta jään odottamaan vastaustasi Abista, sinä päätät missä Abin olisi paras asua
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Olen päättänyt että teistä kahdesta Abi lähtee sinne, josta olen enemmän vakuuttunut. Eli näinollen Taikulle. Rosapeikonkin kennel kuulosti todella kivalta, ja jos taiku ei olisi tänne postaillut niin Abi olisi varmasti päässyt rosapeikolle ;) Eli taikulta toivoisin sivuja parin viikon sisään. (:
Taiku
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Taiku »

Ooh! Kiitos Jerry! Mä kyselen josko tuwweilla olisi kuvaa ja jos ei niin kysyn lupia jostain :)
http://www.geocities.com/kennel_spring/abi.html

edit/
saako Abin värin vaihtaa jos olisi hyvät kuvat?
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
Iina A.
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iina A. »

Trival Arnica kiinnostaisi minua kovasti.

Pipper's on uraansa aloitteleva, bordercollieita kasvattava kenneli, joka nyt luonnollisesti etsii kantakoiriaan. Pihalla mylvii jo yksi koira, Dexter, joka toimikoon nyt myös sivunäyttönä. Kilpailunäyttöä minulla ei ole antaa. Toivon kuitenki erittäin hartaasti, että meille annetaan tilaisuus näyttää, mihin pystymme!

Tulevaisuuden suunnitelmat rakentuvat kilpailemisen, jalostuksen ja menestymisen ympärille. Nurkassa nyhvääjiä en kannata, joten myöskään Neelan tulevaisuus ei tule sellainen olemaan. Ainakin aluksi kilpailemme luultavasti vähän joka lajissa etsien omaa painotuslajia. Kunnianhimoisena ihmisenä, oli laji mikä tahansa, tulee tämä neiti saamaan ansaitsemansa arvostuksen.

Vastausta odotellen, toiveikas Pipper'sin väki.
Ja ne sanoo; älä suutu, älä itke, älä huuda. Ja mä tein ne kaikki, eikä kukaan mennyt rikki.
Kate
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kate »

No niin. Nennan osoite tulee olemaan http://www.freewebs.com/omnenna (:
Onko sillä väliä minkä värisen koiran kuvat Nenna saa? Olin ajatellut käyttää Yipin kuvia Sun Loch Valley nimisestä kennelistä, mutta sitten huomasin että sinullakin on luvat sieltä, joten ajattelin näin etukäteen varmistaa että sopii jos käytän Yipin kuvia. Ettei tule sitten myöhemmin mitään sekaannuksia. Sano ihmeessä, jos olet jo suunnitellut niitä käyttäväsi. Siinä tapauksessa etsin toiset kuvat. Muiden SLV:n koirien kuvia ei ole tarkoitus käyttää muuta kuin ehkä koristekuvina myöhemmin.
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Eikös Abi mennyt jo sille yhdelle tyypille jonka nimeä en nyt muista, Taikulle ? Siinä tapauksessa jos ei, niin minäpäs laittelen tarjousta tuosta belggarista.

Eli siis Metsänpeikkoon tulisi (LINKKI), kahden muun tervusen seuraksi. Kennelin remontti on nyt valmis, eli päästään heti kisaamaan (; Nuori neitokainen, varmasti sen kanssa ehditään paljon tehdä nyt vielä ennen kuin aletaan jalostusta miettiä. Kun tuolla nyt noita tuloksia näyttää sen verran olevan, niin voisihan sitä joskus ajatella ihan pentuettakin (; Mutta yleisesti ottaen tulisi vain harrastusdogiksi. Varmasti jatkettaisiin tuota Jälkeä loppuun asti kun se nyt on aloitettukin, ja näyttelyissä käydään ahkerasti, haaveena tosiaankin se muotovalion arvo jostain maasta. Maastoesteitä ja tokoa jatketaan myös, olen kyllä tottunut painoittamaan koirillani enemmän näyttöä ja palveluskoirakokeita kuin tokoa, agia yms. Mutta kaikkia lajeja päästään kokeilemaan (:

Kisanäyttöä jos kaipailet, LINKKI LINKKI
Kennelini on suhtkoht uusi, joten kisanäyttöä ei ole paljoa, mutta varmasti saisi hyvän ja aktiivisen kodin meiltä (:

Mites on, saisiko kuvia sitten mukaan ? *utelias*
Johanna
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Johanna »

^^ Totah, mulla on kyllä kanssa luvat tuolta Sun Loch Valleysta (ollut jo aika pitkään), mutta kyllä mulle sopii, että noita Yipin kuvia käytät. Itse en niitä nimittäin ole ajatellut käyttää..
Taukoilua.
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Taiku kirjoitti:Ooh! Kiitos Jerry! Mä kyselen josko tuwweilla olisi kuvaa ja jos ei niin kysyn lupia jostain :)
http://www.geocities.com/kennel_spring/abi.html

edit/
saako Abin värin vaihtaa jos olisi hyvät kuvat?
sivuthan on Abille tehty jo??
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

ANTEEKSI. kone sekoilee, näytti edellisen sivun viestejä missä luki että abi vielä vapaana, argh. ;D juu anteeksi, ei siis mitään, taikulle menee.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Taiku, värin saa toki vaihtaa ;)

Iina A., valitettavasti Neela sai jo kodin, unohdin merkitä siitä tänne.

Kate, juu minunkin puolesta voit niitä kuvia käyttää.
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Nooh :D Nenna menikin sitten parempaan kotiin, mutta nyt pitkän aikaa mietittyäni päätin jättää tarjouksen Nelistä (saako kutsumanimen vaihtaa?). Eli, Nel pääsisi Kuperkeikan kenneliin (linkistä ei hyötyä, ulkoasun vaihdos), joka oli vielä hetki sitten Arandan nimellä. Nel tulisi olemaan Kuperkeikan ensimmäinen bordercollie, ja voisin mahdollisesti käyttää sitä jalostukseen, jos vain sinulle Jerry ja myös Bee:lle se käy.? :) Nelin kanssa jatkettaisiin Agilityssä, Paimennuksessa ja Pk-lajeissa (Kenties Haku, Jälki...). Myös koiratanssia, flyballia ja tokoa tultaisiin harrastelemaan ahkerasti, kunhan kisoja kalenteriin ilmestyy. Kuvalupia olen eri kenneleihin kysellyt, mutta vielä ei ole tullut vastausta mitään suunnasta. Aluksi siis mentäisiin kuvattomina kilpakentillä, ja kuvat saatuani suunnattaisiin myös näyttelykehiin. Kisanäyttönä voisin antaa jälleen Helmen (muista katsoa myös tämä sivu). Nel saisi varmasti hyvän ja rakastavan kodin kuperkeikasta, joka olisi ennen kaikkea pysyvä ja mahdollisuus aktiiviseen kisaamiseen. :) Voin myös kirjoitella kuulumisia sinulle, Beelle tai molemmille, miten nyt asiasta sovitaan. :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Bee voisi tulla sanomaan mielipiteensä tästä.
Kate
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kate »

Nenna on nyt sitten täällä: http://www.freewebs.com/omnenna (:

En saanut niitä ihan valmiiksi kun freewebs ei oikein enää suostunu yhteistyöhön. Mutta pyrin tekemään tämän viikon aikana loppuun.
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Kiitos sivuista, Kate! :) Ei mitään kiirettä muiden juttujen kanssa, tuossahan on nyt oleellinen jo esillä joten rauhassa vain ^^

Dream, bee hyväksyi tämän tarjouksesi ja Nel saa puolestamme lähteä sinulle :) Sivuja parin viikon sisään.
Vastaa Viestiin